![]() |
2 Mei - Aircooled Cruise Night #18
2 Mei a.s. is het weer zover... Volksaddiction en AirMighty.com organiseren:
voor de 18e keer de enige echte Aircooled Cruise Night in Zevenhuizen (Z-H)! ![]() We hopen jullie dan ook weer allemaal te mogen verwelkomen on 19.30 uur op het parkeerterrein bij "La Baraque" (tenzij je natuurlijk gezellig blijft mee eten (op eigen kosten :tongue: ) dan zitten we er vanaf ± 18.00 uur). Kijk voor een routebeschrijving en meer informatie op: AircooledCruiseNight.nl |
Ja hoor! Ik ben weer van de partij!
|
ik ben er hoogst waarschijnlijk ook weer bij :D effe lekker een snitsol eten in het restaurant was erg lekker laatste keer ;)
|
jepperdepep we zijn d'r bij!
Met de Notch... |
Check.
|
@ volksaddiction...
vergeet je de stickers niet mee te nemen als je ze nog heb ;) |
Helaas niet aanwezig....de camper is gestript en ben dr zwaar druk mee bezig....hoop hem over twee maanden klaar te heben en dan kom ik hem zeker ff showen...
grtz..Vic.. |
Quote:
Dat zal ik dan moeten doen... aangezien ik ze in mijn bezit heb momenteel. ...ga mijn best doen ze niet te vergeten ;) ! Tot dinsdag!! :woowoo: |
ok dan gaat over sticker voor op me zijraam van me polo ;) niet om stickers van jullie cluppie he ;) maar gewoon van alles wat stickers...
|
Quote:
hahaha, idd ! :giggle: Als ik het niet vergeet neem ik e.e.a. mee, want ik ben uitteraard van de partij ! :rock: |
Hey Niels, Leon,
hoe zit het met het ontwerpje? ik heb nog niks binnen? mzzl Toob.. |
Quote:
Niieeeeeeeeeelsssssssssssssss !! Heb je nou niks gestuurd ?? :( You naughty boy :chair: |
Quote:
ok dan helemaal goud... ik zal de rest van de jongens ook effe alarmeren dat ze ook weer een hapje komen eten en gezellig komen buurten :D |
Quote:
Ik dacht ff dat je het over een ACN sticker had!?! ...die heb ik namelijk liggen... of had jij er daar ook nog een aantal van Leon? :confused: |
Quote:
Sorry... druk, druk, druk, je kent 't wel... Ik zal ff kijken og het vandaag nog gaat lukken!!! :hug: |
doe maar rustig aan niels!
ik red het nu toch niet meer voor de ACN... dus kijk maar wanneer je er tijd voor hebt... |
Quote:
Oh... okay dan, dan zal ik er op mijn gemak 1tje ontwerpen, dan kan de rest deze ook nog ff goed keuren enzo, dan stuur ik hem daarna a.s.a.p.! :woowoo: cool hoor! |
is goed! mail maar door dan zie ik het wel verschijnen!
|
Quote:
Ik heb er idd ook nog een stuk of 50 :) |
Kom misschien ook wel even, combiritje maken... Even kijken hoe het gaat weekend ook nog naar Maikäfertreffen dus beetje heen en weer gevlieg ...
|
present! :drive:
|
Quote:
als die leuk staat op de zijruit wil ik die ook wel :tongue: dus neem maar mee wat je heb vind alles wel leuk :D |
Quote:
hahaha, niet mutsen !! Ik zit ook in Hannover EN op de acn :D Je blokje ligt klaar iig ! |
Quote:
Ja is wel goed met jou ;) Hoorde dat KP deze kant uit komt, kan hij em dan niet meenemen voor me? :D :tongue: |
Kom misschein ook wel ff kijken. Nog wel zonder luchtgekoelde.
Zit nog steeds op m'n '72 fastback te wachten ( versnellingsbakrevisie ). Grtz, twotone |
Niels, kan je voor mij een UDB sticker meenemen aub?? :hug:
|
Quote:
Doe ikke!! ...niet vergeten he mensen, morgen is het weer zover!! :woowoo: |
ik kom volgende maand pas weer, ik zit momenteel op de camping.
lekker internetten via een gekraakt draadloos netwerkje :D |
gelukkig is het morgen mooier weer dan vandaag!
morgen korte broeken en zonnebrillen avondje.... :cool: :cool: |
hopelijk morgen avond beter weer als wat er nu is anders bennen we snel uitgekeken denk...
|
de tank zit vol, time to roll......alst lekker weer is zijn we drbij!! :)
|
Kom uiteraard ff kijken, samen met Andrea en Ramon. Deze keer na het eten, ga het niet redden anders.
Leon / Clemens; denken jullie nog aan mijn spatlappies? |
Dit keer zeker erbij :D
|
ga idd weer met peter mee en nemen gelijk ook ff mooi weer mee natuurlijk :rock: :tongue: zo niet ben ik niet aan sprakelijk te stellen !!! :rolleyes:
tot morgen allemaal :rock::rock: |
Quote:
Tuurlijk !!! Mijn setje ligt zowiezo in de ovaal, dus mocht cle het vergeten heb ik een set bij me ! |
Helaas zit ik deze keer in de HEL :angry: van Afghanistan waar het wel warm is (40 graden in de schaduw) maar ik hoop dat jullie deze keer niet naar de skihut gaan want die foto's kan ik hier zonder alcohol niet aan zien!!!
Maar over een paar maandjes ben ik er weer bij hoor veel plezier allemaal! :beer2: |
Oja, wij komen ook! We eten ook ff een happie mee! :tongue:
|
Het wordt erg gezellig vanavond zo te lezen!!! :D
Het weer ziet er (hier in Amersfoort) in ieder geval super uit, dat beloofd wat!! |
1 maal sate
1 maal reuze snitzel. Wij komen ook met de Cabrio..(Hok) |
hoe laat is etenstijd...ikke kom ook eten deze keer als mijn ruit nu wel blijft zitten :D
|
All times are GMT +1. The time now is 20:23. |