![]() |
Foto's Woerthersee 2006!!!
Vanaf maandag avond online :)!!!!
|
Wij zijn maandag avond namelijk al weer terug,dat gefeest heb ik een hekel aan en alle mooie auto's zijn er het eerste weekend en gaan dinsdag weer naar huis:);)
WE GAAN RIJDEN!! tot maandag!! |
een hekel aan feest? :o
Ach moi! Maar wel heel benieuwd naar de foto's! |
De eerste beelden.
Kleine greep uit de eerste foto´s: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vw-team-lindwurm (A) heeft de eerste al online staan. |
voor de luie flikker onder ons (zoals ik):
www.vw-team-lindwurm.at (hoef je de URL niet in te toetsen ;) ) |
Quote:
Hey Johnny, lelijke fl*ikker, en maar volhouden dat er niks was ;) :tongue: PS: Corrie van Martijn ziet er strak uit zo te zien... |
pablo is er dus ook weer bij met de type1
|
damn..... stap zondag ochtend pas in de auto.... heb er zin an! Maar zo te zien gaat het dit jaar weer helemaal goedkomen!
|
:(
|
Nog meer:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veel te lekker!!!
Lijkt me echt iets voor volgend jaar :) Wie kan me vertellen hoe het zit met kaarten e.d? |
|
o...doe mij die maar :eek:
![]() ![]() ![]() zulk soort dingen zie je ook alleen daar denk :cool: |
Quote:
2 jaar terug ook op vwmania gezien... misschien zie ik hem volgende week ook maar dat zien we dan wel weer... |
Quote:
hahaha, je blijft goed bezig :D |
Quote:
Geeft niet hoor, zelf ook al in discussie geweest :redface: |
Nou, vw-speed ben ook aangekomen :rock:
We hebben alleen geen internet maar de buren wel... draadloss :) We zullen denk ik wel eens wat pica's posten. Groeten, der see-gangsters |
Geil!!
![]() ![]() ![]() :) |
damn! dit jaar zat het er helaas niet in maar volgend jaar ben ik zeker vd partij :D
|
Lijken wel spatbordranden vn en corrado bij die grijze golf 2, kijk maar naar de beig golf eronder
|
Quote:
heb er donderdag nog in gezeten :D en binnenkort als het weer mooi weer is gaan we een stukje cruisen met de limited :woowoo: |
Quote:
die wielen staan hem beter dan de porsches!! super zo! |
afgelopen zondag zijn er al wat foto's online gegaan van vw-speed :rock:
zie hier: http://www.vw-speed.nl/worthersee20...ag/gallery.html |
We zijn weer thuis,is best te doen een weekend.
Wel erg rustig dan voorheen maar dat zal woensdag wel weer veranderen. Hier een paar pics van ons: En de nieuwe trend van dit jaar: Rode randjes op matt zwarte velgen!!:) |
Foto's zien er goed uit Emiel !!
Was het nog een beetje weer daar of klote ? |
:rock: |
Quote:
Een dag ging het weer wel aardig en zondag regen :rolleyes: ik was in ieder geval niet voor niets mee gekomen :) .... |
Holy shit, niks VAG maar dit is de winnaar :) Damn, echt sex on wheels
|
Quote:
Stijn een T5 is gewoon VAG hoor :D :tongue: :D :tongue: |
LOL, een T5 met een chop van een halve meter dan :tongue:
De daklijn van die Chrysler...damn...schreeuwt nog harder 'MAFIA!' dan een A8 dat kan :) |
Volgend jaar gaan we zeker niet de officieele week,de week ervoor is het lekker rustig en de echte nette auto's zijn er donderdag al en je kan rustig praten met de eigenaars .
Dat dronke in je blote lul loop gedoe heb ik nu wel gezien en een slapende duitser onder een biertafel is ook niet mijn ding ,dus volgend jaar lekker een week vantevoren:) |
Die rally is ge..l :cool:
|
Quote:
Lekkeahr, nou dan kunnen mijn TSW Evo's en de spuitbussen plus rode bies ook wel weer de kast in :D |
Quote:
:wuv: :spankit: :green: |
@ Sponzer: kaarten zijn een bepaalde tijd (paar maanden?) van te voren te bestellen via internet: www.woertherseetreffen.at .
Zo beter dan? |
goeden morge,
hier ff een Bericht van uit het zonnige velden. helaas geen foto's maar dat trekt mijn telefon niet. der rijd echt supe mooi spul. is lkkr druk en was gister 25 graden;p lkkr in de cabbie ;) tor nu toe al 200 foto's gemaakt dus waarschijnlijk staan ze zondag online. |
gewoon een hotel met bewaakte parkeerplek in reifnitz nemen heleen.. en je dikt het wel heel erg aan..
|
zo nog een paar uurtjes en dan ga cik ook maar eens die kant op :D:D:D:D
Kan eigenlijk niet meer wachten maar goed het moet maar :D:D:D:D |
je bent in ieder geval niet de enigste op BBS LM, er is meer LM aanwezig dan RM of RS ;) Gisteren op de meet and greet was denk ik een 1/4 van de wagens aanwezig op LM... in de aanbieding geweest denk ik. Maakt verder niet uit, tis gewoon ganz geil :cool:
|
Ziet er allemaal goed uit daarzo!
|
All times are GMT +1. The time now is 22:05. |