![]() |
wow! een hele gave golf! op de laatste foto's ziet de lijk er ook erg strak uit vergeleken met de eerste. gewoon mooi opgepoets met commandant, want als dat zo is kun je zien wat een beetje poetsen doet. en die bril staat je goed :D
|
heel net golfje !!!!
gr. Martijn |
Damn wat een mooie wagen :eek:
|
Sow! Die is mooi geworden. Heel netjes.
|
Ziet er gerust niet verkeerd uit zal ik maar zeggen..... :eek: echt vet goeie style ook zo horen ze te zijn...:woowoo:
|
Ziet er SUPER uit....
|
Vet
|
Wat een wereld van verschil in 1 keer bij die laatste foto`s :D
Ziet er echt goed uit ! |
hele dikke wagen om te zien zeg kwijlkwijl...
|
bedankt voor de reacties maar ik ben nog naar enkele onderdelen op zoek zoals de chroom omranding van de binnenklinkjes, een goede zwarte voorbumper met chroom biesjes, chroom spiegels (moeilijke opdracht) en chroom dorpelbagetten.
nog is bedankt voor de reacties. anderen moeten zich niet inhouden om te reageren ;) grtz |
|
nog is een updatetje placeren want het is al zolang geleden.
dan een dakrekske gemonteerd met de nodige attributen en mijn achterlichten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() chroom nummerplaathouder ![]() chroom dorpelstrips: ![]() en wat is dit? :lol: de mijne heeft het begeven :cry: (hij lekt heel den tijd olie aan die vijs). Deze op de foto is van een 1800, weet er iemand of dit past op een 1500 naft? ![]() ondertussen ook nog een chroom antenne gekocht en chroom spiegels. die moeten er één van dezer dagen opkomen. en dan ook mijne carter vervangen. grtz |
Precies op zo'n golf ben ik nou al drie jaar aan 't azen! :D
Tornado rode mk1 5 deurs uit '83. De ma van een oud sportmaatje van mij wil er maar geen afstand van doen, en als ik die auto van jou zie word ik alleen maar ongeduldiger! Echt mooi wat je met die golf gedaan hebt! Wat poetsen (en wat werk) al niet met een auto kan doen! |
goed bezig geweest zeg!!!!
|
Mooie auto, mooie uitvoering, mooie kleur, komt me op de een of andere manier bekend voor! :D
|
Quote:
ken je mij dan? grtz |
Quote:
Ik denk dat Type 17 dit bedoelt. ;) @dafke, Maar jij heb een schone MK1 5 deurs. :) |
:wuv:
Echt n vette ride!! |
Quote:
precies, dat bedoelde ik, dank je, ik ben af en toe licht vergeetachtig..... ;) |
wow, op die eerste foto's zag ie er eigenlijk zelfs rot uit, en nu, nice!
|
ik heb nog is foto's gaan maken maar dan samen met ne kameraad met zijn polo 1
hier zijn een paar pics ervan. Sommige foto's is wat minder maar dat is omdat ik ze zo heb moeten verkleinen om ze te kunnen uploaden. als er iemand de grote versie wilt, just ask ;) als je er nog meer wilt zien, just ask ;) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() grtz |
leuke fotoshoot, alleen jammer van dat dakrekje met tapijten op die polo. :( :(
|
ik denk dat het zo hoort, meneer tapit ofzo :D
nice shoot |
All times are GMT +1. The time now is 15:21. |