![]() |
Project Plekzat
Pics soon...
|
je doet de naam "professional slacker" eer aan :D
|
Quote:
Dank u, wilde het eigenlijk al project slacker noemen :). Ik moest een projecttopic starten dus bij deze. |
om wat voor auto gaat het Ernst?
|
Quote:
Een met veel ruimte ;). Ik dacht ga ook eens geheimzinnig doen net zoals Richard, alleen die gaf al aan dat het om een Porsche ging. |
ernst, YOU SUCK... foto's posten anders ga ik geheimpjes verklappen....
|
Quote:
hehehe :woowoo: , maar ik had jullie wel allemaal in spanning.. :rolleyes: |
Quote:
Geduld Jaap, ik ben de eerste hand aan het leggen aan mijn project (althans wat ik zelf doe ;)) en dat is het folie eraf halen. Dat stinkt btw best erg. edit: het is eraf alleen kan niet verder gaan i.v.m. regen. Vanavond foto's iig. |
Zo zag het eruitmet folie
![]() Net een spiegel dus, ziet er niet uit ![]() Weg ermee, ellendig stink plastic Optie 2 die moet wieberen, heb er nog 1 liggen van de dealer, dat is altijd beter dan bartjes auto's ![]() Fijne 13 inch ballonbanden met doppen, gaat tzt ook weg ![]() |
Ik zeg een Passat 32b station...
|
bartjes auto's... kan je vast wel een drenth blij mee maken :tongue:
|
ik gok een 32b station met grijs kenteken -> Ă* la plek zat dus :)
vandaar ook de folie |
Quote:
Met RY-08-xx als kenteken? Na, denk het niet :D |
ja ik weet niet, het is maar een wilde gok :D
Kentekens heb ik verder ook geen verstand van dus daar kijk ik niet naar ;) tenzij hij compleet is -> rdw site :D Waar begint een grijs kenteken dan mee? Is er trouwens een site waar info staat over kenteken indelingen. Bijvoorbeeld zus-en-zo is rond bouwjaar etc.. |
Ik zou ook zeggen een 32b, maar dat is het dus niet :tongue:
|
nou als ik hem vergelijk met jou 32b
![]() kijk maar naar de wielkasten achter. Lijkt mij toch wel vrijwel hetzelfde als die van evilnyntje :) ik zet mijn bananen dus in op 32B. En variant denk ik dan ook :tongue: want die hebben plekzat |
En als je in de gallery kijkt, bij welke auto's hij nog gereageerd heeft..
1+1=2 |
Warm heren, warm. Morgen maak ik wat meer foto's die wat duidelijker zijn.
|
warm??
|
ja wilde net zeggen... een ijsje is warm......
|
Ik gok op een RY-08-RX :tongue:
|
Quote:
Das wel heel erg Jomanda, hoe weet jij dat? |
Kenteken
Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming PASSAT VARIANT 66KW AUT. K6 Kleur(en) Grijs Brandstof Benzine G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1781 cm3 Vermogen 66 kW Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter N.v.t. Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar Massa leeg voertuig 1.016 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane Maximum massa voertuig 1.520 kg Massa rijklaar 0 kg BPM Niet geregistreerd Datum eerste afgifte Nederland 05-05-1987 Datum eerste toelating 05-05-1987 Datum aanvang tenaamstelling 01-03-2007 Vervaldatum APK 18-04-2008 Wacht op keuren Nee gr. Martijn |
Sweet, dus stiekem toch een 32B :D
Automatiek zelfs... zal wel een relaxte slee worden/zijn :cool: Die wieldoppen zijn trouwens alleen op de Passat geleverd; ![]() |
Eerst maar eens poetsen, 40 dagen stof. Maar het mysterie van de kentekenplaat raden is nog onopgelost :)
|
Edit mysterie is wel opgelost, wild guess :). Vandaag maar foto's maken en poetsen na het werk.
|
![]() ![]() ![]() |
plek zat idd! ;)
|
Quote:
Nogal, laatst een commode voor iemand opgehaal 1.10 bij nogwat, schoof er zo in :). |
maak es fatsoenlijke foto's, man...
kan zo niet zien hoe laag hij is.. |
![]() Zo beter Marc? |
Is die al verlaagd? Zo ja; hoeveul? :D
Of zijn je schokbrekers gewoon op ;) Zit nog goed in lak zeg! |
Schokbrekers waren op en dat was echt levensgevaarlijk. Dit is 5,5 cm oid, schoks van ebay.de met dank aan Stijn en de verlaging met dank aan Michiel (aka mini Theeuwes). Hij is zo gekeurd met steekproef en niks aan het handje. Hij moet tzt nog lager maar eerst even wielen passen.
Wb de lak is hij idd net, km stand is ook maar iets van 169.000, binnen bijna net zo net. Wel is hij rondom een beetje uitgedeukt (verjaardags cadeau van mijn broertjes). Wel wat blaasjes bij de spatborden in de hoekjes en wat steenslag welke ik nog ga bijtippen. |
super, veel beter! mag voor inderdaad net ff lager
|
Quote:
Klopt, eis was door de apk, die is er nu dus zakken met die hap :). Maar goed 15 inch moet ook nog passen, dus een te kleine et is een no go. |
hehe nu staat er weer een 32b in de straat!
|
Quote:
Ja idd, das al weer lang geleden lijkt het wel. Toen reed ik nog dat type Passat wat ervoor kwam. Die heeft Allart nog volgens mij. |
Hmm, dan moet de mijne voor ook maar 6cm omlaag ;) Twijfelde aan 40 of 60mm.. Zit alleen met ET28 15/7 wielen.. Dus of dat gaat werken :rolleyes: Achter is het iig geen probleem :D (*schroef schroef* klaar..)
Drempels ook nog steeds goed overheen te komen? :) |
Quote:
volgens mij bedoeld berend je matzwarte satan |
Quote:
Jep, heel soms, bij nasty drempels het uitlaattipje, maar dat is zeldzaam. Ik wil iig nog lager. Maar goed, geen budget en druk met afstuderen. Het plastic onding op de motorklep zit los dus die wil ik er af fohnen, en het bartjes auto's ga ik even vervangen voor een dealer plaat die ik nog had. Verder poetsen, en volksforum stickers kopen. |
All times are GMT +1. The time now is 05:46. |