![]() |
ja ik heb er weer 1
vandaag weer een sletta opgehaald.
een 1.6 pacefic met 175000 op de teller, dus volgende project lowrider kan weer starten. hier wat foto,s ![]() ![]() ![]() ![]() de banden 165 50 15 bridgestone,s :D ![]() en de velgen worden op het moment opgeknapt. stoeprand schades er van af opnieuw spuiten en polijsten ![]() 7j 15 benz wielen. supersport schroefset is besteld gister en een bra. :D mss dat ik hem nog ga rollen er zitten wat plekjes op. dit is mijn 3e jetta. hier foto,s van de vorige 2 :tongue: mijn 1e before ![]() after ![]() ![]() en de 2e was een 1.8 i before ![]() after, op steffans ![]() en op powertechs 13 inch ![]() :rock: |
cho alweer een jetta erbij, suc-6 met je project :)
''Ik wil ook weer een Jetta :( '' :rolleyes: |
Erwin heel erg veel plezier en succes met deze (alweer) nieuwe aanwinst.
En laag deze he. Minimaal net zo laag als de vorige :tongue: |
:D moet geen probleem zijn. :cool:
|
op naar bergum met de auto :thumbup:
voor een jetta meet en greet :D |
eerst maar eens even van deze look afhelpen voor ie op meetings komt :D
|
Ben benieuwd wat het wordt, die andere 2 waren in elk geval ook erg dik !
Vooral die met die ATS classics. Keep us posted ! |
Quote:
maakt niks jetta is altyd mooi :D |
Gefeli met je nieuwe jetta. Ben benieuwd hoe deze velgen hem zullen staan! Denk wel heel vetjes hoor... Succes ermee :)
|
je had die van mij moeten kopen hahaha
die heeft alle opties voor die tijd + climatronic! maar mooie jetta. succes ermee! |
leuk projectje :D
en je andere jetta's zijn echt mega laag :P 80 verlaagd ofzo? rijd dat ook nog zo laag of is t geen doen?:P |
Quote:
wel stukkie meer. was met alletwee einde schroefset. :D (nl power set ) het rijdt mja je moet er wat voor over hebben om 1 van de lagere te zijn :cool: set zal wel wat aangepast worden. valt wel een cm of 2 te winnen extra. liggen de velgen mooi in de wielkasten straks :D |
word een mooi project
|
oww neee he! Daar gaat ie weer hoor :)
|
Dat word weer een lekkere slettebak :D
|
Veel succes ermee, gaat vast en cker wel weer goedkomen;)
Lekker plat op zijn muil :cool: |
bedankt voor de reacties tot nu toe.
|
Die eerste Jetta op de classics is echt super dik, deze moet uiteraard minimaal zo dik worden;).
Succes met de Jetta! |
Mooi project weer...
Die 2e is echt laag, zodeju :woowoo: Maar heeft die jetta ook op showyoursound gestaan? Met een pakkie marlboro deronder :D ? |
Ben benieuwd wat je plannen hier mee zijn in ieder geval is de basis succes :D
|
Quote:
ja foto,s staan er nog steeds btw |
zo vandaag even een beurt gegeven.
luchtfilter benzine filter bougies rotor verdeler bougikabels dat was allemaal een beetje verkoolt etc meten carbereteur reiniger er in gemikt zaterdag nieuwe oliepijlstok er in ook die is kapot en thermostaat vervangen en striping er af. dan is het wachten op het schroefset adapters en de velgen :tongue: |
Mooi zo ben eens benieuwd naar de nieuwe look
Ah ja! Wat voor velgen gaan het worden?? |
zie pagina 1 ......
|
je wil steeds lager rijden met grotere velgen :woowoo:
respect !! :rock: Mooie wagen(s), en het is zo simpel he ! een fatsoenlijke verlaging eronder en een stel mooie velgjes en je hebt al een dikke wagen ....... |
Quote:
:redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :D :D :D :D :D :D :D :D :thumbup: :thumbup: :cool: ;) |
altijd weer leuk een vers project
ja die ouwe zijn zijn ook vet laag zou hier echt een probleem geven of je moet alleen voor en achteruit in de straat willen :D :D ja ben benieuwd naar het resultaat |
Is er al wat bekend over de Jetta:D, ben wel benieuwd!
|
ja hele week voor werk gebruikt loopt 1 op 14 :tongue:
ja kleine onderhoud gedaan van de week. morgen even stickers etc er af halen. en ff schoonmaken schroefset is binnen. dus zal er volgende week zaterdag ondergaan is de bedoeling. adapters voor de velgen duren zo,n 2 weken nog en de velgen ook . met updates naturlijk foto,s :D @ erik laag gaan op 15 inch is niet zo moeilijk zet eens een 175 50 13 naast een 165 50 15 . zit mss een cm tussen. maar de velgen worden goed getrokken dus ze zijn bijna even hoog. en er gaan wat veerstops tussen de veren verdwijnen dan kan ie wat lager :tongue: |
Ben heel erg benieuwd naar het resultaat. Ik hoop deze auto wél eens een keer uitgebreid te kunnen zien/fotograferen. Dan kan ik zien of je Jetta op Powertechs nog is te overtreffen qua looks. Die vond ik wel zó dik :rock:
Je laatste Polo heb ik alleen maar een keer in Barneveld zien rijden. |
denk dat ie kwa looks aardig overeen gaat komen.
en de polo is er ook nog steeds die heeft mijn broertje. en een maat van me belde net heeft een 91 jetta coupe gekocht. gaan we volgende week ook mee starten. tegelijkertijd met mijne ;) |
zo vandaag ff thermostaat vervangen en de striping er af gehaald.
morgen gaat ie omlaag. dan is het wachten op de velgen en adapters ![]() ![]() ![]() :) |
Volgens mij gaat dat mooi staan met die benz velgen.
Veel succes morgen, met het verlagen van je auto. :thumbup: |
als alles een beetje gangbaar is . is dat ook binnen 2 uur gedaan :D
|
ga je ook nog wat met de trekhaak doen ? of laat je die zitten ?
|
nog geen idee :redface: .
heb hem al wel een paar keer gebruikt. en of ie deze kleur blijft ben ik ook nog niet uit |
Je hebt toch 7J Benz velgen? Met 165-50-15 ofzo?
Ik ben van plan om dat om mijn 7J Rsen te doen dus ben wel benieuwd hoe erg ze getrokken staan:D. |
ja klopt. . hoop ze snel te hebben. zal wel goedkomen. ze staan normaal op 6j al getrokken :cool:
|
Oh ok, zal dit zeker in de gaten houden;).
|
zo en liggen baby :screwy:
![]() ![]() ![]() :D |
All times are GMT +1. The time now is 04:03. |