![]() |
White Car Post
Omdat ik redelijk gek ben van witte auto's :screwy: wil ik die dikke witte auto's wel eens verzameld zien in een topic!
Ik trap af, met m'n eigen witte natuurlijk ;) ![]() Als m'n internet weer stabiel is post ik er wel meer!! Nu jullie ;) |
heb je ook nog 1tje van die kar zonder die dude erbij?
Trouwens helemaal met je eens wat betreft witte auto's, voor mij is het zeker DE kleur. |
Die dude ben ik zelf... Meer foto's in mijn topic ;)
En weer verder! ![]() |
![]() ![]() ![]() |
White met oldscool striping is nog beter natuurlijk! Toevallig zette Tjaap deze er ook net op, kwam ik daarna achter...
![]() ![]() ![]() |
Gaan we :)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
:D :D ![]() |
![]() ![]() ![]() Maar natuurlijk zijn andere VW's en andere merken ook ERG dik in het wit... komt eraan ;) |
![]() ![]() ![]() |
ow,ook andere merken :);)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Die van mij is toch ook wel een beetje dik toch..... :tongue: |
Ja van mij part ook andere merken... Dan hoeven het alleen niet perse meteen gare Toyota's te zijn ;)
Vind dit ook cool: ![]() ![]() |
![]() |
Ik doe mee!
![]() ![]() 3 Witte auto's wel te verstaan! "Wit wordt het nieuwe zwart :cool:" |
Mijn ex:
![]() ![]() En huidige (is nu lager achter): ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Whaha, wat doet mijn 32b fotosoep hier tussen :tongue:
Ik snap niet dat zoveel mensen op witte auto's vloeken. Zelf vind ik het mooier dan rood, maar dan vooral omdat rood zo snel verweerd :( |
Hij is nu wel af volgens mij.
![]() |
|
WIT :wuv:
Ontopic: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Mijn bus en mijn oude Golfje: ( ben trouwens ook helemaal weg van wit :D)
![]() ![]() |
Wit....nét iets mooier dan rood op een Golf 1 ..... wat een dikke kleur :rock:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wit is de shit. :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En mijn eigen: ![]() ![]() |
Heerlijk dat witte:rock:
als ik vanavond nog tijd heb zal ik ook eens wat posten.. |
mijn eigen witte gebakje
|
![]() En hier nog meer foto's alllemaal met witte vw's enz enz http://www.vwhome.de/galerien/white/001/view.htm :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
Ik wil ook een witte!!!
|
Auto van een vriend van me.
![]() |
Verdomme wel erg toevallig dat ik dit lees.
Had het er vanmiddag in de bar op het werk met een "collega" erover dat wit wel gaaf is en dat het dit jaar de "kleur" was in Oostenrijk. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nice posting Lennart!!
iedereen moet wel minstens moeite doen om een foto bij z'n post te doen ;) ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 19:43. |