![]() |
Het grote laat je niet VAG zien topic.
Ik heb het gevoel dat hoewel we allemaal grote liefhebbers zijn van VW, sommigen van ons ook nog een hele leuke auto van een ander merk voor de deur hebben staan. Ik heb al een T5R en een S40T5 gespot maar minder "exotisch" is ook leuk.
Uploaden kan uiteraard hier in de map offtopic. Ik zou zeggen kom maar op en :postpics: |
Quote:
zei meneer BMW :tongue: :hug: |
Quote:
Misschien eind deze week. Moet hem eerst nog even z'n nieuwe pantoffels aantrekken, |
zal ik beginnen :D
![]() nau ja ik ........de auto is van mijn vrouw :rolleyes: |
:tounge: |
Quote:
Topic titel aangepast, jouwe past hier niet meer :nana: |
![]() ![]() mijn daily ride dus.. |
![]() de witte was van mij maar die heb ik met voor/achterschade weggedaan en de astra daar rijdt m'n vriendin in... |
Mijn daily is een Opel Vectra GT 2.0i 115PK :D :D met slechts 140dkm op de klok (NAP aanwezig)
Ben bezig hem om te bouwen naar een vectra 2000 16V. Auto is in goede staat, ben van opel wel anders gewend :D En ze kosten geen drol meer. Ik denk dat 1 gepolijste bbs rm nog duurder is dan mijn GT ;) ![]() De vrouw rijdt al daily een Opel astra 2.0i CD 115PK :D Dit ivm de twins die op komst zijn :woowoo: Heb nog geen pica van de astra. |
Momenteel deze twee maar de zwarte gaat begin september weg en dan blijft de R over :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Merk AUTO UNION Handelsbenaming AUDI V8 206 KW AUT U9 :woowoo: :woowoo: Kleur(en) Rood Brandstof Benzine Aantal cilinders 8 Cilinderinhoud 4172 cm3 Vermogen 206 kW :thumbup: :thumbup: :thumbup: Massa leeg voertuig 1.737 kg :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
T5R -> is ie er ook in Cream Yellow aanwezig, met de originele Titanium (kleurige?) velgen?.. een van de weinigen die geel mogen zijn :)
|
mijn niet-vag auto :)
|
Quote:
Geen betere foto? Hij staat zo'n eind weg, en die Ferrari staat ook nog in de weg ;) :tongue: :D |
Quote:
Inderdaad, ook mijn favoriete kleur voor een T-5R :) ![]() |
Wordt wel een heel degelijk forum zo met al die Vulva's.
@ Hajee :rock: |
VW --------> Volvo Wagen??? :D :D
|
De 850 T-5R :rock: :rock: Wat zijn die auto's enorm cool!
|
![]() |
mijn nieuwe daily, 1.4 16V.
Hopelijk binnenkort een TDI, dit rijd niet vlot. |
:thumbup:
Quote:
ik zat te kijken na al die mooie wagens en toen dit ertussen kwam :D hijs fijn..... |
Quote:
Dit is wel VAG natuurlijk. Komen er Belgische clean bumpers op? (Je weet wel, van de hele hoge stukken MDF strak geplamuurd) |
Sander, een S40T5 bestaat niet...... (wel het nieuwe model trouwens)
Wat wel bestaat is een S40 T4 of een V40 T4, kort door de bocht hebben ze de T5 motor genomen en daar een cilinder afgehaald en deze in de S/V 40 geplaatst. Oh ja, mijn daily is dan ook een Volvo V40 T4 met een LPi installatie. Nu 200pk en 300Nm koppel, binnenkort 240 pk en 355Nm. De foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edit: Ik heb hem afgeholpen van zijn astma..... 3" JT Superflow Sportuitlaatsysteem eronder met downpipe, 200cpi sportcat, dempertje en catback. ![]() ![]() ![]() |
Sander, waar is die Blote Meiden Wagen van jou?
|
Quote:
volgens mij zijn die foto's gemaakt op de hoves :) wist niet dat er daar mensen wonen met smaak |
![]() ![]() ![]() de ax gti.. ook leuk speelgoed.. al zeg ik het zelf :) |
Hier mijn niet daily, maar grootste hobby ;)
![]() ![]() Zippo |
valt me op dat er een boel volvo,s bij zitten.
groepskorting of zo??? :D :D :D |
Quote:
Mogen ze mij de volgende keer of bellen, ik persoonlijk vind het hele mooie auto's (met name de T5 :D ) |
Quote:
Da's een Volkswagen. :tongue: ;) |
Quote:
T5-R dan.... :tongue: |
Mijn niet vag project, merk bond 2liter 6 cilinder.
waar ik deze week een paar revolutions in 14" voor heb gekocht. Die bijna nieuw zijn in steek 4x98 ;) ![]() gr ruud |
he ruud , meer foto's van deze??
|
Ruud, hoeveel projecten doe jij tegelijkertijd???
de frido en deze AM ook?? incroyable |
Quote:
![]() ![]() |
Hey Ruud, hoeveel auto's heb jij eigenlijk......? Het ziet er wel erg sjiek uit de Bond.
|
Er staan heel wat autos zo te zien !!
|
Voor iedere dag van de week een andere.....
|
Wel VAG maar ja...
FabiaABT 1.9 TDI 105PK. Bij de weg, vandaag reed er zo'n V70 R AWD voor me en een paar seconden later achter me :rock: Nadat we de snelweg hadden verlaten ging ff het gas erop maar no way dat ie sneller was, echt geweldig ! Zo snel zijn die dingen dus niet :D |
Misschien een hele stomme vraag: maar wat is er allemaal precies anders aan een FabiaAbt tov een gewone fabia.
|
All times are GMT +1. The time now is 10:41. |