![]() |
En toen waren er weer 2 minder
In 1 week, 2 totall,
1: ![]() ![]() ![]() ![]() 2: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Auw!, is de bestuurder/bestuurster er goed vanaf gekomen? |
:eek: what happened!?
Beetje goed afgelopen voor de bestuurder? Lijkt me `n beste klap! |
damn... is die velg nou gewoon dwars door midden gebroken... watskebeurt?
|
Ja wat is er gebeurt?? En van wie zijn deze auto,s van hier???
|
zo goed stuk ....
|
Bestuurders komen er nog goed vanaf als je het leest. De eerste is vwroadwarrior, komt ook vaker hier.
1: Quote:
2: Quote:
|
dat is weer allemaal minder , gelukkig geen letsel
|
sjezus wat een verhhaal. niet best. Gelukkig geen doden.
|
Tering, dat is niet best zeg. Gelukkig dat ze niet al te veel letsel hebben.
|
Wat een foto's en verhalen zeg.
Sterkte gewenst voor de eigenaren, maar vooral geluk dat jullie er zo vanaf zijn gekomen!!! |
so tering.. zonde man!
|
Getver dat is niet mis !
Sterkte eigenaren |
Damm, dat is een beste klap geweest.
Gelukkig heeft de bestuurder niks. Jammer van de autos. |
zeer zeer spijtig, ronduit klote, beide heren hebben het er gelukkig redelijk goed vanaf gebracht.
Heel erg jammer van de autos, b100 (nr2) was en edition one 16v, van vwroadwarrior een edition one G60. |
Dat is idd flink mazzel hebben voor de bestuurder van nr 2.
@Martinus, nr1 is een 8V en nr2 een G60.. |
Zonde.
Voor Miquel moet 't vooral zuur zijn omdat je er helemaal niks aan kunt doen als iemand zo hard achterop komt rijden. :( Ben in ieder geval blij dat de beide bestuurders er nog redelijk goed vanaf zijn gekomen. De auto's zullen de weg wel niet meer zien... |
Idd, beide behoorlijk wat schade.
Zonde dat je soow van je auto af moet komen. |
|
gelukkig geen erge gewonden of nog erger..
da's veel belangrijker dan die 2 golfjes. |
gelukkig heeft de bestuurders niks.
|
Quote:
:rolleyes: |
dan doe je ook niks meer met een orginele voorbuper.....jammer joh
|
Quote:
|
Dat is kut!! De Groningse landweggetjes zijn nogal verraderlijk... Vooral met mist en blubber kan je zo verrast worden..
En sturen icm remmen (blokkeren) werkt averechts, dan ga je helaas rechtdoor. Bizar dat die velg helemaal doormidden is! Moet wel een harde klapper geweest zijn. |
Quote:
Quote:
de snelheid was aan gepast van 120 km/h naar 100 km/h ??? een boom werkt niet echt mee dan ....... |
Quote:
![]() :confused: |
gelukkig er nog goed vanaf gekomen, wel zonde van de golfjes
de velg is dwarsdoor!!!!!!! ![]() |
Quote:
En daar steken de vooroordelen de kop al weer op... :screwy: |
Quote:
Mwah, ik weet nog hoe mijn Jetta er aan toe was toen ik met 120 frontaal de vangrail in ging. Die tweede Golf ziet er erger uit... |
boom en vangrail is wel een heeeeeeeel verschil... vangrail is er voor gemaakt, boom geeft 0,0 mee.
De eerste klapper lijkt me nog het pijnlijkst! |
Quote:
De vangrail had nog geen kras of deuk. Maarja, aan de andere kant heb ik ook al auto's gezien die met 30kmh tegen een boom zijn geschoven, en die zien er ook niet meer uit. |
Quote:
Achja we zijn allemaal liefhebbers en om nou te gaan zeggen dat we allemaal even rustig rijden?? Ik rij in de audi ook veels te hard en best asociaal, maar ik rij niet door woonwijken of ietsdergelijks... |
Quote:
Dus je rijd enkel snelwegen en parkeert de auto altijd ergens in een weiland :woowoo: |
Quote:
De anwb sleept hem naar huis. :) |
:):)
(was deze onder de gordel, of nog net niet??) |
totaal niet.... maak je borst maar nat! ;)
|
Niet iedereen woont in een woonwijk, of moet erdoorheen om thuis te komen ;) , hier in Limburg heb je andere wegen daarvoor...
|
Vergeet niet dat een Golf 2 ook écht een zwaar achterhaalde auto is qua passieve veiligheid. De ÖAMTC (oostenrijkse ANWB) heeft eens een vergelijkende test uitgevoerd tussen Kever. Golf 2 en Golf 4. De Golf 2 kwam er eigenlijk nog wat slechter uit dan de Kever, omdat de Kever een wat hogere zitpositie heeft (standaardhoogte :D )
Filmpjes staan hier Jens |
Man man man wat een klappers....
|
All times are GMT +1. The time now is 19:51. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.