![]() |
New ride for Mauser :D
Sommige hebben het misschien al gezien in een thread hieronder maar ik heb een andere Golf gekocht.
Ik stap volgende week in een Golf 3 GTI 16V van 10-95 met 120000 km op het klokje! Na dik 5.5 jr in mijn Golf 2 1.3 te hebben geslpeeld. Vind het wel jammer maar ja, soms wil je wel eens wat anders! Eindelijk een beetje snelheid op de baan :D Oud: ![]() ![]() Nieuw: ![]() ![]() Er moeten nog een paar kleine dingen aan gebeuren; achterwisser, stationair lopen moet beter en een nieuwe skirt aan de linkerkant. En nu hopen op weer vele probleemloze km! |
Nice, gefeli!
Mis je de skirt aan de zijkant? Is alleen een soort inschuifstrip, zijn niet duur (rond de 30 euro bij de dealer). |
Gefeliciteerd, leuke golf3 en een mooie kleur.
Succes ermee !! |
Skirt zit nu met zwarte tape vast, ik wil het gewoon netjes hebben.
Over de kleur heb ik wel even getwijfeld eigenlijk maar nu vind ik het best mooi :D |
Wat moet je hebben van de achterwisser? Misschien heb ik het nog liggen...
|
Thanks voor het aanbod, maar als het goed is worden alle probleempjes gefikst door de garage die hem verkoopt, iig dat heb ik afgesproken en op papier laten zetten!
Ga nu mijn golfje 2 wassen en op de foto zetten nog een keer voordat ie weg gaat :( |
Heel mooie kleur heb erover gedacht om een variant in die kleur te kopen.... Succes met je nieuwe auto....
|
Proficiat! Leuke golf
|
mooie golf, kleur is mooi icm de zwarte lijsten
|
Toch gekocht, mooi man! Ik vind die kleur echt super :thumbup: . Ziet er zo op de foto's ook erg netjes uit! Nog plannen mee?? Veel plezier ermee in ieder geval :thumbup:
|
Zal je baas wel schrikken als je nu iedere keer op tijd bent....hahahahaha
Ik vind het persoonlijk wel een vet kleurtje, en ik weet dat ze idd rijden als beesten... Veel plezier ermee.... |
Mooie originele auto !!! Veel succes ermee !!!
Groeten, LRR |
Plannen heb ik nog niet zo heel veel, eerst even zo rondrijden en kijken of er iets is wat me tegenstaat. Al ben ik al weer wel aan het kijken naar leuke wielen en een verlagingssetje, maar ik rij eerst deze banden op dan kunnen hier winterbanden op en in de zomer iets plakkerigs op de andere wielen ;)
Verder heel misschien cleane bumpers, cl lijsten en een donker vento front. Maar daar moet ik eerst nog voor met photoshop aan de gang voor ik die knoop doorhak. Nu eerst rijden en weer wat sparen voor leuke mods! Foto's komen volgende week zaterdag. |
gefeliciteerd maus ;) we hebben er al een pilsje op gedronken vrijdag :D
ben echt benieuwd! jammer dat ik vrijdag niet mee kon om te kijken.. iig nog een mooi fotoshootje gedaan vandaag! |
Coole 16v! Aparte kleur, maar dat is een kwestie van wennen :D
|
ziet er ontzettend netjes uit
veel plezier dr mee |
Quote:
Als ik hem vrijdag avond heb even mee, rondje rijden? |
uiteraard! moet wel tot 9 uur werken eej.
|
hier nog wat foto's die ik vanmiddag heb gemaakt met matheo
zal de laatste keer zijn voor mijn geleifde golfke weg gaat, heb er toch bijna 6 jr mee gedaan als 1e auto.. hier een paar plaatjes, zijn wel iets te donker maar das nog wel eens op te lossen ;) matje zijn neue stuurrad ;) Ik weet t zijn geen mk3's maar anders moet ik daar ook nog een topic over maken, volgende pica's zijn van de groene mk3 hoor! :offtopic: |
mooie foto's! en mooie mk 3 maus proficiat (nogmaals)!!
@thieuke: haal die graf knuffels nou 1s uit je auto! :screwy: :D |
moet toch nog ff de witbalans anders zetten zie ik nu, beetje heel erg rood...
|
Quote:
nee :tongue: |
Zo dan nu weer een paar foto's
Zo eindelijk wat foto's.
Zoals te zien nog helemaal standaard op de sleurknobbel na... Kreeg hem iets later dan gepland dus vandaar :redface: Was een probleem dat ie niet stationair wilde lopen koud, nu wel maar nou loopt ie weer heel hoog rond de 1600rpm-1700rpm. Dus daar moet ik toch nog ff mee terug. Iemand nog een idee wat het kan zijn? Stationair motortje (?) is vervangen volgens de garage. en de contacten zijn schoongemaakt. Het stomme is als je hem onder dit toerental remt zeg maar dan blijft ie daar wel op lopen, rond de 1000rpm zeg maar. :rolleyes: |
echt een leuk ding joh! en snel!
|
jup, maar heeft er niemand een idee over dat stationair. Is het niet een of ander kwaaltje? Kan ik de garage in een richting sturen als ie ff terug moet...
|
Nou maandag ever terug brengen naar de garage ivm het stationair toerental gedoe. Hoop dat het snel opgelost is dan kan ik met wat leuke modificaties gaan beginnen ;)
|
lekker hoor,een 16v.helaas doe ik het zelf met een 8v maar in de loop van de tijd zal er een 16v voor in de plaats komen.persoonlijk houd ik wel van dat kleurtje.vgefeliciteerd met je ride
|
Quote:
Ik heb zelf ook een 16v en hoor graag wat ze aan dat stationair probleem gedaan hebben. Hij schommelt zeker? |
als die schommelt dan zal het misschien wel aan je stappenmotor liggen... en dat hoge stationair heeft een vriend van mij ook in zijn jetta.... remmen en alles normaal en als die koud is 1700 toeren...
|
Garage denk dat het de stappenmotor is, maar ik moet nog wachten tot ze het ding binnen hebben en tijd hebben om het te monteren. Ik zal het vervolg van dit probleempje hier wel bijhouden.
|
Nou het probleem is opgelost, het kwaadaardige onderdeel is vervangen. maar ik kan alleen niet op de naam komen van dat ding. Heb er wel een fototje van en nog wat meer ook.
en dan de plek van het boze deel... ;) Zo en dan stop ik nu met het posten van foto's in dit topic want veel anders dan standaard is het nog niet. Zodra er wat veranderd zet ik het er weer eens bij. mzzl |
Nice, 2.0 ABF :rock:
|
blijft een nette auto...
|
Toch jammer dat je niet weet hoe dat ding heet wat vervangen is,.. kun je dit eens navragen?
Stationairklep of stappenmotor misschien? Nette bak verders,..alleen jammer dat er geen recaro interieur in zit of ga je dit toch nog verbouwen? |
Gti is altijd recaro ;) kijk maar eens op de onderkant van de stoelen wat er staat...
|
Ik heb dezelfde motor en hij loopt netjes stationair, alleen valt hij niet netjes terug in toeren, niet gelijkmatig. Altijd schokkerig en onregelmatig. Dus wanneer ik afrem en koppeling helemaal intrap blijft het toerental hangen zeg maar en daalt ie na een tijdje naar stationair.
![]() |
Zo als het goed is kan ik vrijdag avond een setje 16" ronal turbo's ophalen, moet er nog wel minstens 1 van worden opgeknapt maar ach, dat moet lukken voor de zomer toch?! Moet alleen nog even adapters zoeken (voor een leuk prijsje natuurlijk ;))
Dat schokkerige schijnt een kwaaltje te zijn waar vrij weinig (ander mm, maar het komt vaak snel terug..) aan te doen is... heb het zelf ook een heel klein beetje maar niet storend. |
Oeh Ronals! heerlijk, heb zelf ook nog een setje liggen. Het staat alleen niet op de corrado (te klein) dus moet er een auto bijkomen waar ze wel op passen :D
Ben benieuwd, ik neem aan dat ze steek 5*112 hebben gaat dat lukken naar 5*100? |
jup staan/stonden hier op het forum te koop. als het niks wordt dan verpats ik ze weer verder of ik bewaar ze. maar als ik in dit topic kijk zou het moeten kunnen http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=17402
|
Ben inmiddels bezig om die blanke (gr@#%) lak van die wielen te krijgen maar het wil nog niet echt, de lak wordt hooguit zacht maar meer ook niet. Maakt niet uit hoe lang of hoeveel afbijt ik er op gooi.. andere oplosmiddelen werkt ook niet echt tot nu toe. zal wel lang schuren worden dan denk ik :(
Verder nog wat vraagjes over schroefsets, zit te twijfellen tussen weitec, kw, koni of bilstein. heb met een vast setje van weitec goede ervaring onder mijn mk2 maar ik vraag me nu af of er veel verschil zit in boven genoemde setjes eigenlijk en dan vooral op het gebied van wegligging. |
All times are GMT +1. The time now is 04:18. |