![]() |
fire and ice eigenaren wie heeft er 1
dag mensen
was wel benieuwd of hier nog een paar mk2 fire and ice op het forum zijn. ;) heb er zelf ook 1 zal die er even bij zeten. ;) |
Ik heb er één, foto komt :D
|
mijn eerste auto was ook een fire and ice. heb er jammer genoeg geen foto,s van het was een 1.8 8v
|
|
ik heb er ook een 16v op kenteken
|
heb ook een gti 8v fire and ice edition . Sinds een maand nu ong. in mijn bezit. zal morgen nog even wat foto's schieten.
|
sorry heb die van mij net 2 mnd geleden verkocht na er 5 1/2 jaar in gereden te hebben
|
kom op mensen fotos er bij van de f&i
|
Fire and ice site
zijn wel oude foto's was net begonnen met terugbouwen naar origineel toen ik hem verkocht |
Quote:
mooie site zo te zien. ;) |
ik zal komend weekend even wat foto's make van mn F&I. heb vandaag de raamfolie er af getrokken. Morgen radio in bouwe. donderdag 4 wiellagers vv. fftjes netjes poetse, en dan zal ik hem er op zette!
|
Wat maakt een Fire and Ice nou zo speciaal buiten het interieur (waar je van moet houden) en de stickers om? :)
|
Dan zeg ik de kleur, hele mooie kleur in de zon !
|
Hier een foto van mijn oude F&I GTI, ongeveer 1.5 jaar geleden verkocht en helaas een paar weken geleden met behoorlijke schade en voor veel te veel geld op Marktplaats terug gezien...
![]() |
Quote:
klopt had ik ook gezien op marktplaats. jammer was een mooie f&i |
iemand nog 1
|
Jawel ik heb er nog wel 1 :P
Niet zomaar 1.. 1 van de Fire and Ice GTD :rolleyes: ![]() ![]() ![]() |
mooie f&i gtd :thumbup:
|
|
iemand nog een f&i op het forum of gehad vroeger ;) .
|
Maatje van mij heeft 1 gehad een orginele F&I G60 heeft ie omgebouwd tot CL hahaha houdt ook niet van orgineel.
|
ruud wat welke motor lag er in jouw f& i origineel?
|
Quote:
Heeft toen ook in drachten te koop gestaan. Klopt dat ? Of dat is een andere geweest. |
![]() dit is lekker !! :rolleyes: |
Quote:
Die heeft inderdaad in drachten te koop gestaan. Ding zag er niet uit en er lag een corrado g60 motor in. Jonge gasten hadden hem gekocht en gelijk de motort aan gort gereden. |
Quote:
klopt heb ik die ook wel eens gezien. |
Ik heb het over de eerste eigenaar toen die nog orgineel was OOK de motor.
Nadien is die verkocht aan iemand(handelaar) die heeft hem verkocht en die gastjes hebben hem stuk gereden toen een nieuwe motor en weer verkocht. |
Quote:
was vroeger een f&i gti |
Worden steeds zeldzamer !
Niet veel eigenaren met een f&i. |
Mijn eerste auto was ook een Golf 2 GTI 8v F&I
![]() ![]() Later is hij verkocht aan Jeroen en onlangs is hij verkocht aan een jongen in Groningen. Hij/zij hoort nog te rijden. |
mooie f&i jammer dat je hem hebt verkocht.
|
das een bekende f&i idd :)
|
ik heb ook een f&i zal binnen kort ff foto's neerzetten
|
|
Mooie F&I allemaal...
Zou niet snel mijn auto worden (hou niet echt van het interieur) |
Quote:
7.5 en 8J? |
Is er nou echt iemand die dat interieur serieus mooi vind ?
Speciaal ok, maar niet alles wat speciaal is is mooi :) Foute jaren 90 duitse tuning kleurtjes :D |
ieder zijn smaak toch anders hadden we allemaal met de zelfde auto gereden
|
mijn Fire and Ice GTI 8v
Enne wat betreft het interieur; ik vind het wel wat hebbe :thumbup: . |
Quote:
Om eerlijk te zijn, mijn vrouwtje vind het mooi. Maar goed, ze is ook 25... |
All times are GMT +1. The time now is 01:00. |