![]() |
Dakrek, 15" doppen, IC, Velgen en meer.
Ik bied het volgende aan.
Dakrek/imperial voor Golf en Jetta MK1. Inclusief spin/net, en met 6 bevestigingspootjes :) ![]() Vraagprijs: 75 euro. Ook heb ik nog de nodige onderdelen van een CR (1600D) motor liggen zoals iedereen al weet. Daarvoor is dit topic; http://www.volksforum.com/forum/sho...26&page=1&pp=20 Contact kan via PM of mail; gijs@sjig.nl Spullen zijn op te halen in Vught en eventueel mee te nemen naar een meeting (minimeeting in Oss bijvoorbeeld :)) Bieden kan altijd, maar wel reeël blijven ;) |
De Sebrings en Sprintercooler zijn al verkocht... Het kan soms snel gaan :eek:
|
Dat doe je goed :D
|
Hahaha, jij ook :D
|
Kick :)
Niemand een leuk imperial voor een Golf/Jetta MK1? |
Past dat alleen op een MK1?
Als in: past dat ook op een MK2? |
Geen idee. Volgens mij niet omdat de gootjes bij een 2 anders zijn.
|
Kick :)
TEAB! |
Stomp omhoog :)
|
Hoppa :)
't Zijn vraagprijzen, bieden mag/kan altijd! |
Zou dat ook op een Derby van 87 passen? :redface:
|
Weet ik eerlijk gezegt niet... :redface:
|
Ik zou zeggen ik kom eens passen maar de derby ligt uit elkaar :rolleyes:
|
Dat wordt lastig inderdaad ;)
De 15 inch wieldoppen zijn trouwens verkocht. |
Up voor het dakrek :)
|
Jammer dat je helemaal in N.Brabant woont.. Ik ben nog op zoek naar een dakrekje maar kost me meer om hem op te halen dan ie zelf kost.
|
Waar kom je dan vandaan? :) Kan hem eventueel meenemen naar een meeting ofzo.
|
Friesland... Maar wanneer er meetings zijn weet ik niet.. Ben nog niet echt een meeting rijder op dit moment. Gewoon omdat met polo nog niet waardig is...
|
Hmm, dat is een eindje rijden inderdaad. Ik wil hem ook wel duurder maken, dan kost het ophalen niet meer dan het rekje :D
|
hahahaha.. Leuk.. Het is ook moeilijk om te versturen.. Het probleem met dit soort rekjes is ze zijn alleen verkrijgbaar in het zuiden van het land...
|
gijs... pas t rekkie nou even op je passatio, weet ik ook of ie op de santanio past :D
|
Quote:
Al het goeie komt uit het zuide he ;) @ Zollie; nope :redface: ik weet het nog steeds niet.. De Passat is nu naar z'n laatste plekje gebracht waar die gedemonteerd gaat worden.. Ik denk dat het wel moet passen omdat de gootjes hetzelfde zijn.. |
probeer t op je witte :D
en wanneer kan ik de rode halen? moet ik ff trailertje regelen, en plekje reserveren |
De rooie zal over een paar weken gesloopt worden. Eind februari moet ie wel klaar zijn :)
Tevens kick voor het dakrekkie ;) (ik probeer binnenkort nog ff te passen zoltan :rolleyes: ) |
Kick! Rekje mag opgehaald worden voor 60 euro
|
Allééé-hop! :)
|
Je had dat rekkie mee moeten nemen naar Retro Mania :D
Ik wil hem eigenlijk wel van je kopen, maar dan moet ik weer een eindje rijden. |
Ach, klein uurtje rijden :)
|
is het dakrek ernog?
|
Jup.
|
Kan een slotje op, alles is verkocht :)
|
All times are GMT +1. The time now is 23:25. |