![]() |
V.A.G. treffen - 8 juni 2008 - Burgum
![]() |
:woowoo:
|
hey Sander hij is weer super , had hem al even gezien toppie hoor :thumbup:
|
Idd ziet er weet goed uit !!
En natuurlijk aanwezig op 8 juni. |
Quote:
:welcome: na mijn info dit jaar niet samen met de luchtgekoelde meeting in Ryptsjerk die zitten op een andere datum in Ryptsjerk dus we gaan voor de 1e WATER & LUCHT FRYSLAN :thumbup: |
Mooie flyer!
We hebben er weer zin in! |
Aanwezig. vorig jaar was het ook gezellig en toen kon ik nog een beker mee naar huis nemen
|
Quote:
Datum staat al een tijdje in de agenda dus langskomen doen we zeker! Meende dat Fred idd een andere datum heeft opgegeven :thumbup: |
ik ben dr bij, wil dit niet missen
en super flyer trouwens |
heb de link geplaatst op tcf en audiforum (had ik nog een account)
|
Ik heb er ook weer zin in.
Mooi dat het niet samen valt met de meeting te Rijperkerk! |
In principe moet de GTI dan klaar zijn !!! Als dat het geval is, kom ik zeker langs.
Groeten, LRR |
Vorig jaar ook de 1800 km wel waard, dus deze zekersteweten ook! :woowoo:
|
nog niks in de agende staan.
dus probeer er weer bij te zijn. Dikke kus! |
Moet lukken :D
|
Super flyer! Wanneer worden de eerste rondgedeeld? :D
|
Ik sleep er wel weer even wat schroot vanuit driesum heen :D
Heb er nu al zin in!!!!! :woowoo: |
Zeker weer aanwezig, was erg goed geregeld vorig jaar !
|
Ik zal er ook weer bij zijn!!!!
Hopelijk kom ik weer op zo`n mooi plekje als vorig jaar en hopelijk dit keer wel met 2 auto`s, vorig jaar reed ik een week voor de meeting de bruine golf plat namenlijk :screwy: :mad: |
Geweldige flyer, met letterlijk oog voor detail (cryptische hint)
Waneer zijn die flyers beschikbaar? Zal er ook zeker zijn volgend jaar! Hopelijk weer zo'n geweldige dag... |
Quote:
Quote:
Ik heb gisteren de bestanden klaargemaakt voor de drukker (ook posters! :D)en zal ze zsm bij alberto (voklswein) bezorgen. |
Reacties en foto's van vorig jaar zijn hier te vinden:
http://www.volksforum.com/forum/sho...ighlight=burgum |
Quote:
Quote:
waneer het volgens planning gaat in februari op de racing-expo in leeuwarden daar kan je ze van me krijgen :D ook de posters zijn daar te krijgen .... :thumbup: |
Quote:
ff in de agenda zetten hans :thumbup: |
Mooi zo, poster komt voor het raam in huis. Dan hoeft beppe niet te onthouden wanneer de meeting ook alweer is :D
|
Ik ben weer van de partij! Hele mooie flyer weer trouwens :thumbup: . Vorig jaar ook supergeslaagd!
|
Zeker weer van de partij! Prachtige meet vorig jaar!
|
Waarschijnlijk ga ik hier wel weer heen, vorig jaar erg goed bevallen !!
Ondanks dat ik toen naar charly's heen zou, superdag gehad daar in burgum ! |
Quote:
zie ik je daar ook wel weer pjvl :thumbup: |
Quote:
Fred heeft idd andere datum opgegeven :D 25 mei Keverclub Ryptsjerk :thumbup: Frd |
Quote:
Wel "samen" toch???? :tongue: :screwy: :D Water & lucht............ :giggle: |
Quote:
ja wel samen :D ...maar niet gelijk met Ryptsjerk :thumbup: Water & Lucht Fryslan ... :D bedankt fred :thumbup: |
nu maar hopen op mooi weer
|
ja idd...ik kom ook.
|
Wie graag een stand bij ons op de meeting wil hebben.
In de bak van de van de manege neem dan even contact via de link www.vagfryslan.com voor meer info :thanks: |
Quote:
klopt theo :welcome: en zo ronny al zei ...wie er meer er een stand willen hebben kijk ff op onze site :thumbup: |
zijn er mensen die een poster willen hebben ?
dan kan ik daar even rekening mee houden met bestellen |
Weet niet hoeveel je besteld, maar ik ben wel bereid er een paar in Damwoude op te hangen.
Fiets zo ff bij je langs :thumbup: |
Quote:
Gaat er meer om wie er prive z'n ding wil ebut . Maar ik sla je aanbod niet af :D :thumbup: |
Snapte ik, maar ik hoef er geen ;)
Daarom, als iedereen wat doet heeft niemand het te druk :D Wou wel dat mijn baas zo dacht :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 15:54. |