![]() |
ACN 6 juli : hoe was het ?
Ik vond het lekker druk
Me best vermaakt :) |
Ik ga nu ff met me fotoos aan de slag en ik vond het ook super!!!!!!!
|
Inderdaad lekker druk, nog 10 minuten dan komen er wat fotos.
|
gezellig als altijd
|
Leuke meeting. Zeker voor herhaling vatbaar!
|
Het wordt elke maand leuker en de parkeerplaats wordt te klein.
|
Hee MMgolfnut1 als je vragen hebt stel ze!
|
Quote:
Dit was wel een hoogte puntje voor een 4`de ACN. |
Quote:
Als je dan wat langer je uilenkop laat zien : je was weg voordat ik je zag ... Bedank Ilona ook nog ff voor het kaartje :D |
Leuke avond, weer wat hoofden bij namen gevonden & weer wat stickers rijker :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Was zeker geslaagd!!!
Foto's staan online op de regio Zuid-Holland site: http://www.keverclubzh.nl of te vinden via http://www.vwwestland.nl Groeten!! |
Acn
:tongue: :tongue: Hij was zeker erg leuk zo
En grote opkomst hoor Volgende maand nog meer hoor |
Die derby is wel heel erg gaaf, van wie is die?
|
Michiel86c
Ex auto van mij .. Daarvoor van Serge En daar weer voor van Arnus 71 :) |
Diepgaande gesprekken :rolleyes: :
Onzinnige gebaren/houdingen ;) : En mooie auto's! :eek: : De 3e ACN had het allemaal :D ! Meer op www.keverpech.nl (ik heb nog meer foto's maar die geven wat problemen bij het resizen! Vaag! :( ) |
Ook regio Friesland is weer veilig en wel thuis gekomen :) Slechts een klein oponthoud toen ondergetekende aan het stuur van de '60-er kever zat en geen benzine meer in de tank had... gelukkig had de eigenaar een jerrycan met reserve mee :D
Oop VeeDub alvast enkele foto's. Gerk zal zorgen dat er nog meer komen. |
het was weer topie!!!!
baalde dat ik niet de kever was ,,volgende keer weer beter greetz hanza www.keverfreak.nl ps. er staat nog steeds eeen t2b in de weg iemand interesse? |
Het was weer zeer geslaagd !!
Opkomst wordt ook steeds groter ... nog ff en de parkeerplaats wordt te klein !! :eek: |
Was zeker een geslaagde avond, en de opkomst was gewoonweg buiten verwachting !!
Eerstvolgende x kunnen er een auto of 10 onder/om het terras van "flashback" gezet worden zodat er weer wat extra plek is ! Iedereen bedankt voor de waanzinnige avond !! (foto's komen nog, site ligt weer eens plat........maar goed dat ik vrij ben, gelijk aan de bel hangen om 9.00 uur :mad: ) |
Ik heb me ook prima vermaakt.Vond Sabine wel leuk omdat ze er de t..... in had dat die leuke kever al verkocht was.
|
gezellie geweest.
|
Heee mensen!! Het was erg gezellig en de reis uit Friesland de moeite waarde zeg maar,
alleen al om die klompen ff langs te brengen ;) We waren om 01.15 thuis :) dus lekker brak vandaag... |
Quote:
hahaha, die klompen zijn stoer !! Heb ze nog aangehad hoor :) Volgens mij heeft of Niels, of Erwin er een foto van gemaakt :D |
Heb al het een en ander met Miss. M. bekonkeld, maar we willen wel bewijsstukken zien :D:D
|
T heb ff geduurt, maar ook op www.volksaddiction.nl zijn 88 foto's te vinden van de 3e ACN !!!
Grotendeels van de jarige, maar ze zijn er niet minder leuk om :D ENJOY ! |
En een hapering in het hok van ondergetekende gepaard met een stuk rook zijn we inderdaad weer terug gekomen!
@ Leon, kun je vandaag de hele dag je Klompen uitproberen! |
nog meer foto's
http://www.vwshows.info/pics/?map=2...evenhuizen_june |
Waar zijn de foto;s van Leverweg ?
|
Ik denk op Leverwegje.nl :D
|
Quote:
Ja dat hoorde ik van Bietulfriek toen we thuis waren. Toch niets ernstigs mag ik hopen? |
Quote:
Die staan er al sinds vanacht op Samson...uh Gert :D |
Hier delegatie Friesland in gesprek met Volkswouter:
van links naar rechts: Wouter76 (groene shirt), Bietulfriek's broer Marcel daarachter (rood shirt), Bietulfriek, Split52 en Volkswouter. Alleen SlowandLow staat er niet bij. Maar hier staat ie wel op :) van links naar rechts: SlowandLow, Ploon, Split52 en die meest rechtse weet ik even niet.... |
Das Dennis VWWestland :)
|
Waar is die andere ?
Speciaal mijn buik opgeblazen : daar valt ze altijd over LOL |
hai folks
nou ik ben blij dat iedereen het zo naar zijn zin heeft gehad en het word maar drukker en leuker en gezelliger iedere keer en het weer zat eindelijk eens mee ook een voordeel het was zelfs zo druk dat ik de mega foon moest pakken om iedereen naar binnen te lokken sorry nog hoor daarvoor |
tering die laatste foto.... JAAP GA WAT AAN JE HAAR DOEN!! iemand trouwens nog foto's van Chris' mooie Santana?
|
@ Flat 4 : die foon was juist mega handig , no worries
@ Tjaap : tis al een verbetering dat je niet meer dagelijks de olie in je haar vervangt ;) |
was erg gezellig, weer goed geregeld, en de gebdak was ook niet verkeerd, moets wel even doorbiijten op die velg van je,
Zal straks ook even wat foto's online zetten, mooi dat niemand meer iets van vrijdagavond budel ,niemand weet met wie en weaar die met iedereen gesproken heeft, maar toch weer wat gezichten bij een naampje geplakt, ben er volgende keer weer bij, Top groeten Jasper :cool: |
Quote:
De foto's van de Santana staan in mijn digicam. Naar wie kan ik ze mailen?? |
All times are GMT +1. The time now is 10:44. |