![]() |
Teardrops van goud??????
|
Crisis, die is gek!!!
|
Euh.....die heeft het nog niet helemaal begrepen, geloof ik.....
Zijn leuke velgjes, wil ik niks van zeggen, maar die prijs??? |
Zijn gestraald ook nog, wordt lastig dan met polijsten!
Hoop extra werk. Voor dat geld koop je normaal gesproken een complete golf erbij haha! |
hahaha wat een vent, ik heb ook nog wel een paar setjes liggen voor dat geld, ook nog wel nieuw gepolijst..;)
|
Voor die prijs mag hij ze eerst afmaken, dan langs komen brengen en misschien ook nog monteren..
|
Quote:
en met bandjes.... :D |
Ach ja.................en wat geven de mensen tegenwoordig voor setje bbs'en of sebrings?
:screwy: |
valt wel mee toch
|
nou ik vind €600,- voor een setje 15inch bbs'en knap debiel :screwy: en verrotte setjes worden onder het mom van opknappers voor € 350,- aangeboden..........en 999 van de 1000 rijden ermee rond dus echt bijzonder zijn ze ook niet. Laatst op Ebay.de ging er nog een setje 16inch zonder banden weg voor € 1200,- :screwy:
Maar dat willen sommige mensen niet lezen/horen en dan gaan ze op hun achterste pootjes staan. |
Het verschil met bbs is dat het 2/3 delige wielen zijn, en daar betaal je al snel wat meer voor, aangezien je er alle kanten mee op kunt. (bedoel ik niet alleen vooruit en achteruit) ;)
|
Ben het met je eens Dasher, ik was op de speed-meet en zag wel 10 van die BBS'jes, nou dan ben je speciaal zeg...
Vind de BBS'jes beetje overgewaardeerd, maar ieder zijn ding! |
:eek:
die's niet helemaal goed geloof ik en de prijs van bbs-en... tsja, als die gekken het ervoor willen geven, waarom niet.. ik hoef ze toch niet ;) |
staat wel een bod op van 599...
|
Quote:
:woowoo: :thumbup: |
Quote:
naam ook gelezen van dat bod? |
Quote:
:thumbup: denk es na, classicline ;) |
zal wel foutje zijn denk . de man bedoeld 60 euro
|
Quote:
:D |
voor 600 euro zijn 6 hoogglansverdichte teardrops met nieuwe banden reëler..
|
Quote:
Was dat maar waar,voor 600 krijg je helaas geen 6 14" velgen verdicht.. |
Voor degene die belang heeft bij een set Teardrops, de mijne mogen ook weg. Voor 600 euro breng ik ze zelfs nog bij je langs... misschien zefs nog met een nieuwe set NanKangs. :D
Voor een redelijkere prijs mogen ze opgehaald worden, zonder bandjes. :D :D |
Quote:
nee maargoed, het gaat even om het contrast .. hij overdrijft ook dus mag ik dat ook :tongue: |
De vrager is niet gek, alleen degene die het er voor geeft.... :screwy:
|
All times are GMT +1. The time now is 01:07. |