![]() |
lage passat
|
Als het nou eens opschoot met die nieuwe werkgever... :(
|
Quote:
Ja, wat dan.. ;) :D Gave auto! :cool: |
had em ook al zien staan, heel vet.
|
als je nog een nieuwe werkgever zoekt.... bij ons zoeken ze nog mensen..... ;)
maar inderdaad een hele mooie.... |
Borbet T vervangen voor Borbet A en hij is nog veul vetter man!! :D
|
Dik ding, stond vorige week gereserveerd dus blijkbaar niet doorgegaan...
|
Quote:
hihi dan krijg je dit... ;) ![]() |
ja zoiets, maar dan met vlakke naafkappen, strakkere bandjes en nog wat zakken :)
|
Quote:
:screwy: |
Hij wordt al een stuk netter met de onderkant van de bumpers in kleur ipv de CL stijl ;)
|
Quote:
Heel dik! Wat mij betreft af :D |
Quote:
Vond t juist goed zo :D |
tis ook niet lelijk hoor, maar ik denk dat het nog dikker kan :)
|
Lijkt nog een nette auto op de foto, jammer dat ik er nu nog geen zoek .
Denk dat hij met bijvoorbeeld een leren interieur erin ver af is . Die mivw Passat is ook super, op de Speed meet nog ff bekeken... |
Quote:
die jetta van je raak je heus wel kwijt hoor :D |
En ik heb nog wel een zwart leren interieur voor je liggen.
|
Wat verbruikt zo'n auto precies? De gegevens van autoweek kloppen namelijk nooit met de praktijk (1:12 gemiddeld) :)
|
Quote:
tis maar net hoe zwaar je rechtervoet is :D :D |
Nog steeds niet verkocht :wow: .
Had gedacht dat zoiets zo weg zou zijn... Als ik er de tijd en ruimte voor had dan wist ik het wel :spankit: . |
Quote:
Had ik ook gedacht van de mijne :redface: |
Quote:
1:11 haal ik met de 2,0 l 8v :D Quote:
Quote:
met een witte blijf je zitte :D |
Ja, dat heb ik nu ook in de gaten ;) Rijp voor de sloop dus :D
|
met een witte blijf je zitte :D
dit weet ik niet wit is wel weer mode :D maar de tik in de motor schrikt af denk ik |
Quote:
Dat zal het ook zijn, alhoewel hij 100% in orde is. Maar het is ook een zware diesel, dus ook niet aantrekkelijk voor de meeste mensen. |
Quote:
nou das ook wel wat kort door de bocht .... :wow: zo erg is het nu ook weer niet toch .. Quote:
mode is vaak van korte duur ... :D |
Quote:
Stadswerk of snelweg? :) |
Als ik het er het geld voor had dan werd het de auto voor het vrouwtje!...
Mooie Familiewagen man! Super dik! |
Toch maar niet.
Quote:
|
Hmm, bron? Klinkt niet echt positief.. :(
|
passat35i-forum.nl
|
heb wel eens vaker zulke verhalen gehoord over Mr. Bennink in Hoogeveen..
Veel autos die niet netjes zijn, veel aangeknutseld (op de beun manier) en achteraf nooit thuis geven als je er na een dag of wat achter komt. Het 35i forum verhaal klinkt ook wel een beetje knullig.. Ik zou mijn auto nooit overschrijven voordat de deal rond is of alles op papier staat. Altijd op je hoede blijven, vooral bij handelaartjes en particulieren. ;) |
Ik heb tijdje terug ook BBS Mahle velgen bij hem gehaald. Op de foto zaten er mooie chromen naafdopjes op. Nadat ik thuis gekomen was viel me op dat er geen dopjes op de velgen zaten. Na gebeld te hebben bleek dat hij die al verkocht had en geen nieuwe foto`s had gemaakt. Ook wel een beetje mijn eigen schuld natuurlijk dat ik het niet had gezien bij aankoop, maar van zijn kant ook niet zo netjes.
Dit verhaal hierboven is wel ietsje extremer natuurlijk :rolleyes: Vond het ook al wat een aparte vogel (wel van meer mensen gehoord). |
Schijnbaar verkocht?
![]() |
Quote:
|
Mooi passatje.. Maar er moet toch wel iets mis mee zijn aangezien hij zo vaak van eigenaar wisselt :screwy:
|
All times are GMT +1. The time now is 09:27. |