![]() |
ArjenE's Golf 1 cabriolet
Ben sinds vandaag eigenaar van een blauw/paarse golf 1 cabriolet :)
Met o.a. quartet set, 1600 injectie motor, creme leren interieur met stoelverwarming, boordcomputer, stuurbekrachtiging. Bouwjaar 05-1986, ingevoerd in 1993, kmstand: 109.500 :rolleyes: Zaten de originele classicline velgen onder, maar vanmiddag gelijk maar mn 14 inch 8J Maxx velgjes eronder gegooid, en mn radio en sportstuurtje erin. Wat eerste foto's: ![]() ![]() ![]() En na het eten maar ff goed gewassen: ![]() |
Leuke auto,
En nu snel die Classic line velgen er weer onder..;) |
Idd mooie cabby !
|
Quote:
haha, dan zullen ze toch echt eerst gepolijst moeten worden, en die 185/60/14 ballon banden ervan af ;) |
Mooie cabrio om te zien.
Veel plezier ermee! |
mooi ding :thumbup:
|
mooie cabby arjen !!
|
erg mooie cabrio zeg! dat interieur zal ook wel lekker zitten :thumbup:
|
mooie dakloze, maar waarom is er nog niemand begonnen over de hoogte :D ?
gr. Martijn |
Mooi ding hoor! en een fraai interieur:)
|
strakke wagen hoor !
|
mooie cabrio
|
Quote:
:) Maar leuke cabrio hoor!! Vooral dat interieur :thumbup: |
Leuke vervanging voor je Golf 1 :thumbup:
Is deze voor erbij en blijf je gewoon in je Golf 2 rijden? Hij mag wel eens omlaag trouwens :thumbup: |
Mooie kleur! Zeker op een Golf 1. Heliosblauw als ik mij niet vergis.
|
Mooie cabrio man! Mooie kleur en interieur! Beetje verlaging zou alleen geen kwaad kunnen ;)
|
Kleur is Mica Blauw of Mica Paars, ligt eraan vanuit welke hoek je hem bekijkt :D
Verlaging komt vast nog wel, nu eerst nog ff comfortabel rondcruisen :) |
Quote:
Mystic Blue heet deze kleur. |
Ok, maar hij is nu op de foto's veel blauwer dan in het echt hoor, het is meer een paarse auto dan een blauwe :confused:
Weet iemand toevallig ook de kleurcode? achterin de bak zit namelijk geen sticker meer. En beide taxatie rapporten hebben het over die "Mica" kleur... |
Nog 2 foto's van het blok:
![]() ![]() |
Mooi ding hoor... Alleen idd even iets verlagen en classicline wielen er onder....
Is dat een MKI GTI motortje...? Gr Lars |
Het is een omgebouwd blok naar een 1.8 2H blok met 98pk
Gisteren trouwens via marktplaats gelijk maar een windscherm en een donkerblauwe kaphoes gekocht, scheelt een hoop geruis zo :) ![]() ![]() |
hele mooie auto hoor veel plezier er mee..
gr ronnie,ik vindt deze wielen wel erg mooi staan onder deze cabrio |
Vandaag bij Bolku Tuning de cabrio laten chippen, en ook maar gelijk een set heldere achterlichten + grill gekocht.
|
zo dan, gaaf ding Arjen, lekker zo'n dakloze net voor de zomer losbarst....
kruiskoplampies, op de buik leggen en klaar! mzzls jens |
Gaaf ding, erg leuk! Alleen de grille vind ik minder :)
|
Quote:
ik ken iemand die zon interieur HEEL graag wilt... :D |
hoe bevalt zo`n chip merk je het ook echt goed?
gr ronnie zeer mooie cabrio.. |
Ja, chip merk je echt goed, vooral in de eerste meters, lekker veel koppel/trekkracht.
Hij gaat van 98 pk naar +/- 110 pk. Er zou ook een green koude-lucht filter set op komen, maar Jeroen had het goede verloopstuk niet op voorraad... :( |
Terug aan de MK1,nice!
|
mooi ding, nog ff omlaag!
|
Mooie Cabby, alleen nog even verlagen en evt. de classiclines er weer onder.
|
mn cabbie afgelopen weekend:
![]() ![]() |
die kan zeker nog 5 meter omlaag ;)
|
vandaag creme leren kaphoes binnen gekregen! 8)
![]() ![]() |
ziet er goed uit kerel !
gr. Martijn p.s. er staat hier op het forum een supersport schroefset te koop (hint hint) :D |
hint hint? :rolleyes: ;)
nee, hij blijft nu eerst nog ff comfortabel, vind het wel weer ff wat hebben dat ik drempels gewoon normaal kan nemen zonder vollop in de remmen te moeten :D |
Quote:
Moet je nou kijken, de auto kan door zn hoogte geen vriendjes krijgen... niemand wil om hem heen staan omdat hij zo uit de hoogte doet :screwy: |
haha :D
|
Echt een mooie cabrio Arjen!
|
All times are GMT +1. The time now is 04:05. |