![]() |
hula dolls en deurbakken MK2 JETTA 2drs
Wegens verkoop rat jetta MK2 2 deurs, de volgende parts in de verkoop:
Spatlappen VERKOCHT Happich Windgeleiders VERKOCHT White Wall flaps 14" VERKOCHT Deurbakken 2 deurbakken met opbergvakje en is aan de onderkant beetje kapot. 10,- ex. verzenden ![]() Hula dolls Diverse Hula dolls / Tiki's 25,- en 15,-ex. verzenden ![]() interesse ? ff PBtje graag |
goed bod altijd welkom :thumbup:
|
die deurbakjes vroeg iemand hier of op vwforum..
|
ik kan de advertentie/vraag niet vinden.
Hopelijk kijkt ie hier nog even. |
nog steeds te koop, goed bod welkom
|
Oe, die spatlappen zijn wel gaaf!! Twijfel twijfel...
Het zijn er zeker 4? Dan verkoop je ze niet per 2? :) |
Quote:
Jij 2, ik 2? :tongue: Als hij verzend tot in België natuurlijk ;) |
liever per 4 natuurlijk, maar als jullie er echt ieder 2 willen kan dat geregeld worden hoor, zelf tot aan belgie, al zal dat wel iets duurder zijn.
|
Quote:
Voor mij is dat goed ;) Ik wou er 2 (juist voor de achterwielen) maar aangezien ik dacht dat je ze per 4 wou verkopen had ik nog niet gereageerd :redface: Maar nu Berrychello er 2 wil kan ik er evengoed ook 2 kopen hoor ;) Dan zijn wij 2 tevreden en jij ook hoop ik? :) |
Lijkt mij een mooi deal! Ik stuur de topicstarter even een pm!
ps: ik wil ze juist voor vooraan! :) |
Quote:
:tongue: het leven kan soms toch toevallig grappig zijn hé :) |
Whitewalls er nog?
|
Hi Rene,
sorry voor de late reactie, maar ja die zijn er nog. Laat maar even weten via PB hoe je het verder wil afhandelen etc. :screwy: PS. KRIKKE ik wacht nog op je betaling voor de 2 spatlappen !!!!! niet netjes om eerst iets voor ste stellen en dan niets laten horen. @ Berry, jouw lappen gaan zaterdag op de post :thumbup: |
Pm :)
|
Mooi zo! Kan ik ze volgende week eronder schroeven :)
|
indien die windgeleiders niet opgehaald worden,laat je maar iets weten.
dan heb ik der wel interesse in! grtz |
De windgeleiders zijn binnen (gister binnen gekomen). Bedankt voor de snelle verzending.
mvg Johan |
Whitewalls ook :) Vant weekend ff monteren en dan pix :cool:
|
goed bezig, succes met alle montage, ben benieuwd naar resultaat.
krikke, jouw lappen gaan zaterdag op de post. |
Spatlappen zijn deze week binnengekomen. Nu eens gaan uitpuzzelen hoe ik ze ga monteren...
|
Ik zal zaterdag wel eens even wat fotos maken van de windgeleiders (man dat was nog een beste puzzel om die dingen te monteren :S , maar het is gelukt )
mvg Johan |
Quote:
Mooi dat het gelukt is, staat vast erg cool. Ik heb ze er helaas nooit op gehad, maar ook weer goed voor jou, anders zaten ze nu nog op de RATJET. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 18:30. |