![]() |
VW tattoo's
![]() ] |
Weet zeker dat een iemand hier nu de kriebels van krijgt .. moet ik ff krabben ? :baldrimmer:
|
![]() ![]() ![]() |
Hmmm leuke ideetjes..
Hier nog een ![]() |
Geen namen, geen logo's... maar misschien dat ik bij de derde toch mijn eigen regels wel overtreed, maar dan zal het niet zo duidelijk te zien zijn denk ik :D
|
hmm, ik hou het liever clean en embleemloos :)
|
De derde tattoo voor jouw of de derde van deze fotos ?
|
Tento ! .... waar blijf je met je foto :) ! :tento:
|
En prompt komt er toch een reactie van diegene LOL
Die van Vento vind ik mooi .. de tattoo op de foto dan ;) |
Quote:
Vooruit dan, omdat je zo aandringt...... ;) ![]() |
Quote:
dies vet! |
Re: VW tattoo's
Quote:
Deze is goe-hoed !!!! :D |
Quote:
Derde voor mij 8) |
Quote:
Durf te wedde dat je die van mij ook mooi vind :twisted: |
Zien zien zien!!!
|
Als ik thuis ben zal ik ff foto laten zien.
|
Okee :D
|
![]() als gert m niet snel neemt, scheer ik me kop kaal... |
Moet ik hem nemen ? Ik was alleen homo op het oude forum hoor :)
|
Beetje swastika achtig.. of mis ik iets?
|
Quote:
eens een homo, altijd een homo :twisted: |
Quote:
ja tis wel een origineel logo... net als die op dat onderbeen.... KDF tijd, maar ik had het er van het weekend idd met wouter over dat heel veel mensen dit verkeerd zouden opvatten |
Quote:
Zoals belooft hij is nog niet klaar moet nog links en rechts wat bij maar wat weet ik nog niet of kleinere vlammen of een soort zwart/grijze achtergrond met skulls erin ala de hoes van Iron Maiden The Number of the Beast. |
Niet helemaal mijn stijl, maar wel mooi!
|
ooit liep deze topic ook op het 'voormalige' forum, daar was er 1 gepost van een t1 'VOLKSWAGEN' embleem op de onderarm. Die vond ik wel stoer.
|
Quote:
Seeeerieus???!!!!!!!!! wowzz dies gaaaaaaf man!! (dat je dat durft zeg) als ie af is ff helemaal laten zien, es kijken of ik Iron Maiden er in herken 8) ...neej voor mij voorlopig geen maar mocht het er ooit es van komen dan toch iets met vw denk ik... |
waar laat je em zetten trouwes>? (wie doet het bedoel ik dan)
|
Bij Tattoostudio Leidschendam net over de brug, van onze kant dan,
Tony is relaxed en heeft soms collega artists bij hem op bezoek. Deze heeft Tony niet gemaakt maar het vervolg moet hij wel maken, tenminste als hij wil. |
Allemachtig Jurgen, die's echt heel mooi, eigen naam er nog in, poeh poeh!!!!!!!!! :D
|
Hee Vento.nl daar is mijn tattoo ook gezet!
Tony is inderdaad een hele relaxte kerel! |
Owwww daar....! de brug voor de damlaan?! dan weet ik wel welke.... vriend van me heeft laatst (van schouder tot schouder :shock: ) eentje laten zetten bij tattoo-dinges (bob/rob/drop) in Seghweart..... ben toen ff met me broer langs geweest om te kijken :neenee: , dat zag er niet lekker uit :? bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzt en dan denk je *auwaaaaa* haha
|
![]() |
Je zult maar naar het zwembad gaan...
|
sjezus.... zo ga je je lijf toch niet be.... jah, wat is het.... tis toch geen porum... :rolleyes:
Voor mij zowieso geen patatoes! |
COOL !
|
neeeej das niet eens cool meer........vind het eerder *eeks*
|
Oke die piercings en al dat okselhaar gaat wat te ver ...
|
Klopt : beetje echte vent scheert
Of niet Jürg ? ;) |
![]() |
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 10:04. |