![]() |
Foto's mk 1 meeting Assen
wegens ziekte kon ik er hellaas niet bij zijn, dus mensen wie foto's heeft wil die ze dan even posten, kan ik toch nog mee genieten.
|
net ff geweest ,was best druk, maar liep al gauw weer leeg .helaas geen foto`s gemaakt
|
was een hele leuke meeting.. :thumbup:
lekker weer,heb geen fotos gemaakt was de camera vergeten :screwy: |
Mooie meet net terug.
Stond weer van alles. En top weertje ;) |
dus niemand met foto's??
|
Was wel leuk om even te kijken, maar ik was al snel weer weg.
Rijden is veel leuker dan kijken naar auto`s ;) Die Scirocco 1 en Golf 1 met snelle n/a motors waren wel de toppers. Wat een dikke gaskleppen, die waren wel 50mm :D |
Het was weer een zeer relaxte meeting in Assen.
Er stonden zeer veel nette Einsers tussen. Als het zo doorgaat met de animo dan zal de organisatie van Watercooled wel moeten gaan zoeken naar een ruimere lokatie. Organisatie was verder goed voor elkaar. Catering idem !!! (Broodje braadworst speciaal was uitstekend). Heb wel wat foto's gemaakt, maar die zal ik later wel even posten. Heb nu net visite. @Watercooled.nl: Top geregeld, bedankt en tot volgend jaar !!!! Groeten, LRR |
We zij er weer, was een mooie dag.
Organisatie was prima, voldoende catering en goed te eten. :101: hierbij wat fotos |
Zijn er genoeg foto's zodat het misschien een idee is om eem mapje aan te maken hier in het album?
|
Quote:
Is een goed idee, liepen genoeg mensen met camera's rond en ik heb ook nog wel een stuk of wat gemaakt. Plaats ik ze gelijk in de map :thumbup: |
Hierbij een paar foto's van mij:
http://mk1-brothers.nl/mk1_meeting_3108/index.html was top weer en veel mooie mk1's gezien :thumbup: |
ziet er goed uit.
leuke meeting geweest zo te zien. |
De MkI meeting is een jaarlijks terugkomend event in Assen waar allerhande vw's van het eerste type te bewonderen zijn.
Niet alleen de golfjes en de cabrio's,maar ook de polo's,scirocco's en de caddy's. In clubverband met een 12tal type 1tjes heengereden,de rest van de clubleden kwamen later aanvaren. Dit jaar hadden we schitterend weer erbij,dus de opkomst was ook enorm groot. Tijd voor een nieuwe locatie mannen? ;) Stonden erg mooie wagens bij,waaronder een aantal leuke motor projectjes. Hieronder een kleine voorbeschouwing van deze dag. De rest van de foto's staan onder deze link. http://www.mijnalbum.nl/Album=QQGG67GV Mvg VWteamPG crew. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hierbij de map voor foto's!: http://www.volksforum.com/albums/br...p?c=135&userid=
|
was idd een hele leuke meeting... zweer was goed, het weer was goed en een hoop mooie wagens...
Helaas moest ik wel wat vroeger weg omdat me meisie nog naar een verjaardag moest:P Mijn foto's volgen nog... |
Was zeer zeker weer de moeite waard.
Mooie auto's, goed weer, puike catering en zelfs nog een prijs. Wat wil je dan nog meer! Volgend jaar zeker weer heen :thumbup: |
leuke meet, leuke auto's heerlijk weer :thumbup:
zeker voor herhaling vatbaar foto in de map :D |
Erg leuke meeting, goed weer, op de patat mocht wat meer zout maar je kan niet alles hebben :P
Het is trouwens wel een klein wonder dat m'n Jetta het heen en terug heeft gehaald...ik moet dat ding echt eens afstellen :D |
Was een mooie meeting!!! Mooi weer erbij, moest wat eerder weg maar ga volgend jaar zeker weer!!!!
|
Was een mooie meeting met ideaal weer veel mooie mk1 gezien waarbij de lichtblauwe Scirocco wel echt een van mn favorieten is. Hoop volgend jaar zelf ook weer met een mk1 te komen. En wat hier boven ook al aangegeven werd de meeting groeit uit zn jasje complimenten dus aan de organisatie :thumbup:
|
ja leuke meeting, mooi weer en mooie auto's
|
hierbij nog een paar pics, rest staat in de map:
|
was een mooie meeting
catering was goed top manne |
Wat me wel opvalt dat naast het vele chroom er tegenwoordig vaker blauwe platen op mk 1's zitten dan erop hoort...
Helaas de meeting moeten missen.. |
Quote:
En tip: wat meer (ca. 100 km.) zuidelijker/centraler in het land, zou dat niks zijn? Dan valt het besluit om erheen te gaan ook wat makkelijker voor mij, en dan ben ik niet de enige denk ik ;) Schijnt zo te zien weer een mooi treffen te zijn geweest met vele mooie Einser, zou zelf ook graag erheen zijn gegaan, maar ca. 80,- pleuro's aan brandstofkosten voor een paar uurtjes helemaal vanuit zuid-Limburg naar Assen en weer terug is me toch te gek. |
Quote:
gezeur ...sorry waren zat die er een gezellig weekend van maken en is het zeker waard wij komen ook naar het zuiden als daar een goeie meeting word gedaan je bent liefhebber of niet ....sorry maar word het gezeur van ..het is zo ver weg beetje zat :screwy: :chair: :ban: was weer een gezellige meeting , goed handel gedaan met henk vd veen ondanks ik er maar kort was ( moest plotseling in de tuin :D ) zeer gezellig volgend jaar zeker weer :thumbup: |
@Alberto: noem jij het dan maar "gezeur", just my :twocents: en nog wat: het was maar een tip;-) hoeft ook niet in Limburg (helemaal niet), maar een beetje meer centraler in NL zou mooi zijn.
|
ik heb vandaag ook 350 km gereden, om "afgezeken" te worden door de show&shine jury :D Maar heb wel supermooie auto's gezien, en een goeie meeting bijgewoond!! Ben er de volgende keer gewoon weer bij, en dan waarschijnlijk met de jetta EN de caddy :thumbup:
|
Quote:
is dat alles? Dat zou ik alleen al enkele reis hebben gereden (op 'n 20/30 km. na). |
Quote:
die tip is wel bekend ...kom eens met een echt leuke tipe waar we wat aan hebben ..... vind het Gezeur dat er in elk topic weer word gezegt dat het niet bij iemand in de achter tuin kan ..... ene keer is het hier , andere keer bij jullie ...... als liefhebber rijd je graag 400 km , das toch leuk sorry voor off topic |
Net thuis,
Super dag gehad, dankzij bezoekers, sponsoren en vrijwilligers (en mede-organisatoren ;)) Iedereen bedankt! Veel leuke mensen gesproken (en ook wat lelijke :D) en goed peukje gebietst van Robert-Jan :) Bedankt Foto's binnenkort op onze site! Wat vonden jullie trouwens van de mascotte? Ik ga plat... Ben kapot... |
Quote:
dankje wel Arjan :D |
Ik heb trouwens geen zin om eerst 100 km te moeten
rijden om dan een eigen meeting te moeten organiseren op een voor mij onbekende plek... Hoe laat zou ik dan wel niet gekomen zijn? Morgen ook nog weer gewoon aan het werk hoor, en tot 10 uur op school! Waarom wordt het orig. golf1 treffen niet in Groningen georganiseerd? Komt mij veel beter uit! |
Quote:
Jij weet ook altijd precies waar ik t over heb :D MAAR TOCH LEUK DAT JE ER WAS :thumbup: WELTERUSTEN |
Leuke meet. Goed eten, drinken vrouwen en auto's.
goeie spullen te koop. Arjan tegen gekomen. maar was druk interesant aan het doen met z'n dinkietoy ( portofoon ) blij dak tog gekomen ben. dan wel geen dag van te voren. magoed was zeker de moeite. :thumbup: |
Quote:
:rolleyes: die vraag had ik verwacht :D omdat de hoofdzetel van ons aller VW nu eenmaal in Wolfsburg ligt en (helaas voor jou) niet in Groningen ;) En nogmaals, ik gaf maar een tip (als dat nog niet meer mag :screwy: ) Zeau, genoeg "gezeurd" nu! :beer2: |
het was weer een geslaagde meeting.
ik zal de foto's zo posten |
20v met itb's :icon_spin
|
mooi spul gezien en leuke ideen opgedaan hier mijn foto's
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() voor alle foto's http://s278.photobucket.com/albums/...0dag/?start=all |
Hier nog even wat foto's van mijn kant.
RJ's gele einser (voor mij één van de mooiste van vandaag) ![]() En de mannen van www.saugergroup.com ![]() ![]() Mischa...... ![]() En nog 2 nette einsers: ![]() ![]() Nogmaals hartelijk dank aan de mensen van Watercooled.nl "Platzmeister annex reporter" ![]() Zou iemand van dit forum of watercooled zo vriendelijk willen zijn om de uitslag van de S&S hier nog even te posten (evt met foto's) ??? BVD Groeten, LRR |
All times are GMT +1. The time now is 13:56. |