![]() |
1 voor het museum Stijn!
of is ie wat te duur? :D
klik ![]() de meesten zullen de auto van workz wel kennen, echt jammer dat ie hem verkoop :frown: |
getaxeerd op 25.000 euro ?!?
|
dat is wel erug veel!:eek:
|
Heb je die auto wel eens van dichtbij gezien....da's echt een plaatje!!
|
geweldige auto! voor een minder geweldige prijs.
ps: Weet iemand van hier de kleurcode van deze auto? |
Quote:
dit wil niet zeggen dat je hem ook voor dat bedrag verkocht krijgt, taxatie is er alleen voor dat je niet de dagwaarde krijgt uitbetaald bij een eventuele schade , voor een auto van 20-25 jaar oud is dit n.l. bijna niks meer..... :biggrin: :biggrin: |
als ik het had, zou ik het er voor neerleggen.
|
Ik ook zonder meer, echt een auto met klasse.
|
De Workz mobiel....
|
Heb er een aantal foto`s van gezien en ziet er zeer gelikt uit!! mooie golf, maar of IK nou 25000 euro er voor over had?? hmmm...liever niet, sorry ;)
|
voor de duidelijkheid; hij is getaxeerd op 25.000 ; maar peter verkoopt hem voor minder...
|
Puike bak!! Maar die velgen zijn niet mijn smaak.
|
zeker strakke bak!! ik ben we benieuwd wat ongeveer de prijs is! niet dat ik er geld voor heb :( anders had ie wel voor de deur gestaan
|
Idd vette wagen, wielen vind ik gepolijst mooier!
|
Dit is nou juist het mooie van deze wielen (net als die van Burbo) ze zijn zo lekker tegenstrijdig met de rest :) heerlijk !
|
Alleen nadeel als deze naar NL komt, dat er dan een nieuw kenteken op komt, en de RDW zal misschien ook wel moeilijk doen over die pk's in een type 1................
|
Dat zou idd kunnen maar ik heb laatst geinformeerd over een VR6 in een Golf 1 en zelfs dat was mogelijk, zou alleen extra kosten (minimaal 1000 euro) omdat de auto dan op Lelystad getest gaat worden. Die keuring is noodzakelijk omdat de vermogenssprong zo groot is en omdat er motorsteunen vermaakt moeten worden.
|
hier in belgie hebben we daar de oldi keuring voor ;)
|
Voila, ik had hetzelfde probleem met mijn bus 16VT. Als er meer dan 50% vermogenswinst is dan moet je een test doen in Lelystad, met alle kosten van dien.
|
Vermogen bepalen ze trouwens wel gewoon aan de hand van de motorcode......ik zeg verder niks hoor...-hint-
|
Quote:
4 jaar geleden was dat nog zo'n 500euro. Dat is voor de weggedragtest en geluidsmeting. Je bent 2 uurtjes op het RDW-terrein. |
Quote:
Eénmaal in een EU-land typegoedkeuring gekregen is toch overal zo in te voeren in principe? Als je een bijv. een mkII VR6 koopt in DLD hoef je deze ook niet meer naar de RDW te brengen voor een circuittest. |
Maar dit apparaat rijdt wel op een Belgisch O (oldtimer) kenteken. Volgens mij houdt dat in dat je er vrijwel alles mee kunt doen en het hoeft alleen te remmen en licht te geven, 's nachts rijden mag ook niet. Denk niet dat de heren van RDW dat gelijkstellen aan een NL's kenteken (gewoon een gok hoor, niet dat ik dit baseer op werkelijke regels die ik ken...)
|
klopt
hij moet aan drie dingen voldoen : de remmen moeten OK zijn, er moeten lichten op zitten en er moet een gevarendriehoek aanwezig zijn. eenmaal goedgekeurd hoef je er niet meer mee naar de controle en kan je er bij wijze van spreken een 12 cilinder inleggen; en krijg je de O-plaat Normaal gezien mag je dan maar in een cirkel van 20 km rond je adres rijden en niet 'snachts. Verder mag als je naar een meeting rijdt en je daar een bewijs van hebt. Maar deze wetgeving zit vol hiaaten waardoor deze niet zo nauwkeurig toegepast wordt... |
hier trouwens nog meer info over de 'Workz Kubus'
de Golf “preplist” (gebaseerd op het "cleaned garage" principe...) Merk : - Volkswagen Golf Motor : - Cupra 1800cc 20v turbo UK version - REVO SPS3 software upgrade - Upgrade N75 valve - Forge diverter valve - Upgrade intercooler - Extra oliekoeler & upgrade ventilator - Waterkoeling turbo - 63,5 mm inox uitlaatlijn met catalysator - G60 5-bak met kabelschakeling – ultra shifter - (1.8T 5-bak met kabelschakeling in reserve) - Electronisch SperDifferentieel en uitschakelbare Tractiecontrole (TCS) Velgen en banden : - Porsche C2 in 7 en 8x16” ET52 (zwart gelakte centers, hoogglansgepolierde randen) - 195/40/16 Dunlop SP9000 rondom - Adapters H&R 25mm Ophanging : - Upgrade ophanging naar Golf II vooraan - BSS airride op maat - Upgrade anti-rolstangen voor en achter - Doorgelaste CroMo kooi tot aan de veerpoten - Complete kit Powerflex bushings rondom - Compleet remsysteem Ibiza Cupra met ABS (280mm vooraan) - Stahlflex remleidingen rondom Exterieur : - Porsche alu klinken - Zie pics … Interieur : - Full Maxi ASD kooi conform FIA 2004 - 91er cabrio dash met ingewerkte Cupra instrumenten (UK miles/km aanduiding) - Cupra bedieningen, schakelaars, canbus, diagnosepoort, kabelboom,… - Transponder/elektrische ruiten/centrale deurvergrendeling/… - CAE Ultra Shifter - Recaro’s Sportline (Synthetic suede black – jersey grey) + onderstellen - Schroth “limited silver edition” met auto-locks - Batterij/compressor/electromagneetkleppen/lock-sensors in reservewieluitsparing ICE : - lmao :D Prijs zoals gezegd, in functie van de opties... Kan perfect als standaard looking Golf (zwarte klinken, standaard interieur & gordels, kabelbediening G60, 4x100 velgjes, 156 pk afgeleverd worden) om maar iets te zeggen ... |
All times are GMT +1. The time now is 06:12. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.