![]() |
Golf 2 1.3C '86 wit Oldschool
Zal hier even mijn nieuwe aanwinst voorstellen. Het is een witte Golf 2 1.3 C uit 1986 die je in deze staat niet vaak tegen komt.. zie foto's..
Hij was geheel origineel toen ik hem kocht. Heb zelf wel meteen even een sigarettenaansteker ingebouwd (omdat die in een 1.3C gewoon niet eens standaard zit). Even de rubberen zijstrips verwijderd. Kralenmatten erin gehangen. "US knipperlichten" ingebouwd aan de voorzijde. Plannen? Supersport schroefsetje is al besteld. Wat betreft de velgen ben ik nog niet helemaal uit.. Wel ga ik voor de retro/oldschool style. Verder weet ik nog niet. Het interieur is helemaal smetteloos.. US knippers... Vrij hoog op de wielen nog ;) Mijn andere VW'tje er ook even bij :thumbup: |
Leuke aankoop. Erg nette wagen :)
|
strakke basis, hoeft zo te zien niet veel meer aan te gebeuren! :thumbup:
|
Gefeliciteerd met de aankoop, erg net interieur! Succes ermee, zal vast wel goedkomen ;) !
|
Mooie auto! Voor velgen zou ik de 2 of 3 delige BBS'jes pakken, ik heb ze zelf ook. Echte blikvangers en staan zéér oldschool!
|
wow zeker van een oud vrouwtje geweest :D
ziet er zeer goed uit, en nou tegen de vlakte met dat ding ;) ben benieuwd wat je ervan gaat maken |
Ziet er super uit, echt een leuke aanwinst :thumbup: . Sigarettenaansteker voor de tomtom? Of ga je er in roken?
|
Zeer netjes,
Ik wacht af;) |
Thanx for de reacties guys! :thumbup:
Is inderdaad van oud vrouwtje geweest. Altijd binnen gestaan. Nooit in gereden. Je kent dat wel.. maar nu is het ook echt een keer zo! :D Quote:
Die is voor de Tomtom inderdaad :D |
Quote:
Gelukkig voor de auto dan maar :thumbup: |
weer even een update voor mijn golf.. inmiddels heb ik het schroefsetje eronder geknoopt. het is toch een v-maxx geworden. moet zeggen dat deze wel ERG stug is. had het minder stug verwacht.. maar goed hij is wel laag nu :thumbup: verder heb ik er ook even gti achterlichten op gelegd. more to come!
![]() |
Oe, die GTI achterlichten zou ik niet doen! Verder een gaaf ding. Origineel houden en leuke wielen eronder nu!
|
zou zelf ook lkkr de orginele achterlampen erin houden..alleen leuk setje wielen en goed omlaag.
super nette golf2 trouwens! |
Die lichten ben ik ook niet zo kapot van, maar de verlaging staat 'm goed :thumbup: . Benieuwd wat voor wielen er onder gaan komen :D
|
Heb er nu andere velgen op. Het zijn originele 15" stalen G60 velgen geworden. Heb deze kunnen kopen met 185/55 banden. 2 daarvan waren versleten. Deze heb ik vervangen voor nieuwe nankang 165/50 bandjes en voorop gelegd. De banden achter zijn ook niet veel meer. Zit te denken deze ook maar te vervangen voor 165/50, want scheelt nogal veel qua ballongehalte.. Wel mooi breed achter nu..
Heeft iemand een ander goed idee voor bandenmaat achterop? |
185/45/15 een idee? Staat denk ik wel netjes icm 165/50 voor :thumbup: . Leuke auto vind ik dit, alleen had ik denk ik toch een 'ouder' type velg gekozen.
|
ik vind die G60 velgjes niet eens zo gek staan eigenlijk. best tof!
heb je ook foto's van een lagere point of view? kunnen we beter zien hoe laag dattie is :P |
185/45 zou inderdaad wel mooi zijn..
hier nog wat foto's ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blijft toch vet.. zo'n kale, witte Golf :)
|
Sportstuurtje met Wolfsburg logo!
![]() |
En nu, drie maanden later, alweer toe aan wat anders?
Leuk zo, aanmelden in april, maandje later aan de auto beginnen, en drie maandjes daarna staat ie weer voor een toch wel behoorlijk bedrag hier op 't forum. :confused: |
chris, ga es brood bakken alsjeblieft...
|
Quote:
Kom nou, dit is toch langzaamaan te debiel voor woorden, dat zich iemand aanmeldt, en nog geen half jaar later die toch zo prachtige auto voor een enorme smak geld te koop zet. Niks informatie delen, niks mensen helpen, niks gewoon gezellig samen één hobby hebben... Volksforum gaat om verkopen en centen verdienen. Grappig dat net al die Amerikanen van het zo op geld en winst beluste VWVortex deze kant uit komen omdat het hier nog wel gezellig is, en het nog niet om de centen gaat... nog... |
Quote:
:shake: Het feit dat ik me hier heb aangemeld heeft helemaal niets te maken met geld verdienen.. Ik heb ook nog een Kever die op dit forum staat en als de Golf verkocht is zal er ook weer een VW komen. Ik post misschien dan wel niet zoveel maar lees wel bijna dagelijks op het forum. "een enorme smak geld.." valt toch ook wel mee als je ziet hoe goed en mooi de golf is. Vind er maar eens 1 van die leeftijd in deze staat. En dan met de nieuwe schroefset en velgen e.d. € 1650,-... Het is natuurlijk ook een vraagprijs. Ik verander nou eenmaal graag van auto, maar heb echt geen haast met het verkopen. Maar als je op dit forum niet mag verkopen hadden ze geen verkooprubriek gemaakt dacht ik... |
All times are GMT +1. The time now is 20:43. |