![]() |
Miniproject;Vrouwenautootje....
![]() ![]() net dit karretje uit alkmaar opgehaald,word m'n vriendin haar daily... '92 Polo Coupe 1.3 :thumbup: auto is van binnen erg netjes,maar heeft buiten flink schoonheidsfoutjes.zal allemaal weggewerkt worden en voor de rest gewoon origineel rondtuffen. hou het hier wel even bij,voor de geinteresseerde ;) |
Volgens mij zag ik je nog rijden dan langs mijn werk.
|
kan maarzo,waar werk je?
|
Op het industrie terrein waar ook allemaal autodemontage bedrijfen zitten.
Ben daar keurmeester. |
weet nog niet veel zo;),maargoed het lijkt me niet aannemelijk dat er zaterdag-ochtend nog zo'n bus met een wit polo coupeetje erop door NL tufte:D
|
GT achterlichten gescoord,onderstaande wielen zullen eronder komen i.c.m. een lichte verlaging.moet nog effe kijken wat voor verlaging......
![]() |
Goed bezig De Pul :thumbup:
|
het blijven leuke autootjes!
Succes! Gr |
Quote:
dank u ;) Quote:
ben wat meer van de Golfjes,maar ach dit is ook een uitdaging :tongue: komt wel goed hoor :thumbup: m'n broertje is Polo-freak en zegt altijd; Golf is for people who don't know how to Polo...... ga dus nou maar eens kijken hoe er dan gePolo't zou moeten worden:lmao: |
Quote:
Je kunt het ook zo zien : Polo is for people who don't know how to Golf...... :D |
Quote:
kan ook :tongue: mijn antwoord is altijd; Polo is for people who are too lazy to Golf :D maja dat kan ik nou niet meer zeggen :redface: |
Quote:
Jij hoeft er toch niet in te rijden maar de vrouw van jou! :thumbup: |
Quote:
das waar,bijna vergeten :redface: :D |
net ook nog witte voorknippers gescoord trouwens,volgende week beginnen met strippen,dan mag ie naar de schade-hersteller.....
|
Quote:
. . . daar heb je nog flink wat moeite voor moeten doen om dat er doorheen te krijgen, kernwoorden : afremmen voor drempels, hobbelen, stuiteren en tenslotte het bekende: " . . maar ik moet erin rijden " Volgens mij zijn al die vrouwen het zelfde . . . :D Ik heb de discussie gelaten voor wat het is en er een 35 mm setje ondergezet, hopenlijk valt het straks niet zo op bij d'r . . . |
Quote:
gnagnagna,ze heeft die hele auto nog niet gezien,leest hier niet mee,dus weet zometeen ook niet of ie al verlaagd was :D :D :thumbup: hij word ook niet superlaag BTW,gewoon de wielkasten iets beter gevuld laag zeg maar..... |
heb net effe zitten googelen,kom ik uit bij promaxx verlagingsveren,50mm voor,40mm achter....85euro incl. verzenden
is dit genoeg om de wielkasten een beetje vullend te krijgen i.c.m. 13x6 velgen met gewone 'comfort'bandjes(165/65-13)??? |
Quote:
Normaal wel . . . ik denk alleen dat je iets van een spoorverbredertje van 5 a 10 mm moet toepassen om hem echt wat dikker te laten lijken . . . optisch gezien vallen de wielen dan een heel eind in de wielkasten en met zo'n piercing ertussen valt het dan wel weer mee . . . ;) |
Quote:
ik heb er een set bouten bij met achter 10mm spacers....dus dat gaat goedkomen? |
et van de rims is trouwens 33,achter dan et23...
|
veren zijn besteld,planning omgegooid.ga eerst de techniek op&top maken,net geprobeerd om um aan de kant te zetten en hij slaat niet aan,uitlaat zit met ijzerdraad aan elkaar en met rondstarten piept er wat gigantisch onder de kap....
raar,bij de vorige eigenaar startte die goed en zonder geluiden,met afladen ook nog:confused:morgenavond even rustig kijken;) |
Quote:
Een muis misschien ?? ;) Zal vast en zeker wel een of ander lullig snaartje zijn . . . |
Quote:
Ik zou zeggen van wel . . . voor voor kan je altijd nog even kijken voor iets ;) |
Quote:
haha een snaar is het zeker niet,het is een metaalachtig geluid.... met die verlaging zie ik nog wel hoe dat gaat zitten,heb op dit moment alleen nog maar bouten en spacers :D |
![]() zo word ie(exact),de witte knippers en GT-achterlichten laat ik voor wat het is. anders word het wel erg eentonig en modern IMO,het is juist de bedoeling om um een klassieke uitstraling te geven...lijkt dit wat?? (model velgen klopt niet helemaal,maar goed er kwam niks beter in de richting;) ) |
Gaat de goede kant op !!
PS : hoest met Inimini ?? Al wat gevonden ?? |
check de waterpomp maar eens die wil nog wel s piepen als de riem te strak staat/gestaan heeft en al heet het een waterpomp water vinden ze niet echt lekker ;) dus ff koelvloeistof der in :thumbup:
|
Quote:
nope, ga er vanavond mee in de weer,heb de hele avond.... ;) @arjan;dacht zelf ook iets in die richting... |
net eerst even gekeken waarom de plo niet startte,was vrij makkelijk te vinden...bougies waren volgens mij de originele nog en de verdeelkap was vochtig en groen van binnen:screwy:nieuw verdeelkapje,nieuwe bougies en gaan weer...alleen,die k#tpiep zat er nog in,even gezocht,dynamo was overleden.ook maar vervangen door een nieuw 2ehandsje:D en toppie weer.moet alleen de uitlaat nog effe vervangen,maar er was nou geen brug vrij,dus dat doe ik gelijk met de verlaging.ben daarna nog maar even aan het strippen geslagen
![]() zo staat ie er nou bij.... |
2 nieuwe rood/oranje achterlichten besteld,4 nieuwe bandjes(federal formoza) in 175/60-13 besteld.....
lijkt me wel een leuk maatje voor om de 6x13's;):D vrijdag verder strippen,hoop ik:redface: |
veren en banden binnen,vanavond weer even verder strippen,heb het f#cking druk maarja hij zal toch voor eind van het jaar helemaal klaar moeten zijn...
![]() |
Wordt een leuk auto'tje toch.. :) Al hou ik zelf niet zo van wit..
|
ik denk dat ie niet al te lang meer wit zal zijn ?? :D
|
Ik denk het wel, het wordt zijn vrouwenautotje.. Geen crossauto :p
|
net even verder gestript,kom wel veel roest tegen....aan de ene kant jammer,andere kant maakt het geen hol uit,of ik nou 2 of 200 roestplekjes moet bewerken....tijd zat:rolleyes:niet dus:mad:
maargoed we gaan rustig verder,de meeste aanbouwdelen zijn echt nog supernetjes,dus dat scheelt weer in de kosten.in principe blijft het bij een voorruitrubber,een uitlaat en 2 achterlichten.tenminste zo ziet het er nou uit....;)er zat ook een klein blaasje naast de ruitenwisser,even aan het krabben geweesten wel een giga roestplek:mad:op de eerste foto goed te zien.... ![]() ![]() ![]() en martijn en jan,hierboven staat bij dat selecta-tekeningetje'zo word ie(exact)' volgens mij is ie daar ook nog WIT :chair: ;) |
![]() dit ook maar besteld,vond ik er wel geil uitzien.... |
Wat is het? Technisch Duplo? :D
|
ik weet zelf niet eens wat het is,er werd op het 86cregister gezegd dat als je dit aan je stabilisatorstang hangt i.c.m. verlaging,dat ie dan heel strak gaat sturen....het heten wellemsblokjes en ze komen uit duitsland weg,www,g-laderseite.de:thumbup:
we zien wel,misschien heb ik zometeen een polo die als een golf rijd:tongue: |
Goed bezig. Leuk karretje en wordt goed aan gepakt.
|
zijn fijne dingetjes om te monteren :D heb ze zelf ook nog niet maar ze doen hun werk wel voor zover ik weet :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 08:53. |