![]() |
voorbeeld ultime wegligging
Deze kwam ik tegen op you tube
http://www.youtube.com/watch?v=GPT3...feature=related hoop dat ie van mij met de wellms kit ook zo kan hoeken :D |
dat gaat niet lukken met alleen een wellems-kitje ;)
daar zitten meestal 3hoekige draagarmen onder!! Dreieckslenkers ![]() of een ander soort hulpframe. |
mn sleutel maat zei al zoiets
door een normale stabi zakt ie gewoon in en hou je de wielen op de weg maar t zal vast beter rijden als dat ie eerst deed en ik moet zeggen zo n standaard 0.9 met normale veren dempers enz gaat best snel de bochten door maar dat komt door (heb ik me laten vertellen) dat de polo een lichte auto is met een goede verdeling lichte motor enz t zal vast wel goedkomen vind het wel eeen super filmpje zo ie zo al die bergcup filmpjes |
weet of heeft iemand een site waar je dit soort draagarmen kan vinden?? doe ffe eem Pm plzz of post het hier;) gr thom
|
http://www.wlmotorsport.de/index.ph...r-fahrwerk.html
http://www.kwl-motorsport.de/ ze zijn wel heel erg prijzig en als je ze zou kopen zou ik de maten er wel eens van willen hebben |
![]() Salzman frame. ![]() ![]() ![]() ![]() zelfbouw. :cool: {helaas niet van mij.} http://www.althaus-motorsport.de/ Bauart: Dreickslenker mit Hilfsrahmen Material: k.A. Größe der Gelenke: k.A. Bild: Preis: 750-800€ ![]() |
gaaf hoor!
|
zeker vet, en dit jaar naar eschdorf:thumbup:
gr marc |
Krijg je geen problemen met zo'n zelfbouw subframe bij de APK?
|
ligt eraan hoe netjes je het afwerkt.. als het niet opvalt dat het zelfbouw is ziet de keurmeester het echt niet.. voldoet het allemaal verder aan de eisen is er dus niets aan het handje.. en anders kun je natuurlijk altijd ff terug bouwen naar origineel..........
|
ieder jaar met de apk 'ff' de boel weer naar orgineel sleutelen :screwy:
|
.
|
Deze doet het ook leuk: http://www.youtube.com/watch?v=a61dQ6hwkzQ
Ook een optie: Polo Performance Parts subframe Een Polo1(f) is trouwens standaard al merkbaar stijfer dan een 2F door het kortere front. |
![]() deze is wat makkelijker na te maken met dit ook zelfbouw ![]() ![]() ![]() |
Waarom heeft ie noppenmat op z'n veer-toren? :confused:
|
dat was vanwege het geluid, er zat een luchtfilter en een g60 lader :)
![]() de tuv is nogal moeilijk kwa geluid! |
hoe houden die -085 bakken het eigenlijk uit met die 16v g40 (60?)s?? zoveel koppel kunnen die bakken toch niet hebben?
|
Dat is allemaal Onzin!! ik heb nog nooit 1 bak kapot getrokken..{van de atv versie dan he}
De eigenaar van de 16vG60 rijdt met een orginele atv van G40 ;) is net als met laders, als je ze misbruikt gaan ze stuk ja;) tuurlijk gaat het sneller stuk dan normaal, maar dat de bakken zo slecht zijn als iedereen denkt is niet helemaal correct. scheeld al heel veel als je de 5de versnelling verbreedt zodat die ook genoeg olie krijgt.. en uiteraard wat stevigere lagers en ringen enz.. |
kijk jongens dit is nog eens een leuke topic geworden wel gaaf al die subframe's. Die ene waar bij staat deze is makkelijk na te maken in combi met die onderstabi dat wil ik wel proberen. (ooit ) wel mooi die 16v g60. Nog ff richard en dan is die van jou ook klaar toch?
|
wat is er aan de atv dan sterker dan pak m beet een ahd? behalve dan de bouten in het diff (geloof ik) mijn ahd moet het straks ook liefst lang uithouden ;)
|
Die draagarmen kan je ook in nederland kopen, voor de golf 1 zeker, en goedgekeurd door het rdw.
Dus je mag ze legaal gebruiken. |
Quote:
SSt zeg maar niks :shake: is alweer een kleine tegenslag.. maar hij is eerder klaar dan onklaar :thumbup: ik heb een genesis gehad met een 16vG40 motor en die kon ik vaarwel zeggen :( die was helemaal krom. niet alleen door het koppel maar ook door oude schades. maar zo,n subframe is gewoon een must have voor een snelle polo! @ knarf, ik heb me nog niet echt verdiept in de bak omdat ik eerst de motor klaar wil hebben. maar op het polo forum rijdt een turbo polo ook met atv bak.. de 16v g60 van die duitser is ook met atv bak.{wel andere overbrengingen} hier zijn wel wat kleine veranderingen aangebracht zoals extra oliekanaal en sterkere lagers meen ik! |
Quote:
voor de polo zijn ze hier niet te verkrijgen ;) tenminste ik heb ze nog niet ontdekt. en zeg nou zelf, de apk hier is toch een lachtertje soms :) als je dat frame mooi last zonder onderbrekingen is dat echt geen probleem hier. |
Rijd maar naar Heerhugowaard, ik zal hem er niet op afkeuren.
En die draagarmen leverd hij denk ik ook wel voor een polo. ;) |
APK schrijft alleen deugdelijke bevestiging voor.
|
|
Quote:
Dat is de video die in de startpost staat, Einstein. :tongue: :D |
:d
|
Quote:
|
:d
|
|
Wat 'n geluid ook!!!
|
Quote:
Ja dat zal best. Desalniettemin is mijn kenteken ook in beslag genomen van mijn kever toen ik hem verlaagd had met een verstelbare vooras. Dus dat zegt niks. |
Quote:
Rohr Rahmen: 34MM x 3MM Vierkantrohr Streben:40MM x 4MM :thumbup: stond op polofans |
Quote:
Dit heeft ook met de banden te maken (zachte slicks), mijn audi 50 hoekt ook wel leuk ( voor onderstel zie mijn topic), krijg hem eigenlijk niet eens meer echt aan het glijden, ben benieuwd nu met de KW schroefset en de verstelbare toplagers.. |
@berserker
wat voor banden rij je op ? ik had je topic al een keer gelezen mooie kar Ik heb ook g 40 remmen maar ze zien er anders uit heb er een soort grote beugel bij je blok ziet netjes uit ik ben nu druk met het blok bezig hoop m aankomende week in de verf te hebben dit is wel een leuk topic geworden met al die filmpjes grtjs andy |
.
|
oke, gaat goed komen dan :thumbup:
|
Quote:
Dat zal vast niet met de APK geweest zijn, maar bij een technische controle. |
Quote:
Nou ja, controle. De agent ging 100 meter rijden en constateerde dat de vering niet deugdelijk was. Maar die agent had er dan ook echt verstand van. :shake: Maar ik snap je punt. Zal alleen jammer zijn als je een mooie polo hebt met zo'n subframe en je krijgt controle dat ze je kenteken innemen. Kost heel wat uurtjes sleutelen en regelen wil je je kenteken weer terug hebben. |
All times are GMT +1. The time now is 03:02. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.