![]() |
zozo dennis, nette bak flinke voorruitgang!(niet dat je variant niks was, die was ook schitterend!):D
|
Nette wagen hoor!
|
net ding :thumbup:
|
Mooie passat hoor.
|
mooie kar. K vindt de velgen wel mooi staan. Niks mis mee. Jij wil groter denk? Gr succes
|
Ziet er erg netjes uit dennis, en heel erg dik interieur!
|
Nee velgen misstaan ook zeker niet, maar wel een beetje standaard.
Dus toch maar andere eronder . En ik denk idd dat ik voor de zomer 18ers wil |
Dikke passat...
Als je wielen zoekt, misschien heb ik nog wel iets liggen voor je... :D |
Nou vertel ;)
|
Vandaag de passat op gehaald .
Nou rijd super en wat een ruimte... De monoblocks liggen er nu ook onder met 195-40 conti's Man man man wat ligt dat ding nu aan de grond , staat super dik maar is gewoon te laag voor de daily. Nu zijn waarschijnlijk de dempers op en veert hij behoorlijk door. En raak ik regelmatig de dorpels en de afdekplaat onder de motor. Dus maar is rond kijken voor iets anders. Iemand ideeen?, mag niet te stug worden. Foto's volgen zsm |
mooie passat:thumbup:
|
|
Netjes Subje :thumbup:
morgen ff nakijken voor APK? |
ziet er goed uit hoor! alleen welen mogen wel mooie 18ers worden :D
|
19 duimers doen het ook goed.
Succes ermee. |
Deze zijn voor de winter he ;)
Heb je al een mooi setje gevonden Dennis voor de zomer? Echt jammer dat die ene verkocht waren anders was het echt dik geworden. |
Vandaag toch maar bumpstops gemonteerd.
Is wel wat beter nu loopt niet constant meer aan op de beschermplaat. Over de beschermplaat gesproken die is er na een proefrit ondewruit gehaald was compleet naar de ..... gereden door de vorige eigenaar, en zat met de nodige bind draadjes aan elkaar. Ook de auto even voor gekeurt voor de apk over 2 weken . bedankt Sunit ;) Dit viel ook reuze mee ± remschijven en blokken achter ashoes rechtsvoor en draagarm linksvoor. |
|
Vandaag erg druk geweest met de passat.
Ashoes vervangen, Draagarm vervangen, Schijven en blokken achter vervangen. Dus nu alleen nog apk keuren. Ruitenwisser plat gelegt. Led lampjes in de kentekenplaat verlichting geplaats. Ook heb ik betere foto's gemaakt van de usmodule's gemaakt. En tevens een paar mooie winter plaatjes geschoten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Goed bezig Dennis, word al een dikke kar !
|
Vandaag weer met de passat aan het stoeien geweest.
Remlicht mod toegepast. Nieuwe helderen zijknipperlichten gemonteerd (wel eerst even afgekit) Ik had nog een setje zware slaglaagjes liggen die ik nu in de achterdeuren heb gemaakt, aangezien ik nu met direct-subdive speel. Before ![]() After ![]() In the dark ![]() |
Damn, bijna een kopie van mijn Passat! Zelfde kleur, uitvoering, achterlichten, diesel etc... Ik heb alleen creme leer/alcantara! :D De meegespoten stootlijsten ziet er best netjes uit! Ik zou alleen voor 18 of 19 inchers gaan :)
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=50023 Even wat vraagjes; - Hoeveel lager is het Eibach setje? 40-40? - Wat voor Xenon zit erin? Origineel VAG, of een after market setje? Zelfde vraag geldt voor de koplampunits :tongue: |
Verlaging is dek ik idd 40-40
Xenon is aftermarket maar wel vag koplamen, ik moet zeggen met lens is een stuk beter. Waar rij jij mee kwa verlaging? Ik twijfel nog of zo doorrijden met straks 18 of toch naar de schroefset , maar ik wil wel wat comfort. |
Zijn dat originele VAG koplampen? Heb je deze zelf gekocht, aangezien ze niet op de eerste foto's stonden :) Ik ben nog op zoek naar andere koplampen, dus hoor graag hoe of wat. Originele Xenon lampen kosten iets van 350 euro per stuk volgens mij...!?
Het onderstel van mijn Passat is een V-maxx schroefset. Ik zit te overwegen om op een vaste verlaging terug te monteren... Ik vind het achter wat aan de stugge kant.. |
Lampen zijn van depo dus vag imi.
Pasvorm is erg goed moet ik zeggen. Wat de koplampen kosten weet ik zo niet ik kreeg ze erbij maar ik weet alleen dat de knippers erg gevoelig zijn voor vocht dus afkitten die hap. Knippers kosten ong 40 euro maar ik heb ook al prijzen gehoord voor minder |
Vandaag een goede deal met de dealer gemaakt.
Een comfortmodule voor de knipperlichten (3x) voor 25 euro Dus weer wat om in tebouwen , ik heb alleen een duitse handleiding |
Vanavond winterbanden om de monoblock's geknalt.
In de maat 215-40-17, vult de wielkast beter en ook de km teller klopt nu weer aardig. Ik zal binnenkort ff wat foto's schieten het was nu te donker. |
|
Nette bak aan het worden!
|
Staat er keurig bij zo!!! :thumbup: Netjes man!!
|
Beetje bij beetje kom je er wel :thumbup:
|
mooie passat, ziet er al goed uit..
|
|
dikke wielen kerel! Gaat zeker wel netjes staan er onder, neem aan dat hij dan ook wat lager komt te staan? :thumbup: :cool:
|
|
dik wiel, dennis!
|
erg dik dennis, machtige auto zeker met de nieuwe rims....
Groeten uit grave |
ohhh dennis, die wielen gaaan SUPER staan dat weet ik nu al... stiekum beetje verliefd op die wielen
|
heel mooi setje . waar heb je ze vandaan?
|
All times are GMT +1. The time now is 10:14. |