![]() |
hey BIEN je oude G60 staat op marktplaats
|
hmm, hebben ze er een ander blokkie ingelegd, en brembo klauwen? ;)
|
i dont know................maar de prijs wel :eek: :eek: :eek: :eek:
|
hehehe, had m gisteren ook al zien staan....LOL
270PK :eek: :eek: **De auto verdient een net zo'n goed baasje als hij gewend is geweest. Dus altijd goed warm rijden, op tijd zijn beurten etc etc** dikke :wink: |
" Indien men de Gepolijste Zender turbo velgen niet op deze auto wil, kan er een flink bedrag af. "
Das best wel veel om in ene 4000 te zakken Ok : vragen staat vrij maar om de hele advertentie bij elkaar te liegen qua motorblok .... :eek: |
Quote:
LOL :D |
Motor heeft geen 40.000 km gelopen!
Alleen ik heb er al ruim 20.000 mee gereden en de vorige eigenaar al 80.000....... 7000 euro is echt VEEL te VEEL!! Denk dat ie er maximaal maar 3500 voor kan krijgen en dan moet ie nog heel erg geluk en geduld hebben ook!!! Zender turbo's zijn maar hoogstens 1000 euro waard en dat is nog overdreven! Ik ben iig blij dat ik van die golf af ben! Ennuh, dat aantal pk's groeit ook met de maand geloof ik..... :rolleyes: Brembo klauwen, huhuh, alleen de achterste schijven zijn van brembo, Zuigers, verlicht vliegwiel, nokkenas bewerkt, geflowde inlaat en g-lader, AHUM. Wist niet wat ik zag toen ik op marktplaats aan het zoeken was voor een golfje!!! :eek: |
Marktplaats praktijken .................. :mad:
|
die gasten noemen zichzelf de "VWBarn" .....kent iemand ze??
ze hebben wel vaker grappig spul erop staan (zie alle advertenties) maar bouwen nu wel een zeeeer goeie naam op door dit (tenminste, bij degenen die dit topic lezen :D) oja, vergeten...NOT!! |
Don zit hier toch ook?
|
Don zit hier ook ja!
Vind het alleen een schandalig bedrag voor een golf II en een hoop onzin... Mag die best weten want dat zal die zelf ook wel begrijpen.... The vwbarn idd! |
tering dan zijn het wel flinke oplichters!
ze willen er ook graag een new beetle voor terug bwahahaa |
Quote:
Toch niet met neon verlichting :tongue: |
nee, kerstverlichting :p;):D
|
whahahaha die was wel goed!!!
Krijg net een mail van hem, hij zegt dat hij heel veel geld moet opbrengen anders gaat ie niet de deur uit. Jongens van 18 maken sowieso geen kans, alleen liefhebbers. Goed standpunt maar ik denk dat hij hem dan niet kwijt raakt. |
en als je dan op de website klikt die bij marktplaats staat, kom je uit op de vwbarn site, en als je daar rondneust staat er ineens dezelfde g60 (bien's ex) en dan staat erbij: tuned 225 pk.... beeeeeeetje raar he, als iemand echt interesse heeft gaat ie natuurlijk ook op die site kijken, en dan staat er ineens iets tegenstrijdigs...
|
haha was me nog niet eens opgevallen!!
Is idd tegenstrijdig! Vers van de pers had ie 225pk, dat is nu al zeker 4 tot 5 jaar geleden en is nooit meer gereviseerd, lijkt mij juist dat het aantal pk's dan minderd ipv stijgt.....?? |
of hij tankt nitromehtaan o.i.d.
|
hahahahaha en heeft "MotorUp" door de olie heen he? :p
|
Is inderdaad een beetje jammer. Hopen dat andere lui zoiets ook zien.
|
Een echte liefhebber ziet iig dat het geen wolfsburg edition one is
en voelt tijdens het rijden wel dat hij geen 270pk heeft...... :redface: Ach, iedereen heeft wel eens last van mooie verkoop praatjes, anders had ik die g60 ook nooit kunnen ruilen tegen de ponton. ;) |
Misschien heeft ie wel andere ventieldopjes gemonteerd, die leveren op z'n minst 10 pk winst per dopje :)
|
Afzetters/oplichters.
Goede manier om je website te promoten |
Quote:
of SHELL V power getankt. Ik vond het wel vreemd wat er allemaal aan de G60 gebeurt is en die prijs vind ik echt lef hebben om dat te vragen... ha ha de sukkels |
Quote:
whahahaaha ja! De r32 ventieldopjes ofniet? ;) |
Quote:
Niemand weet wat er aan dat ding gebeurd is..... Zelf Wilbert van Lith kon het niet achterhalen.. Enige wat er bekend over is, is dat de vorige 2 eigenaren (voor mij) hem flink hebben afgeragt. (was soms goed te voelen :() |
Quote:
Ik denk dat er dan zoon €3500 a €4000 vanaf gaat en ja dan is de turbo er ook af en houdt hij maar 210 PK over !! :D:D:D:D |
volgens de persoon van deze advertentie en het vwforum ligt er nu een 16vg60 in.
ze hebben van de oude motor een 16vg60 gemaakt met wat pl en kr onderdelen! nu weet ik niet of dit waar is maar op het vwforum staat zelfs een foto van de motor ,maar of die er ook inligt :o zou 270pk moeten hbben maar dat lijkyt me sterk. mvg richard |
whahahaa een 16v g60?
GELOOF ER NIX VAN! Zal zo ff op vwforum kijken om te kijken of ik de motorruimte herken van de foto, lijkt me sterk! |
ik kan die post niet vinden aan de overkant, post ff link?
|
ik ook niet heb net ook ff gekeken !
|
http://www.vwforum.nl/ftopict-23037.html
sorry ik heb me vergist dit is een andere golf ik dacht gisteren dat dit de golf van sabine was.. neem m,n woorden terug. kpomt omdat ik die golf met die turbo velgen gisteren gezien had en de reportage over die 16vg60 ook dus ben denk in de war geraakt. sorry |
okee! zat me al rot te zoeken op dat forum, echt een k*t forum als je er nooit komt.......
|
ja ik weet niet wat ik ervan moet denken daaro..
maar goed denk dat daar al genoeg woorden aan vuil gemaakt zijn.. maar ik ben er ook gewoon nog af en toe te vinden hoor.. |
volgens mij hebben ze compressiepoeder in de tank gedaan.
|
Quote:
Als jij em altijd rustig warm hebt gereden valt dat wel mee :p :biggrin: |
Quote:
Dan zou die 630 pk moeten hebben gehad toen ik hem verkocht! Als hij 22½ pk stijgt per maand (don heeft hem nu 2 maanden, hij ging ineens van 225pk naar 270pk) door rustig warm rijden moet ie in de 1½ jaar dat ik heb heb gehad een vermogen winst hebben gehad van 405pk. (was dat maar zo.... :rolleyes: ) |
Ik zie die advertenties van hem ook wel eens op marktplaats. Echt belachelijk. Tijdje geleden een golf 1 (brede achterlichten) die in 2 kleuren was gespoten(slecht) rood en geel. Niks bijzonders tot best gaar naar mijn mening (ik heb hem al eens in t echt gezien namelijk)
Toch gewoon 2000 euro vragen!! |
hmm ga mijn golf ook eens verpatsen denk en dan direct bij de dealer om een nieuwe gti ;)
als ze zo snel zo veel waard worden en zo snel uit zichzelf.... |
Dit is een very nice topic.
Heel interessant! En inderdaad is er vanaf september heel wat mee gebeurt. 2 weken geleden is er nog een schroefset van KW ondergekomen. Staat nog niet vermeld in de adv. De geflowde inlaat is er 4 weken geleden ingeplaatst. Enne van die remklauwen? Dit is de e-mail die ik erover kreeg in september: Toch best veel aan gedaan voor een afgeragde bak???????????????????? En als je dan op een andere Topic begint te lezen, heb ik gelezen dat er iemand gepost heeft dat de huidige motor echt maar 40.000KM gelopen heeft!!!!!! Ik bedonder niemand, en wil ook niemand bedonderen. Ik plaats dit absoluut niet om de Golf te promoten, want die is verkocht. Veel kosten aan moeten maken, maar dat is de hobby. En een hobby kost geld. Ik kan er absoluut niet tegen dat iemand vooroordelen heeft zonder dat ze precies weten wat er aan vooraf is gegaan. Hoi Don, Hierbij even een verhaal over de g60 en wat foto's. Heb je gisteren al behoorlijk veel verteld maar hier nogmaals alles even op een rijtje; Golf gti 1.8 8v g60 1990 Zwart 225pk 15 inch zender turbo II wielen, zeer uniek met continental 195-45-15 banden. Nieuwe kat. vervanger Nieuwe Middendemper (origineel) Nieuwe Einddemper (origineel) Nieuwe Spaghettispruitstuk pakkingen Nieuwe Waterpomp Nieuwe Verdelerkap + toebehoren Nieuwe Bougies Nieuwe Bougies kabels + bobine kabel Nieuwe Spanrol, distributie riem en v-snaar Nieuwe multiriem + spanner Nieuwe radiateur + sensor Nieuwe gepreforeerde remschijven voor met nieuwe remblokken Nieuwe brembo remschijven achter met nieuwe blokken. 1 remklauw vervangen, oude zat vast. Stuurhuis met stuurbekrachtigingspomp vervangen (was lek) inclusief alle bijhorende hoesjes. Onlangs nog olie ververst en benzine filter vervangen. Zwart leder interieur. Wolfsburg edition vloermatten Schuifdakje Zwart hemeldak Heldere koplampen Mono ruitenwisser Zwarte hella achterlichten ABS Stuurbekrachtiging Gepolijst inlaatspruitstuk en middendempervervanger (nieuw) worden erbij geleverd. En nog even wat foto's! Bel me morgen of overmorgen avond maar even. Ik kwam er ook ineens achter dat als we beslissen dat ik naar je toe kom, en mocht het wat worden, dat we op zondag geen auto kunnen overschrijven omdat het postkantoor dan dicht zit, dan wordt het zaterdag. Ik hoor het wel, bel me maar na 17.00 uur in verband met mijn werk. Ik heb er ook even 4 foto's van mijn kever bij gedaan, kan je zien dat ik echt een liefhebber ben. Heb een foto erbij gedaan van hoe ik hem kocht, en 1 van mijn kever met de porsche boxters en 2 met zijn huidige 7 en 8j fuchsen. Gr. Sabine |
All times are GMT +1. The time now is 01:10. |