![]() |
Mijn mening over Misha's Golf IV op GLK's
ben het met de meeste eens dat het op de een of andere manier het nét niet is. Lijken net goedkope saaie grote wielen, sorry.
Ik zou persoonlijk die wielen naar de draaier brengen en de spaken hol laten draaien in plaats van bol en dan rare bolletje vlak Wat vinden jullie ervan? |
Mag wel dicht hoor ..
|
en het past :thumbup:
|
Maar nèt hoor.. voor is echt heel erg krap, ik vind dat hij ook iets op z'n gat hangt op die foto van de zijkant.
Ik moet er wel heel erg aan wennen .. van het weekend is wat foto's maken als de zon aan de hemel staat. |
Ja en uhm misha.... denk dat dit setje verdicht ook helemaal top zal staan ;)
|
Quote:
netjes hoor misha :thumbup: |
Quote:
Niks verdicht nie voor mij nie .. da poetsen is nie te doen nie :D |
Ik moet er aan wennen Mish....
Weet het nog niet zo. :dunno: |
@ misha:
vind hem van linksvoor echt mooi staan. maar recht van de zijkant vond ik de parabolen toch beter staan. misschien ligt het idd wel aan het "op zn gat hangen" hoewel dat wel meevalt eigenlijk. komen er nog andere achterlichten in? |
Quote:
Hij zal nog wel een setje lexus looks op het oog hebben :tongue: :D |
D'r zitten al andere achterlichten in ... evenals zijknippers.
Zaten de originele Ocean achterlichten in (en witte knippers). http://farm5.static.flickr.com/4061...010fe26a6_o.jpg |
@Misha: Super zo !! Beter als die Parabolen. Die vond ik te klein. Dit is echt apart en ze staan perfect in de wielkasten zo !!!
Complimenten !!! |
Sorry Mish, maar deze keer is 't hem niet geworden ben ik bang. Voor mij tenminste niet.
|
Vindt de velgen niet staan Mischa, te saai uiterlijk tov de verschijning.
|
'Aaaah.. iets wat ik nog nooit heb gezien... lelijk!'
:tongue: Nee 't is wat wennen, denk dat ik er wel aan kan wennen opzich. Anders gaan ze na Worthersee wel de verkoop in.. of inruilers oid. We zien het wel! |
vindt het wel vet zie je niet veel dit wiel op een golf 4.
Zal hem zaterdag wel in het echt beoordelen ;) |
@Misha, heel dik niks meer aan doen
|
Quote:
Zeker, ik neem m'n camera-spul even mee enzo.. misschien wat foto's van de zaak voor op de site ofzo? Kijken wel even, dan gaan we de boel eens even netjes afronden zodat hij er representatief bijstaat voor mivw :thumbup: |
'Aaaah.. iets wat ik nog nooit heb gezien... mooi!' :rolleyes:
ben het met de meeste eens dat het op de een of andere manier het nét niet is. Lijken net goedkope saaie grote wielen, sorry. Ik zou persoonlijk die wielen naar de draaier brengen en de spaken hol laten draaien in plaats van bol en dan rare bolletje vlak |
Als je dat doet dan worden het imo een soort AEZ wielen.. dan lijkt het pas goedkoop, beetje zonde ook trouwens.
Dit is in mijn opzicht een apart wiel wat je zelden ziet, was er toen ze onder die van Cor zaten ook al weg van. 't is in ieder geval een wiel wat niet echt voor de hand ligt onder een mk4, denk dat 't voor de meeste wennen is.. ik heb zelf het idee dat ze in de zon, mooi weer, goede foto's etc. zoieso al een stuk meer tot hun recht komen. Maar goed, ik maak de auto voor mezelf .. niet om iets te maken wat de meeste mensen mooi vinden ;) |
Quote:
In mijn ogen is dit het gewoon niet. Heeft niks te maken met of ik het wel of niet al eens gezien heb, of dat ik er aan moet wennen... het doet me gewoon totaal niks. De stand van de auto is niks, de velgen passen niet bij de auto, en de velgen op zich vind ik ook niks bijzonders. Kont omhoog, achteras centreren, en een ander setje zoeken als je iedereen wil plezieren. Wil je dat niet, en doe je gewoon lekker je ding, dan moet je het gewoon zo houden, en ermee leren leven dat niet iedereen het mooi vindt. ;) Als ik jou was, zou ik dat laatste gewoon doen. Lekker wat je zelf wilt, het is jouw auto! |
imho zÃ*jn het al AEZ wielen :D
lekker doen wat je zelf mooi vind, als je er zelf aan moet wennen ;) |
Quote:
Ik wil helemaal geen topic overigens.. :confused: |
Smoelt goed hoor! niets mis mee in mijn ogen
|
Quote:
Ieder zijn eigen mening he ;) Topic is al gestart toen je op ENTER drukte :D Tis een apart wiel maar de Para,s zijn mooier. (mijn mening dan he ;) ) |
Niet iedereen deelt schijnbaar deze mening maar ik vind het heel erg goed staan.
Je hebt geen forse inbus dop meer nodig neem ik aan? |
He Misha slet, het staat erg dik maar toch mis ik iets.
Flink gepolijste randen ofzo :D Misschien is het leuk om een lijntje aan te brengen langs de velg rand oid, zodat de wielen er wat meer uit springen. |
als je er zelf maar tevreden over bent..
|
Quote:
Jawel Tinus.. ik had gewoon een losse imbussleutel gebruikt om even te passen, hij staat nu weer op de parabolen. Vanavond even met behulp van jou tools de wielen op de goede manier monteren.. bel je straks wel eventjes. @Domi, neh.. dit zijn een paar reacties vanuit het dikke mk4 topic waar een mod (denk Marcksi) een topic van heeft gemaakt, terwijl ik daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan heb, maar dat doet er schijnbaar niet toe .. |
Quote:
Hoezo? Je vond zelf al dat ie misschien wat te ver achterover hing, en ik deel die mening. Vooraan staat ie goed, achteraan moet ie omhoog voor het mooie. Dat de wielen zeldzaam zijn zal best, dat ze bakken geld kosten kan ook. Ik ken ze niet, en vind ze niet mooi, dat is alles dat ik zeg. ;) De vorm van de velgen, of het ontwerp, whatever, vind ik meer bij een Audi passen, of een luxe Jap als een Lexus oid. Quote:
:thumbup: |
Oke, vanavond fleske open trekken @ my place dus ;)
maar ehm, toevoeging.. Tis een velg die je niet vaak ziet, daar houd ik wel van. Deze velgen springen wat minder in het oog dan de parabool velg. Komt ook doordat die hoogglans verdicht waren natuurlijk. Met het 17 inch formaat oogt het een stuk extremer als hij op zn gat ligt. Zowat elke golf 4 rijder gooit er 18 of 19 inch velgen onder dus je zit met deze velg wat dat betreft meer in de veel geziene golf 4 hoek. Met de vorige 17 incher is de velg dan misschien veel gezien, maar door het formaat staat dat toch wat "extremer" (op de juiste hoogte) edit: Nog even de vorige fotos bekeken maar die 17 inchers liggen echt niet mooi in de kassen ivm deze 19 inchers. Zijn er 19 inch parabolen? of hoe heet die a8 versie? |
Quote:
Okay, Sorry. dat topic heb ik verder niet gelezen meer. suc6 met je MK4 :thumbup: Wordt wel een dikke bak zo. |
Quote:
Ja.. henkie, airride.. 1 druk op de knop en hij ligt goed, d'r komt wel meer kijken bij een stance dan alleen de hoogte. Kijk bijvoorbeeld even hoe ze in de wielkasten zitten, nou als dat niks is dan ben je wel hele grote zeurpiet. Dat jij ze niet mooi vind kan, dat zei ik al.. maar dat wil niet zeggen dat de wielen niet bijzonder zijn. Velgen passen niet bij de auto is persoonlijk, ik zeg dus ook dat ik daar een andere mening over heb ;) Anyhow.. dit is precies de reden waarom ik dus geen topic meer wilde, meningen en alles helemaal prima maar we gaan alweer richtig de tig pagina's met discussies over wie het wel of niet mooi vind en waarom. Tinus.. ik moet wel eerst ff dat ding hebben en dan de wielen erop doen.. of ik moet alles meenemen en dat we ze er bij jou even onder mikken dat kan ook. @domi.. no spang ;) |
Dat de auto achter omhoog zou moeten voor de mooie look is volgens mij niks mooier. Het is gewoon een feit dat dat wiel naar voren komt, als je de kashoogte doortrekt zit je aardig op 1 lijn. Wanneer de auto achter omhoog gaat krijg je de veelgezien mk2 en mk3 60-40 look...
Ze liggen echt heerlijk in de kassen, gezien je 100% bijna niet kan halen met het niet op maat maken van wielkassen, en zonder 3 sets adapters te moeten uitproberen, vind ik dat ze hier toch wel voor 95% goed in de kassen liggen. |
:thumbup: Hele nette mk4! niks meer aan doen...
|
Inderdaad Tinus.. ik denk dat ik 't aardig berekend heb allemaal, ben erg tevreden.
Ik moet ook zeggen hoe vaker ik de foto's bekijk hoe mooier ik 't ga vinden.. :) |
ik heb geen topic gemaakt...
neemt niet weg dat ik de conversatie (!) het dikke mk4's topic vond vervuilen, plaats de foto's daar maar nog een keer als je hem zelf toch dik vind |
Quote:
is toch een gewoon standaard GLK wiel ..?? Quote:
:lmao: |
Quote:
Dat zou in het Dikke MK IV topic ook gebeurd zijn, en daar is dat topic niet voor bedoeld. En NEE, het is niet bedoeld als het 'zeik-Misha-af-topic' als je dat zou willen denken. Iedereen mag uiten wat hij/zij van een auto vindt en daar geldt geen uitzondering voor Misha Strik. Ik denk dat er ook zat mensen zijn die benieuwd zijn hoe de airride erin gebouwd is en hoe je nou uiteindelijk je bedieningspaneel en meters hebt gemaakt. |
Ik zeg doen! De foto van de zijkant haalt volgens mij gewoon het effect uit het wiel. dit is weer zo'n "moet je in het echt zien" volgens mij...
|
All times are GMT +1. The time now is 02:09. |