Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   black-beast-16v (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=70946)

Black-Beast-16v 01-06-2010 06:18

black-beast-16v

ey mede vw rijders ik ben michael 21 jaar woon in maastricht en ben vw rijder in hart en niere heb op me 17 e een golf 2 gekocht helemaal standaart 1.8 carb 90 pk die wat leuk gemaakt en daar kwam dit uit enjoy foto's.

het intrieur hoe hem kocht

op zelfde dag nog gelijk wat bestelt en zo zag dag later uit

voorkant met angel eyes er in al verbetering toch :confused:

en de achter kant met de ander achter lichte er al in

en de zijkant met cup spiegel en ramen getint :)

voor&achter g60 bumpers ander velgen en grill enled knipper lichte

het kontje ovaal remus en cup diffusor en play boy sticker

en eindelijk schroef setje er op :thumbup:

uit eindelijk toch maar weer gti grill er op

front nog keer maar dan met alles smoke verlichting

dat is zo ver de 1.8 carb golf is nu btw van me pa.

dan nu de huidig ride 16v kr veel problemen mee gehad en ben nog lang niet klaar met me beesje maar als die af is dan is die wel vrij apart lijkt me en joy foto's.

de voorkant hoe ik hem kocht met gwn verlagings veren

de achterkant lkkr strak al zeg zelf

en voorkant/zijkant nog keer

1 uur tot ik hem thuis kreeg geleverd auto moes over stoep de straat in :tongue:

de voorkant met gelijk de ander knipper lichte er in wat had liggen

tjaah ken nog veel lager lijkt me

het smoot kontje

tjaah hij ligt laag 80mm voor 60 mm achter gwn verlagings veren

de deuk van vorig eigenaar

de avond net terug van motorshow essen ff led lampjes er op gemonteert :)

en ook de helder koplampe maar gelijk er op

led lampjes overdag

een week toch eens golf front proberen maar vond niks voor de gti:shake:

dus maar weer jetta front er in

ff met motorkap open en helderkoplampe en me rallye look grill :thumbup:

eindelijk de brock b2 er op :wow:

en van zijkant koker balk zat paar roest gaatjes in van daar dat side skirt weg is

toen nieuw leer intrieur gevonde en in beter staat als het oude

en de achter bank met panelen

ff bij kanaal foto s gemaakt van het beesje

de linker kant

links achter

rechter achter kant

toen besloten achter bumper maar eens te laten spuiten toen zag al beter uit

en nog keer

kontje agian

de linker zijkant met de gedeukt deur nog

de voorkant niet echt veel ruimte tussen de lip en grond

en de rechter kant

voor kantje

voor kant en kasteel op achter grond

met zun winter velgjes

toen eindelijk deure gevonde met audi 80 klinken :thumbup:

toen toch maar besloten bumpers te laten cleane

en de voor bumper natuurlijk ook

en in kleur niet echt super foto

en toen gebeurde me dit door een die niet auto onder controlle kon houde

bumper kapot motorkap grill koplampen sparbord en voorfront en knipperlicht :(

en zo is die nu dus nog steeds maar heb alles liggen dus komt goed :thumbup:

het is dus nog groot project de auto ik wil nog laten reviceren het blok en op boren naar 1.9 schrick nok ass lichter vlieg wiel inlaat flowen en zo voort uiterlijk half strak achterklep cleaned motorkap met booskijker er op en diamant zwart met goud glitters in met wiel lijste ook in de kleur wat al gedaan is volledig nieuw rem systeem er onder op de schijven en blokjes naar maar dat komt nog en nieuw uitlaat met een spagetti spruit stuk van hartmann en uitlaat zelf is 63.5 mm maar komt nog ene project page van de golf zodra die helemaal af is enjoy voor nu van ;)

Jetta-GTI-16v 01-06-2010 15:23

zo jong :P
daarom zij je gister ineens niet meer zoveel op msn je had het druk met je foto's en je verhaal

EelcoB 01-06-2010 15:27

Hij is wel opgeknapt zeg! :thumbup:

Welkom!

evilnyntje 01-06-2010 16:38

Welkom!

Black-Beast-16v 01-06-2010 18:29

Quote:
Originally Posted by Jetta-GTI-16v
zo jong :P
daarom zij je gister ineens niet meer zoveel op msn je had het druk met je foto's en je verhaal

jups precies hahaha is toch goed duidelijk en lang verhaal of niet haha:wow:

Black-Beast-16v 01-06-2010 18:31

Quote:
Originally Posted by EelcoB
Hij is wel opgeknapt zeg! :thumbup:

Welkom!

ja hij was op geknapt nu heb wel nog steeds deuk in sparbord en motorkap maar zodra die terug komt ander sparbord er op wat al dicht heb laten lassen en cleaned motorkap maar er is nog genoeg werk maar het is lang project maar dat komt goed :thumbup:

Black-Beast-16v 01-06-2010 18:32

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Welkom!

danke ;)

LRR 01-06-2010 18:47

Welkom....

....maar die led-lampen.......brrrrrrrrrrrrrrrr

Black-Beast-16v 01-06-2010 19:22

Quote:
Originally Posted by LRR
Welkom....

....maar die led-lampen.......brrrrrrrrrrrrrrrr

danke voor welkom.enne de led lampen niet jou helemaal jou smaak? ach ja smaken verschillen he heb alles achter led op de knipper lichte naar maar die komen nog ;)

De Pul 01-06-2010 19:48

welkom.

Black-Beast-16v 01-06-2010 20:57

Quote:
Originally Posted by De Pul
welkom.

danke voor welkom heten :)

vw roadwarrior 12-06-2010 05:13

Heel verhaal man!
Ziet er allemaal goed uit :)

Black-Beast-16v 05-11-2011 02:01

ben weer terug van weg geweest heb niet meer veel aan me mk2 gedaan maar dat gaat nu weer beginnen en plannen zijn ook weer gewijzigt hij krijg ieder geval een porsche kleur heb de motorkap al liggen in de kleur wat moet worden en verder de rest blijft gwn hij woord gwn clean zal morgen foto uploade van alles wat nieuw heb en er onder ligt en zit ga nu lkkr me bed op zoeke

Black-Beast-16v 05-11-2011 03:58

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Heel verhaal man!
Ziet er allemaal goed uit :)
is idd een heel verhaal maar dat hoort er soms bij he:P en thanks maar hij ziet pas goed uit als die helemaal af is en dan ben pas ook echt tevrede :D

Audi1981 05-11-2011 13:53

Je verhaal zou nog mooier zijn als al je foto's het weer deden :D

Madison 05-11-2011 15:33

Heb je ze van mijnalbum verwijderd?
Dan zijn ze hier automatisch ook niet meer te zien!

Black-Beast-16v 05-11-2011 20:10

Quote:
Originally Posted by Audi1981
Je verhaal zou nog mooier zijn als al je foto's het weer deden :D
ja ik weet het een of andere manier doen die foto het niet meer terwijl ze gwn online zouwde moeten staan:S

Black-Beast-16v 05-11-2011 20:11

Quote:
Originally Posted by Madison
Heb je ze van mijnalbum verwijderd?
Dan zijn ze hier automatisch ook niet meer te zien!
nee dat heb ik niet gedaan het album staat nog online dus ja waarom ze niet te zien zijn weet niet maar ik doe alles ff opnieuw laden maar dan via photobucket is veel beter(A)

Black-Beast-16v 05-11-2011 20:29

hier bij wat foto van wat in tussen tijd allemaal heb gekocht en gedaan.
zo was de klep
en zo was die hoe klaar was met al laagje plamuur er op
en de aan gepaste rallye look grill nu net echte rallye grill al zeg ik het zelf
de achterklep geschuurt en de achterlampe er bij wat er op komen
ff de gril er in gezet met bumper er op alleen pas niet goed op de foto tot de sparborde er nog af moeste voor strak te lasse maar dat is nu verholpen zit nu even veel ruimte tussen bij de kanten
de achter ass helemaal blank gemaak en in roest werend middel gezet
de grill met de smoke jetta koplampen
volledig nieuwe en sterker start motor:D
de 2 achterste wiel rande al helemaal glad geschuurt en in de grond lak gespoten
en dan nu me 63.5 mm uitlaat systeem:D
en nog keer
en de eind demper die wel nog vervange woord voor een opmaat gemaakte look a like orgineel gti eind demper
en dan nu spy pic van wat voor kleur de auto gaat worden het is ieder geval porsche kleur:D
en nog een keer
dit was de updeat weer van vendaag. ik ga proberen om de boven staande foto weer online te krijgen zo tot die zichtbaar zijn;)

Black-Beast-16v 05-11-2011 20:46

was nog een foto vergeten de rallye look grill wat zo goed als af is met een booskijker wat op echte mk2 rallye heeft gezeten:P

Black-Beast-16v 11-04-2012 13:05

nou ff updeate had geen zin meer in de golf was me te veel werk en de kans deed zig voor om een 86 mk2 gti 16v kr tekopen dus heb ik de andere gestript en de casco de sloop op:D hier paar pics van de nieuwe. zo stond die bij de eigenaar

auto is helemaal orgineel op de uitlaat velgen en schroef set naar. maar hij blijft niet zo woord apart kleurtje gespoten wel van porsche maar blijft wel orgineel kwa lampen en zo voort woord gwn lkkr strak met nieuw type gti lijste set er op

Bart. 11-04-2012 13:15

dikke bak hoor!! blijven de dunne bumpers er wel op?
zijn dit trouwens Audi A3 velgen?

oh en welkom natuurlijk!

VdubMKII 11-04-2012 13:25

net golfje, mischien zie ik je nog wel eens rijden, ik zit in maastricht op school.

Black-Beast-16v 11-04-2012 16:17

Quote:
Originally Posted by Bart.
dikke bak hoor!! blijven de dunne bumpers er wel op?
zijn dit trouwens Audi A3 velgen?

oh en welkom natuurlijk!
ja weet het nog niet of de dunne bumpers er op blijven heb namelijk G60 wiel lijste set ff kijke hoe het staat als die er op zitten heb namelijk ook al G60 bumper set liggen met voor kenteken gedeelte strak geplastic last maar ff kijke hoe en wat en zo lang blijf wel met gwn smal bumpers rijde ja g60 lijste setje en de bumper komen er pas op als de auto gelijk woord gespoten en dan alles in een keer er op. en ja het zijn A3 velgen zonder deksels gwn old skool vw wiel dop er op:D maar moet eerts eens zorgen tot die loopt maar komt wel goed :D en thanks voor welkom heten gr michael

Black-Beast-16v 11-04-2012 16:18

Quote:
Originally Posted by VdubMKII
net golfje, mischien zie ik je nog wel eens rijden, ik zit in maastricht op school.
ja komt wel goed zodra die loopt heb je zelf ook mk2 of niet ?

VdubMKII 11-04-2012 16:30

moet je ff me voorstel topic kijken :thumbup:

Black-Beast-16v 11-04-2012 17:21

Quote:
Originally Posted by VdubMKII
moet je ff me voorstel topic kijken :thumbup:
nice ziet er goed uit ga zeker zo door (Y)

Black-Beast-16v 11-04-2012 17:22

hier foto van frontje wat ook nog in de golf gaat komen met smoke orgineel koplampen :D
graag jullie mening

Black-Beast-16v 17-04-2012 22:41

morgen men klepdeksel ophallen :D

Black-Beast-16v 18-04-2012 19:42

plastic gelaste voorbumper alleen nog beetje plamuren en dan in de grond lak laten spuiten :D

Tjaap 22-04-2012 10:10

toch geen dikke bumpers met oude deuren combineren hoop ik?

Dutch_Jetta_GT 22-04-2012 13:43

Dutch_Beast_2? :D

Kan het wel waarderen dat je er je eigen draai aan geeft, maar waarom dan je grille verzagen terwijl dit toch niet meer opvalt als je de grillespoiler ook gebruikt (+ dat je dadelijk dik 1cm dikke kieren tussen je voorschermen en koplampen houdt?)

Black-Beast-16v 22-09-2012 19:45

Quote:
Originally Posted by Tjaap
toch geen dikke bumpers met oude deuren combineren hoop ik?
nee dat niet er komen denkelijk ook nieuw type deure in met audi klinke er in :thumbup:

Black-Beast-16v 22-09-2012 19:47

Quote:
Originally Posted by Dutch_Jetta_GT
Dutch_Beast_2? :D

Kan het wel waarderen dat je er je eigen draai aan geeft, maar waarom dan je grille verzagen terwijl dit toch niet meer opvalt als je de grillespoiler ook gebruikt (+ dat je dadelijk dik 1cm dikke kieren tussen je voorschermen en koplampen houdt?)
haha idd :D en ja beter een eigen draai er aan geven dan iets kopieren he ;) daar zit wat in heb toen tijd niet echt over naar gedacht ach ja als niet mooi is gwn ff nieuw grilletje bestellen he (A) zal daluk ff wat foto's plaatse hoe zo ver alles al eens erop heb gehad voor tekijke hoe het staat :D

Black-Beast-16v 22-09-2012 19:53

foto van kort bij met jetta frontje erop en grill staat super al zeg ik het zelf :D
en van de zijkant ligt die ook nog hoog in de lucht met bbs rm eronder :P
same met me pa zun mk2
de deure wat erin moete komen :D
de achterklep wat erin gaat komen :D
en de mk2 met bbs rm en omlaag gedraait :D
en nog een keer maar met de a3 velgen er onder :D
dat was het voor ff weer en de achterkant woord nog lager gedraait een keer geef gerust jullie mening gr michael ;) en er komt ook een g60 lijste set op

mk1-madness 22-09-2012 20:41

Mening: Originele (nieuwe) grille erin, plattere banden op de bbs, strakmaken en een respray in de originele kleur. :) Blok reviseren en alles nieuw, overal pu bussen, bilstein b6 setje en groep N van voor naar achter met een spaghetti en gti look eindempertje. Details, details en details.............

Vergeet de dikke bumpers, grille en andere deuren.........

Ach, ik was 6 toen ze voor het eerst in de showroom stonden. Gewoon liefde op het eerste gezicht. Daar moet je niets (aan het uiterlijk) aan veranderen. Beetje lager en leuke velgen doen het dan al voor mij....

Ga je wel volgen, al hoop ik niet dat het zo eindigd als de vorige :)

Black-Beast-16v 22-09-2012 23:01

Quote:
Originally Posted by mk1-madness
Mening: Originele (nieuwe) grille erin, plattere banden op de bbs, strakmaken en een respray in de originele kleur. :) Blok reviseren en alles nieuw, overal pu bussen, bilstein b6 setje en groep N van voor naar achter met een spaghetti en gti look eindempertje. Details, details en details.............

Vergeet de dikke bumpers, grille en andere deuren.........

Ach, ik was 6 toen ze voor het eerst in de showroom stonden. Gewoon liefde op het eerste gezicht. Daar moet je niets (aan het uiterlijk) aan veranderen. Beetje lager en leuke velgen doen het dan al voor mij....

Ga je wel volgen, al hoop ik niet dat het zo eindigd als de vorige :)
thanks voor je reactie .ben zelf ook aant denke voor 2 e mk2 16v belasting vrij en die dan met g60 bumpers en zo voort te doen ff kijke hoe en wat (A) en nee dees mk2 gaat zeker niet eindige zo als die laatste heb er ook spijt van tot die heb gestrip:$ maar met dees gaat het helemaal goed komen ;) :thumbup: en motor revisie is zeker nodig vooral bij die motor wat er nu in ligt zuipt olie bij het leven heeft zijn beste tijd gehad en heeft pas maar orgineel 101196 km gelopen en gebruikt meer olie als me oude kr maar gelukkig heb nog 2 kr motors liggen en die worden allebij gereviseert :D en heb trouws al een 63.5 mm uitlaat systeem liggen met hartmann spaghetti spruitstuk en was zowie zo idd al van plan om gti look einddemper erop temonteren met bepaalde dingen hebben we wel de zelfde gedachte :thumbup:

DUBbeltje 23-09-2012 16:26

Welkom, en succes met de plannen!

Johan1982MK1 23-09-2012 16:35

Mooi dat je zo met je 16v bezig bent. De kr motoren worden toch wel gereviseerd of ga je dat zelf doen?

Black-Beast-16v 23-09-2012 21:44

Quote:
Originally Posted by GT-Mike
Welkom, en succes met de plannen!

All times are GMT +1. The time now is 18:17.