![]() |
Polo 1 Gt 1980
Heb hem ook al in het "voorstellen" topic staan, maar dacht doe het hier ook maar ff. Me Polo 1 1.3 GT van 1980 met 13inch ATS, mischien voor sommigen onder ons wel een bekende auto.
![]() |
Ik zag hem ook al staan op het polo forum.
Maar echt een prachtige auto!! |
Heeft enige tijd terug ook eens op MP gestaan dacht ik.
Wel een heel vet ding, en een lekker kleurtje ook !!! Succes ermee |
Mooi ding. Mooi oldscool kleurtje ook.
|
Heel erg stoer!!!
GR Arno |
Ik heb trouwens laatst voor ene Ivo een motorkap veer opgestuurd voor zijn groene polo 1f GT.
Is dat deze zelfde auto? Neem aan van wel toch? |
:spankit:
|
Quote:
x2 |
Heel stoer wagentje!
|
hij is heel cool!
|
heeele mooie polo
|
Uniek! Een cross-Kermit! :)
|
Quote:
idd, is de "oude" Polo van Ivo, ben nu bezig de laatste puntjes op de i te zetten. :D |
Origineel hoort ie rood te zijn??? (rdw)
Stoer bakje iig wel. |
Echt een gaaf ding, super!
|
Komt steeds verder bij ons in de buurt :)
Had er ook belang bij toen ie op MP stond, maar lag destijds helaas boven mijn budget. Heel mooi dingetje! (Zal binnenkort de originele fotos van onze site opzoeken en naar je opsturen - Als t te lang duurt moet je me ff helpen herinneren) |
Quote:
x3 :D |
Echt een heerlijke auto! :thumbup:
|
Quote:
X 4..... :D :D |
Nette Polo :thumbup:
|
Hele mooie Polo!
(klopt het dat wij collega`s zijn?) |
Quote:
Kan, ik werk bij Teijin Aramid in Delfzijl Poly/Recovery pl.3 Ben normaal met me Golf mk5 met Jetta front, of met een groene Golf mk4 |
Dan zijn wij collega`s :D Ik ben Vapro/TDC leerling in ploeg 5 en rij in de rode Golf 4.
Hoorde laatst al van Stefan dat er een volksforummer bij hem in de ploeg zit ;) Golfje heb ik wel zien staan op de parkeerplaats..ziet er goed uit met dat jetta front! |
Ontzettend mooie auto! Kleur kan ik ook wel waarderen! Schitterend!
|
Zeker een nette auto !
|
Gave polo :thumbup:
|
Quote:
Thnx, heb ik je vanmorgen gemist, was ff wat eerder weg. En de mk4 vandaag verkocht, dus daar kan weer wat anders voor terug komen, Kever of Golf mk1 En iedereen bedankt voor de leuke reacties op me Polo, ben er zelf ook erg blij mee. Wil alleen nog een ander interieur en andere velgen :) |
Zo, Polo staat al even op stalling in de garage onder zijn Pyjama. Heb een begin gemaakt met het demonteren van in en uitlaat, alles ging soepel los. Ik heb 2 setjes carburateurs, en bij het setje wat bij het inlaatspruitstuk zat komt de beugel van gaskabel tegen de brandstofpomp op, dus die past niet zo 1.2.3. En kom ik er achter dat het ander setje carburateurs waarbij de gashendel in het midden zit niet op het inlaatspruitstuk past. -boehoe- Dus daar ga ik me nog even over bedenken wat ik er mee moet doen.
En ik heb de Polo even wat hoger gezet, zodat ik lekker onder de bodem door kan kruipen. En heb de wielen maar even op een velgenboom gezet. De raamrubbers voor de deuren zitten er al in, en de raamrubbers voor de achterramen liggen ook te wachten om gemonteerd te worden. ![]() ![]() ![]() |
Mooi Polo hoor :thumbup:
Anders neem je toch een elektrische pomp kan de mechanische er af :thumbup: |
Ik zou voor de mechanische gaan. Zo'n elektro pomp is nogal luidruchtig ( ik spreek uit ervaring ). De mechanische kan feitelijk ook niet kapot. Enig nadeel is als je en andere nokkenas wil ( wat ik dus had ) dat je er niet onderuit komt om een electronische te pakken. :thumbup:
|
.
|
Hmmm,ook een fanatiek fietser zeker?
|
Hoe raad je dat zo. Mijn hobby naast de Polo.
|
Puike Polo, mooie kleur ook.
|
Thnx, ik heb de motorruimte nu helemaal schoon. En ben nu bezig met de opbouw van de andere motor. Een 1.3 NZ met 272graden nokkenas en RVS spaghetti spruitstuk van EPS en RVS inlaatspruitstuk met Keihin carburateurs van een Honda 900RR. Als het een beetje mee zit kan over 14dagen het blok er weer in. Dan de ophanging en remmen nog even aanpakken. En dan is hij weer klaar voor het komende seizoen.
|
Ben benieuwd hoeveel pret die opstelling gaat leveren :thumbup:
|
Quote:
Een motorfiets heeft geen pomp, de tank zit altijd boven de carbs, dus de zwaartekracht regelt dat... Alleen injectie motoren hebben een pomp, maar die levert dus veel teveel druk voor carbs ;) |
.
|
Echt? OOh, my bad :)
In ieder geval een hardi pompje is perfect en maakt niet echt lawaai... Een facet is duidelijk rumoeriger. |
|
All times are GMT +1. The time now is 05:53. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.