![]() |
spijtig dat er zo bedrijven bestaan ...
bedrijf biedt hier iets aan op het forum.
vermits telefonisch niet bereikbaar is (oertijd???), enkel reageren via mail. Dus maar gedaan en afgesproken om gaan te kijken. Afgesproken om vandaag om 15h langs te gaan, nadien nog mailtje terug gekregen om iets vroeger te komen (14h) voor in het geval de koop doorging we naar rdw konden voor afmelden. Alles duidelijk afgesproken in mail dus... rij je 190km (enkele rit), 2 uur durend , kom je daar aan en dan krijg je gewoon mompelend te horen "hebm verkocht" en dat was het in totaal dus 400km gereden (40 euro brandstof) , 4,5 uur, halve dag kwijt doordat meneer de zaakvoerder zich blijkbaar niet aan zijn woord houdt ofwel zeg je van in het begin " eerste die hier met geld staat heeft hem ...", maar niet gewoon afspreken en dan zoiets lappen he als uitleg krijg je dan "zijn er soms die niet komen opdagen ..." kan goed zijn, maar zo ben ik niet! 1 ding weet ik wel: zo gaat je zaakje niet blijven bestaan als je op zo een manier handel wil drijven. dan gaan ze op het laatste allemaal wel eens wegblijven. (wat ze voor mijn part ook mogen doen) voor zij die willen weten waar ze beter wegblijven ... ik ben wel bereikbaar en zal wel antwoorden |
Pfff als ik dit zo lees is dat zwaar klote!
Benzine geld nog proberen te verhalen op die vent? Dat vind ik eigenlijk maar meer dan normaal dat hij je dat teruggeeft. |
Was het toevalig een g60.
|
ook gezellig :screwy:
Ik snap wel dat het frustrerend is dat er mensen niet komen opdagen, maar je kan niet iedereen gelijk trekken he. Dan werd er geen auto meer verkocht. naft kwijt, verscheten tijd en nog geen reet verder. Hopelijk kom je iets beters tegen :thumbup: |
Quote:
op dat moment ging ik mijn tijd er nietmeer insteken om te discussieren, heb nu al halve dag verloren doordat hij zich niet aan zijn woord gehouden heeft |
Quote:
idd |
Oke had zoiets zeeker niet van hun verwacht.
Mooi kloote man, maar het is al gebeurd je zou desnoods in overleg je benzine geld terug kunnen vragen. |
deze ? :wow:
|
mooie kutstreek idd, dat soort mensen :stick:
|
Dit is inderdaad geen manier van handelen en wekt alleen maar agressie op.
Zo'n iemand moet gewoon even goed duidelijk worden gemaakt dat het zo niet werkt. Indien de persoon in kwestie duidelijk een afspraak met jou heeft gemaakt zou ik hem aansprakelijk stellen voor de gemaakte reiskosten. En voor de rest, dikke vinger voor de verkoper :rolleyes: |
Quote:
welke adverteerder hier heeft er nog een te koop dan? :rolleyes: |
Leuk zulke mensen die zien alleen euro tekens :screwy: :angryv:
|
|
Hij komt hier uit de buurt, heb hem zelf ook wel eens dingen gevraagd via de mail maar nooit reactie of iets dergelijks, en door dit bevestigd het bij mij dat er iets niet deugt daar :screwy:
|
Quote:
Quote:
zag het klopt , raare gang van zaken jammer dat bolku zelf niet even zijn verhaal doet ;) dan kan deze ook op slot |
K heb daar pas ook wat besteld.. duurde 1,5 week voor ik een reactie via de mail van hem terug had.. voor de rest wel redelijk optijd spullen binnen..
|
Ook al een aantal keer spullen besteld, persoonlijk nog nooit problemen mee gehad...
|
Altijd jammer dit soort zaken. Sowieso al een kansloze missie als een bedrijf niet telefonisch te bereiken is.
|
nooit problemen met jeroen gehad, krijg direct reactie op mail, en ook altijd de spullen optijdt dus...rararaadsel
|
Valt me wel op dat op het laatst iedereen wel een vuiltje kan ontdekken, forum's grootste schreeuwer laat zich gelukkig niet meer horen, dat scheelt dan weer. ;) In orde van netheid is dit niet netjes afgehandeld, 100% mee eens. Maar fouten worden nou eenmaal gemaakt en het belangrijkste is de manier hoe ze opgelost worden, dat is ter plaatste blijkbaar niet echt gelukt maar het laatste woord is nu aan Jeroen aka Bolku... laat je horen! :)
|
Quote:
:goodpost: tsja wie zou dat zijn............. :rolleyes: maar het is idd lekker rustig,en er word op een volwassen manier gereageerd :D :thumbup: wel spijtig dat het voor de topicstarter zo gegaan is,en ik wil hem bij deze veel succes en geluk wensen met z'n evt volgende auto! :thumbup: |
das best lullig ja, maar had afgelopen week ook zoiets op MP.
ik wilde gaan kijken voor een lupo voor de vriendin. hij stond "gereserveerd" voor haar. smst de eigenares een dag van tevoren dat ze hem nog even heeft laten nakijken bij een garage en daaruit bleek dat hij olie zuipt. mn vriendin heeft toen terug gestuurd dat ze hem dan alleen voor een veel lager bedrag wil hebben. dag later kwamen wij toch in de buurt en hebben we gesmst dat we toch nog ff wilde komen kijken. zegt ze dat er de volgende dag iemand komt waar hij nu voor gereserveerd staat en dat ze daarna wel liet weten of hij er nog was of niet. kijken we op marktplaats, bleek dat ze gewoon een hoger bos had gekregen : screwy: alle onzin over dat olieverbruik was gewoon een grote leugen. back on topic: heb ook wel eens iets bij jeroen besteld. maar geen problemen hoor. een prijs onder mijn eigen inkoopprijs en snelle levering :thumbup: |
Quote:
Hij zal wel met vakantie zijn :D :D Maar on-topic, dit zijn altijd hele kl*te acties, maar een verhaal heeft altijd 2 kanten dus ................ laat horen ! |
Ik heb geen problemen met Jeroen gehad, prima service, het spul wil wel eens op zich laten wachten maar dat ligt dan aan de leverancier en niet aan Jeroen.
|
Quote:
:iamwithst :goodpost: |
22-08-2010, 21:06
bolku's Avatar bolku bolku is offline Postwhore Join Date: Feb 2006 Posts: 1,146 Default idd..hoop aandacht voor deze auto...morgen meerdere kijkers...ik denk dat het een exportje gaat worden naar ons buurland. Er waren dus meerdere kijkers die ochtend. Je was niet de enigste. |
Quote:
mails van zijn kant van zondag: Quote:
Quote:
Quote:
in mijn ogen is het duidelijk, tis een onbetrouwbaar handelaar die zich niet aan zijn woord houdt zo simpel is het |
En diegene die zo tevreden zijn
Er is een verschil tussen bestellen v stukken of whatever via de mail en dan toegestuurd krijgen tov effectief met iemand moeten handelen.. Ik heb zo ook iets voorgehad met iemand, kreeg net dezelfde reacties "nou bij mij alles ok hoor", maar de verhalen die via mail binnenkwamen zeiden genoeg, ik was blijkbaar niet de enige.. |
Ik meld altijd even voordat ik heen ga het volgende: "ik kom niet voor niks jou kant op". Maar dit is gewoon smerig, hij had best even kunnen bellen van je hoeft niet meer te komen.
|
Staat volgens mij ook geen advertentiebanner van Bolku meer op de site of kijk ik er nou echt overheen??
|
Quote:
Dat hangt niet met dit voorval samen. Jeroen heeft besloten zijn overeenkomst met ons niet voort te zetten. |
had een een pm gedaan en na geen antwoord ook een e-mail voor motoronderdelen voor m'n g60
Nooit een antwoord op gehad..geen probleem...ga ik wel elders... |
Ik heb nooit geen problemen met Jeroen gehad, hij had me erg goed geholpen toen ik daar was. Moest wel even zoeken naar zijn Toko zeg! Alleen de communicatie is waardeloos en dat is vooral omdat je hem niet telefonisch kan bereiken.
|
Ik heb ook nooit problemen met bolku gehad, altijd goed en snel geholpen!
|
Heb zelf verleden jaar 'n complete uitlaatlijn bij Jeroen besteld...
Dat ding kostte 'n klein vermogen, maar dat is geen probleem als 't spul goed is. Ik had wel duidelijk laten weten dat ik niet van plan was iets te gaan lassen, en ik dus een volledig geschroefde set wilde, als dit niet mogelijk was hoefde het voor mij dus al niet door te gaan. Plus, de diameter over de gehele lijn moest gelijk zijn (60mm). Jeroen zou 't regelen... Geld overgemaakt, en inderdaad, ik krijg 'n volledige schroefbare set thuis. Voorpijp was alleen 54mm waardoor ik dus 'n vernauwing in 't systeem had (iets waarvan ik duidelijk had aangegeven dat ik dit niet wilde) en ik er alsnog een verloopstuk op moest lassen (nog iets waarvan ik duidelijk had aangegeven dat ik dit niet wilde). Met Jeroen, na heel veel mails waarbij het antwoord telkens lang op zich liet wachten, dus afgesproken die te dunne voorpijp terug te sturen, zodat hij me de juiste maat kon bestellen. Schijnt dat Supersprint deze niet levert. Vervolgens dus gevraagd of ie dan niet een lasbare 60mm pijp en een schroefbare 54mm pijp kon bestellen, en van die laatste de flens over kon zetten (uitgeboord) naar de 60mm buis. De kosten voor de extra pijp en het werk waren me geen probleem, als de set zo maar in orde was. Reacties op de mails bleven telkens uit, bellen ging niet ivm geen telefoon (voor 'n bedrijf?). De eerste levering bestond uit 'n zooi buizen los in een kartonnen doos gegooid. Ik heb laten weten dat ik dit niet helemaal de juiste manier van inpakken vond. De tweede levering, waar ik dus maandenlang voor heb moeten mailen om die zooi eindelijk te krijgen, bestond wederom uit een partij buizen los in een grote doos geflikkerd. De pot van de einddemper had 'n deuk er in, en de flens om hem aan te sluiten stak uit de gescheurde doos en was verbogen! En dat voor 'n bestelling over ettelijke honderden euro's! Ik heb er nog even over gedacht dit te reclameren en de zooi weer terug te sturen, maar vreesde 'n beetje te veel ervoor om alweer 'n klein JAAR te moeten wachten tot het allemaal was recht gezet. Sorry Jeroen, maar toen heb ik het je al laten weten, en nu weer, vond dit totaal geen manier van zakendoen. Ik had er geen haast mee, dus de tijd boeide me echt helemaal niks. Maar dat ik eerst tig mails moet sturen voor ik een reactie krijg, vind ik gewoon niet netjes. Ik mis nu trouwens nog steeds die laatste uitlaatklem, zoals ik toen ook al heb laten weten, en zoals ik onlangs ook aangaf in een van de mails over die Recaro's. Moet gezegd worden dat ie zich voor het werk aan de voorpijp niks gevraagd heeft, en de verkoop van die Recaro's laatst perfect is gelopen (wilde eigenlijk na die uitlaat geen cent meer bij hem uitgeven, maar moest persee Recaro's hebben, en die waren lekker goedkoop). Maar ik vind 't gewoon niet bepaald netjes, zeker voor 'n bedrijf niet, om mensen zo vreselijk lang op 'n antwoord te laten wachten, en als je dan al eens een mail TERUG stuurt (want het initiatief lag nooit bij Jeroen als het op contact opnemen aankwam) blijft het merendeel van de vragen nog steeds onbeantwoord (als het bijvoorbeeld ging om de status van de bestelling). |
IK WIL EVEN IETS ZEGGEN IN HET ALGEMEEN.
als je bijvoorbeeld 200 klanten op jaarbasis hebt zijn er altijd een handjevol mensen waar iets mis,verkeerd gaat. en die paar mensen kunnen toch ellelang zeurer en zeiken en iemand de grond intrappen hoe slecht het allemaal wel niet is, maar die andere 190 waar alles volgensafspraak goed loopt daar hoor je niemand meer over. maar ik vind het zowiezo verkeerd om dingen op het forum te zetten wat niet goed gaat, zet je veel kwaad bloed mee. dat wilde ik even kwijt en verder iedereen veel VW plezier en gezellige Kerstdagen. :D gr pieter. |
Quote:
Vriendje van Bolku? Als jij 200 klanten op jaarbasis hebt in de branche van Bolku dan kun je dat prima behappen, kun je dit niet, dan moet je voor een baas gaan werken. Ik zie tot nu toe ongeveer 50/50 wat betreft goed/slecht, zoals wat Breadfan beschrijft is gewoon zeer kwalijk, en totaal niet netjes van Bolku. Ik vind het erg goed dat dit op het forum staat, want op deze manier doe je geen zaken! |
Quote:
:goodpost: |
Hier schrijven meerdere fora's over..
Zelf gelukkig geen ervaringen mee maar de naam komt de laatste tijd geregeld voorbij. |
Ik vind als je een afspraak maakt moet je er ook aan houden. Zoals ik jou mails zie heb je duidelijk een afspraak gemaakt en dan kun je niet maken de auto te verkopen voor dat jij er bent.
|
All times are GMT +1. The time now is 16:47. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.