![]() |
Cod Black Ops
Jaja binnenkort is het weer zo ver de nieuwe cod 'black ops' komt op 9 nov 2010 uit en ik ga hem zeker halen :thumbup: .
Dan wordt het weer tijd om te knallen :headshot: . |
Echt geen idee waar jij het over heb...:)
|
Quote:
+1 |
Call of duty..schietspelletje ;)
|
Ah! snap het!
|
Wordt weer n mooi spel! Ga m ook zeker halen
|
Dat wordt zeker een dik spel..
Heb van de week medal of honor gehaald. Viel me zwaar tegen kan niet op tegen call of duty ! |
Besteld, 47 euro bij Mediaoffer.nl met kortings-code en incl. verzendkosten.
Zonder kortings code kost die 52 euro. Kan echt haast niet wachten! :O |
Quote:
Ouw gamert dat er rondloopt :D MoH heb ik ook ff gespeeld maar dat spel zit vol met bugs :screwy: BO ben ik zeker benieuwd naar. Misschien ff een usergroup in steam aanmaken zodat je met elkaar kunt gamen :thumbup: |
Quote:
Hahaha, als ik niet zou gamen zou ik precies hetzelfde denken maar ik denk dat dit persoonlijk voor mij game van het jaar zal zijn :) |
:goodpost:
Wordt zeker t spel vh jaar, heb MW2 nu wel genoeg gespeeld ook. |
Quote:
Nog lang niet genoeg jonguh!! ;) |
Quote:
Na 30 dagen word het pas interessant. :) |
gran tourismo 5 niet de game van het jaar....?
|
zeker een game die in de collectie niet mag ontbreken :)
mishien iets voor op de xbox van de mk1 van mij ;) |
Quote:
Als 'ie dit jaar nog uitkomt, zeker wel :tongue: |
ligt er een beetje aan of de zombie mode erin zit of ik em ga halen...
|
Zit erin, dus jij gaat hem halen! ;)
|
Ik ga hem ook halen. MW2 blijft leuk, alhoewel ik net in een gahackte server zat, gast had 297 kills...
|
Quote:
die eikels zitten er helaas altijd bij :mad: ook de aim bot is zo irritant |
Quote:
Weet je het zeker? Een vriend van me heeft em gepreordered dus ik zie het wel al het zover is of het erinzit. Ik heb world at war alleen voor de zombies gekocht :D Gran turismo heb ik wel op de dag dat ie uitkomt.. |
Quote:
Weet je het zeker? Een vriend van me heeft em gepreordered dus ik zie het wel al het zover is of het erinzit. Ik heb world at war alleen voor de zombies gekocht :D Gran tourismo heb ik wel op de dag dat ie uitkomt.. |
cod en gt5 worden hier ook aangeschaft ;)
|
Hardened Edition van Black Ops besteld, op de releasedag ophalen!
En idd hopelijk binnenkort ook Gran Turismo 5 :) |
Quote:
De teasert: http://www.youtube.com/watch?v=hUMd...player_embedded En er zijn ook achievements die gerelateerd zijn aan de zombies :) |
hierbij mijn online naam RALLYE-R32 als er mensen zijn die willen toevoegen :thumbup:
|
Ik heb maar even een Group in steam aangemaakt. Zoek in steam op vwbo en je kan je dan zelf toevoegen :)
|
Quote:
XBOX oder PSN? |
Quote:
Sorry psn :thumbup: |
Quote:
Is dit op psn? waar kan ik dit vinden dan? |
staat toch in steam... dus voor de pc
|
Ben benieuwd naar BO! Ben nu al een paar mnd laatste prestige level 70, dus punten verdienen doe ik niet meer. Nu ben ik een beetje achter alle glitches aan het komen :P
|
Quote:
Zombie gameplay: http://www.megavideo.com/?v=66ODBIJQ HEBBEN!! |
Nog n paar uur en dan ligt hy in de winkel :jacks:
|
Quote:
Hahaha, jij kan ook niet wachten :thumbup: |
Hier in de omgeving lag die er sinds vanmorgen al, en kon hem ophalen...
Je kreeg dan wel geen bonnetje... Anyway, kan niet wachten tot die TNTer hier op de stoep staat! |
Morgenochtend naar de winkel, daarna ff naar AH om voorraad in te slaan :tongue:
|
Toch maar naar de midnight release geweest, net ong 3 uurtjes gespeeld
Hij is vet! |
Niemand last van lag tijdens de MP? Op tweakers staan een hoop klachten. Over 8 uurtjes ga ik het ook maar even proberen.
http://www.youtube.com/watch?v=I0KCwPK9sE8 |
Heb m vannacht opgehaald en nog tot half 3 gespeeld.
Kwam Marrald (volkswagenracing) nog tegen by de winkel. Tot nu toe vind ik m super! |
All times are GMT +1. The time now is 03:58. |