![]() |
show your truck
|
Kun je daar ook een wheelie mee jonguh
|
de BS-TL-97
![]() |
Eric's (Vw Hooligan) oude rig (BJ-BD-37):
![]() Z'n huidige mag hij hier zelf posten ;) |
|
![]() hier met de kids ![]() dit is mijn wagen |
Quote:
nee bas alleen burnout,s en stoppie,s :D |
Deze is van men broer, hij rijd met varkens.
Als je zen truck vanbinnen zou zien zou je het niet zeggen eig. :D Zal er binnenkort eens foto's van maken hoe alles bkleed is. :thumbup: ![]() |
Quote:
ik heb een tijdje de BS-TS-20 gehad... close.. |
Dit is mijn oude hobbelpaard, ik heb al sinds 3 jaar alweer een nieuwe maar dat is dezelfde type als deze alleen met een andere dakspoiler set en meegespoten bumpers.
![]() |
@Jel: Puike Scania, mooi opgebouwd !! (6 of 8 pitter ??)
|
Scania 8x8
![]() 10 Tonner ![]() 4 Tonner (korps mariniers) ![]() Unimog ![]() Zijn pics van internet maar het geeft je een beeld van de ouwe bende waar wij mee werken... |
alberto, waar blijven die foto's van jou tweede thuis?
|
Quote:
Iiid ik miste m ook al ;) |
Hij heeft dit topic nog niet ontdekt. :D :D
|
Vrachtwagenchauffeurs op het forum
Ik zocht al een tijdje naar dit topic, wetende dat het ergens onder het stof zat :D
Dit is mijn Daffie. Bakker Logistiek afdeling Peize (COOP-Supermarkten) ![]() ![]() |
Weten jullie nou nog niet waar ik mee rij ? :D
|
Quote:
:shake: |
af en toe ben ik te vinden in deze
![]() maar meestal in het boessie erachter |
Quote:
Jaaaaaaaa, hij heeft het ontdekt. :D :D :D |
dit is de mijne :D
|
Quote:
Sow, jij hebt een lange :D |
Dat noemen ze nou een drempelverlager. :D
|
haha 27 meters :D :D
|
Quote:
:D had wel ff Linkje verwacht René ![]() 2e week januari 2012 wordt hij gespoten :thumbup: |
Quote:
ik haaaaaaaaaaat Peize, altijd druk, weinig parkeerruimte en koude hal die altid vol staat. Maar de bedrijfskantine is dan weer prima. |
Quote:
Hahahaha, geen last van. Ik sta meestal aan de andere kant :D Maar kom je er vaak dan? Heb je mijn golfje vast wel eens zien staan :rolleyes: |
Ik kom er zo min mogelijk :lmao: Rijd daar alleen voor Campina, en als het even kan blijf ik ver van campina-werk vandaan. Maar zal eens opletten op Golfjes.
|
Quote:
ik heb hem nog nooit zien staan maar kom er ook al meer dan een jaar niet meer voorheen was het dagelijkse kost. |
dit is mijn truck:)
alleen zijn nu alle lampen geen inc de lichtbak. (helaas nog geen foto) ![]() |
[QUOTE=PT_Cabriootje]dit is mijn truck:)
alleen zijn nu alle lampen geen inc de lichtbak. (helaas nog geen foto) collega van janko :thumbup: |
zozo, mooi spul. en een BZ, dus blijkbaar is niet elke baas op spuitwerk aan het bezuinigen op het moment.
|
Quote:
ja klopt idd:) Quote:
ja is een nieuwe nee alle wagens komen gelijk in de kleur:) staat inmiddels alweer 40000km op:) |
Quote:
Zo oud zijn die dingen nou ook weer niet, en zeker voor jullie niet :D. Laatste Scania 4-series, 2004/2005. :) En ja, ze gaat ook kapot; ![]() Quote:
Gaaf span! Respect om daar mee te kunnen rijden. Ben zelf nu ook bezig met lessen voor m'n C-rijbewijs. Erg leuk, maar je moet wel weten wat je doet :) Zelf heb ik geen vrachtwagen, maar ben er wel dagelijks mee in de weer :) R500 ![]() 480 8v puinbreker van Heijmans; ![]() 580 v8 En zo ziet ie er van binnen uit ;) ![]() ![]() |
Quote:
Zuigers als bloempotten! |
5 mnd geleden m'n MAN TGA 310 geruild voor deze G360 Highline:
![]() fijne auto, maar mis eerlijk gezegd m'n stoel uit de TGA wel, dit is spijkerhard |
Quote:
Lekker lossen in Uithuizermeeden? :thumbup: |
Is dat het Johan van veenplein??
|
Quote:
Deze truck zie ik zo vaak rijden regio hoorn, volgensmij zit je daar regelmatig daar. |
Koopman heeft er 300 ofzo :)
|
All times are GMT +1. The time now is 04:36. |