![]() |
Kever 62 en polo 9n tdi 1.9
Hallo,
Mijn naam is Rémon. Ik ben al een poosje lid van het forum, Ik was de troste eigenaar van golf 1, golf 1 cabriolet (2x), golf 2 diesel, jetta 2 diesel, audi 80 gte, jetta 1 en een multivan, jetta 2 gt, kever 1600 cc uit 1974 en kubel 181 uit 1974 en nog steeds VAG :tu: : Kever uit 1962 ![]() Volkswagen Polo 9n 1.9 TDI uit 2004. Witte met 17 inch rims ![]() Tot op de vag meetings!! |
My winterride:
Golf diesel 1.6 uit 1985 met 155xxx km op de teller. En ook de jetta snel even buiten gezet voor wat foto's Golf ![]() ![]() ![]() ![]() en jetta met winterhoepels ![]() ![]() ![]() ![]() |
en wat geschoten fotos van meetings:
even wat foto's van de meeting dub-in in arnhem: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pics van VWoutlaws! top meeting! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Welkom hier. Ik ben normaal niet zo van de Jetta, maar dit is wel een hele mooie.
|
idd een hele mooie Jetta. :cool:
Valt niks meer over te zeggen! :thumbup: |
Erg dikke Jetta! welkom hier.
|
Super bedankt voor de leuke en toffe reacties
|
Heel heel mooie, Jetta. Echt heel vet!
Gr Ronnie |
Welkom hier, en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar, hoe je dat met je hoedenplank gedaan hebt ?
|
welkom, hele dikke jetta zeg!!
(heb eventueelnog een setje witte knippers te koop) |
Quote:
Dat zou ik nou zonde vinden |
Bedankt voor de leuke reacties,
@ ronnie v. Ik heb dat laten doen. Maar gewoon een nieuw op maat gemaakt mdfplaatje met de boxen er in en vervolgens de stof er over heen trekken, zodat je de boxen niet ziet. @ jetta mk1'82. Wat zou dit setje dan moeten kosten? |
binnenkort weer de bbsjes er onder knuppen voor 13 maart :P
|
ziet er goed uit! jetta blijft altijd een mooie wagen =)
|
thnx :D
|
Poosje geen berichtje geplaatst, maar wel genoten van alle foto's op dit forum!!
maar ik heb een berichtje. Ik wil graag een t2 gaan kopen, dus ik heb wat handel ;) te koop: marktplaats: http://link.marktplaats.nl/473404899 Volkswagen Jetta 1.6 TX uit 1984 voor vaste prijs van €5500,- Volkswagen Golf 1.6 Diesel uit 1985 voor € 2500,- Voor verder informatie zie hieronder of u kunt gerust mailen of bellen. 0618914900 Volkswagen Jetta 1.6 TX uit 1984 voor vaste prijs van €5500,- MK1 Jetta TX (luxe uitvoering) uit 1984 met nog maar 89.000km op de teller, dealeronderhouden incl. boekjes en zelfs nog de originele garantiebewijzen zitten erbij. De Jetta heeft chromen spiegels. chromen klinken en een chroom tankdop. Er zitten luxe orginele kuipstoelen in en orginele leren pook. In de middenconsole 3 originele VDO meters; olietemp, voltmeter en toerenteller. Er zit een V-Maxx schroefkit onder en gepolierde deurpinnen gemonteerd. Bumpers en wielkastverbreders gedemonteerd en matzwart gespoten. De emblemen op de klep matzwart opnieuw gestopen. Er zit een mooie RVSpijp onder en daarnaast is hij ook voorzien van goede remmerij. GTI remmerij met sportschijven en EBC blokken zijn gemonteerd. Bovenstaand is allemaal mooi en strak gedaan door de vorige eigenaar. Radio installatie ingezet met daarbij een JCV radio en polkaudi speakers welke zijn geplaatst in een nieuwe hoedenplank waarbij de boxen niet zichtbaar zijn en daarbij mtx sub plus versterker. BBS RS gepolijst met goede bridgestone potenza maat 165-50-15. Volkswagen Golf 1.6 Diesel uit 1985 voor € 2500,- Het betreft hier een Golf diesel met een 5 bak. 160.xxx km gelopen. Technisch een super auto. Nette Golf met gebruikersplekken aan de buitenkant. Interieur is goed en netjes. Met stalen velgen en goede banden. Radio installatie ingezet met daarbij een JCV radio en polkaudi speakers welke zijn geplaatst in een nieuwe hoedenplank. eventueel nog setjes goede banden met velgen erbij. |
De golf is verkocht,
nu hopen dat ik nog een liefhebber kan vinden voor de jetta! advertentie: http://link.marktplaats.nl/473404899 |
Vandaag een vw t3 multivan 2.1 liter benzine automaat gekocht uit 1979. Geheel orgineel.
Heeft wel paar plekjes, maar daar gaan we de komende periode mee aan de slag. Nu nog hopen dat er een liefhebber komt voor mijn jetta. 2 "show/meeting" auto's is iets veel. fotos komen nog! als hij netjes, schoon is |
Eerste fototje van mijn t3tje,
![]() plannen? ja zeker :D, Bumpers netjes maken, verlagen, 17 inchjes porsche velgen of? iemand goed idee qua velgen? Aanraden voor de verlaging? |
zonde dat je de jetta weg doet.
echt een super mooie jetta. |
Die bus waar heb je die gekocht?
|
Het is ind. hele strakke jetta.
Bedankt voor het compliment, maar ik wil een andere meeting auto wel eens. Dus al je iemand weet met interesse voor jetta. Hij staat te koop! Hij staat op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/521294397 Betreffende bus, die komt uit Limburg ;). Vorig weekend opgehaald. Komt je bekend voor? |
Ja die bus ken ik waarschijnlijk erg goed, tenminste als de verkoper Etiënne heet, en die bus waarschijnlijk bij VPC Autosport heeft gestaan..? Motor heeft die compleet uit elkaar gehad. Die bussen heb ik hem nog gehoond. Verder best een leuke bus was netjes in orde..
Succes ermee. |
Dat klopt inderdaad helemaal. Is van hem geweest en daarnaast ook blok helemaal uit elkaar geweest.
Er zitten nog wel plekjes aan de bus, maar dat ga ik allemaal strak maken. Misschien deel spuiten of hele bus. Moet ik nog ff over na denken. |
Oke leuk om die bus hier weer te zien, Ik heb me mottig geduwd aan dat ding toen de motor eruit was. Ik ben daar monteur geweest, toen ik even zonder werk zat. Busje is goed in orde. Succes ermee en maak er iets leuks van.
|
check deze link eens misschien een idee voor de jouwe.
http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?f=30&t=38251 |
Te koop: Jetta TX 1984 en nieuw T3 multivan 1979
precies rolf,
super bedankt. Dat is goed voor de inspiratie. |
Ff een update van multivan,
t3tje vorige week bij gaskenner neer gezet, want hij liep niet zuiver en ind. er was iets kapot en in verleden verholpen maar niet helemaal goed gedaan, dus van de week nieuwe luchtmassa meter gekocht, wat deze is helaas niet top. Bovendien van de week nog een grote beurt en nieuwe remmerij, zodat hij technisch weer helemaal top is. Daarnaast gelijk een mooie schuifruit gekocht voor in de bus. Nu maar eens kijken naar setje velgen en verlaging. MAAR eerst nog hopen dat er nog een liefhebber is voor mijn jettaatje welke nog warm in de schuur staat op zijn bbs rsjes. |
Het wil niet zo top lopen met de multivan, nieuwe bougies, luchtmassa meter, maar hij wil nu niet meer starten :S, dus maar eens uitzoeken wat het is.
Hierdoor ook nog geen remmetjes er onder, want dat waren de verkeerde, dus aan de hand van chasinummer nu wel de goede! Ook een prijsdrop gedaan voor de jetta! 4800,- met bbs rs 4000 zonder bbs rs mag ook inruil met bij betaling van uw kant, maar dan wel een golf 2 diesel (liefst gtd). |
Er is nog geen duidelijkheid van de dokter waarom de bus nog niet start :(, dat is nog ff verder zoeken naar de oorzaak.
Ondertussen wel weer mijn Jettaatje op marktplaats gezet. Interesse in wat anders dan golf 1? http://link.marktplaats.nl/534880203 |
paar leuke foto's zijn weer gemaakt van mn jetta afgelopen zondag. Hartelijk dank daarvoor! Next time gaat er misschien wel een andere eigenaar er mee na toe ;),
Voor meer info pb of bel gerust als je interesse hebt in de jetta: 0618914900. https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne...209022103_n.jpg |
paar leuke foto's zijn weer gemaakt van mn jetta afgelopen zondag. Hartelijk dank daarvoor! Next time gaat er misschien wel een andere eigenaar er mee na toe ;),
Voor meer info pb of bel gerust als je interesse hebt in de jetta: 0618914900. ![]() ![]() |
Jetta is nog steeds te koop voor aangepaste prijs. http://link.marktplaats.nl/534880203
Daarnaast wil de t3 nog niet lopen. Hij start net niet. Heel raar. Iemand nog ideen of dit eerder mee gemaakt bij een water gekoelde 2.1. |
De jetta verkocht, dus gelijk gisteren wezen shoppen voor een setje velgen. Audi 17 inch parabolen.
Nu passend maken. Nafen uit laten draaien en wielspacers ect. ![]() Daarnaast ook nog een paar pics opweg na vag meet in Hoogeveen. ![]() ![]() ![]() Als iemand nog spacer heeft voor t3 of verlagingsset/veren, dan hoor ik het graag. |
poosje ff niks geplaatst,maar er wat ook niet veel te melden: nu wel weer ff. ja er zat een klein gaatje in de onderkant, dus die moest ff er opnieuw ingelast worden.
Daarnaast ook de rims klaar gekregen met nieuw gepolijste randen en logos, hier de pics: ![]() en ![]() |
Ziet goed uit met die wielen eronder :thumbup:
|
thnx
|
Weer even bezig geweest met de t3,
bumpers strak gemaakt, mede mogelijk gemaakt dankzij vaders en nieuw kleurtje er op. de zwarte streep komt er niet meer op. Ik vind het dikker staan zonder. Bijna klaar. Alleen nog opzoek naar een verlagingsetje of veren en daarnaast nog 2 spacers/spoorverbreders van minmaal 25 mm 5x112 66mm naafgat. ![]() ![]() ![]() |
ik vind persoonlijk de zwarte streep wel mooier, maar het ziet er allemaal wel weer lekker fris uit nu.
|
Dik, vind zonder de zwarte streep ook beter/strakker staan
|
All times are GMT +1. The time now is 10:35. |