![]() |
gti liefhebbers/fanaten lid van de club?
Forumers zijn jullie lid van de gticlubholland?
Niet?,word lid! Hoe groter de club hoe mooier de meetings!! |
Ik bezit een gti en ben NIET lid.
|
Quote:
|
wel gti,s maar ook geen lid :redface:
|
zit Ruud er nog? das de reden dat veel niet lid zijn
|
Quote:
ok, waarom? |
Vroeger toen je ZONDER GTI GEEN LID kon worden wilde iedereen lid worden, nu ze leden nodig hebben en iedereen toelaten WIL ik geen lid worden.
|
Quote:
|
Ik bezit een GTI en ben NIET lid.
Waarom niet? Omdat het een Polo is.:D Ben 10 jaar lid geweest toen ik nog Golf GTI reed. |
Quote:
toch maar weer een golf kopen ;) |
ook geen lid, wel gti. waarom, t boeit me niet zo...
|
wil geen lid worden .
wel gti vroeger was vw team de kempen nog wel wat...... |
ik denk dat er bij meerdere mensen ook nog wat oud zeer zit jegens bepaalde personen.
maar we hebben nu Volksforum en dan ben je ook niet veel meer nodig he,want dat is toch ook wel een hechte club en voor elk wat wils :thumbup: gr pieter. |
Quote:
idd! :thumbup: |
Heb wel een GTI en ben geen lid, vroeger had ik ook een GTI en toen was ik ook geen lid.
|
Vroegâh had ik een GTI, toen was ik 1 jaar lid. Daarna had ik een Rallye (über-GTI), MOCHT ik geen lid zijn..... Ineens mocht een Rallye wel ( net als VR6-en) vanwege terugval in leden, toen WOU ik niet meer.... De voordelen van een lidmaatschapspasje waren trouwens ook niet echt relevant.
En idd, Volksforum en consorten op internet maken dat toch wel overbodig..... Nu géén GTI, géén Rallye, maar een Passat, en géén lid. |
wel gti's maar geen lid meer..
|
Quote:
Welkom op dit forum! :D |
Quote:
want?lijkt me dat je je ei kwijt wil als je je speciaal aanmeld om dit te melden. welkom btw. |
Wel een gti, geen lid.
Zie de noodzaak niet. Vroeger wel geprobeert lid te worden met de gti 16v, moest ik een kopie van het kenteken sturen :screwy: .... Dat deed ik natuurlijk niet, Yal |
rij al jaren gti maar ben nog nooit door de club benadert :D :D
|
Toendertijd lid geweest met mijn 1ste GTI.......
2de GTI was niet meer origineel dus mocht ik vertrekken....... Mijn reactie..... Dan kekt wa ge doet mee oe klupke flapdrollen.... GTI CLUB HOLLAND zou voor alle hollandse gti's moeten zijn en niet voor alleen originele gti's op kenteken dan hadden ze nu niet zon zielig oproepje hoeven doen om aan leden te komen. Volksforum heeft dit nooit gedaan en dat blijkt ook uit de aantal leden :D Dus wanneer komt het VWT?????.........(Volksforum Weekend Treffen :D ) |
Quote:
volksdub? ;) |
Wel gti (niet lang meer), en niet lid!
|
Poosje lid geweest , ook actief ..zelfs zonder GTI
geen lid meer , sins Drachten in '99 Ook geen GTI meer trouwens |
Quote:
U hebt gelijk maar das in combi met Dub05 ;) wilde gewoon aangeven dat volksforum gezelliger is, groter is qua leden en niet naar de rides kijkt en daarvoor makkelijk mooie meets kan organiseren ;) dan die andere kleine club uit holland :D |
Quote:
ja maar ja wie kan jou ook weigeren :D |
Quote:
Ik :D :tongue: Ben zelf nooit lid geweest van de GTI Club Holland,had in die tijd geen zin om een GTI club holland raamband op mijn voorraam te plakken :D Maar kreeg de laatste tijd wel vragen van een aantal Vrienden die al een tijdje lid zijn van de Club,dat ik ook lid moest worden,dus wellicht dit jaar wel lid.als je niet weet wat het is,kan je er ook niet over oordelen lijkt mij :rolleyes: misschien kunnen we in Drachten weer wat op zetten :tongue: :thumbup: |
13jaar terug lid geweest voor 1jaar geloof ik.
Heb een GTI nog of niet weet het niet :D was wel 1 maar na de motorombouw zucht ik weet het niet hahaha Maar nee geen lid weer daarvan. Veel strubbelingen gezien in de Baarlo tijd van GTI wel of niet. En daar gaat het niet om het gaat om liefhebbers van het merk bijelkaar. |
Ben ongeveer 4 jr lid geweest, sinds dit jaar niet meer.
Heb het opgezegd omdat er weinig tot niks gebeurde daar, en als er al iets ondernomen werd was het altijd moeilijk ed. Ook omdat het bestuur niet of nauwelijks reageert op vragen/opmerkingen van leden. Beetje vriendjes politiek.... Vind het forum veel leuker en gezelliger :thumbup: |
Een paar jaar lid geweest toen ik de G60 had, daarna nog enkele jaren donateur.....maar dat heb ik opgezegd. Vond de club niet veel meer voorstellen.
Dan zijn er wel andere clubs waar ik eerder lid van zou gaan worden, maar we hebben VF dus dan is zo'n club voor mij niet nodig... |
Heb Wel een Golf 2 GTI 16V, maar dat project is door omstandigheden in de ijskast beland.
Maar ik zou geen lid worden van de GTI club omdat de club op zeer weinig meetings als club te zien of te herkennen is. en van vele oud leden hoor ik dat de club weinig voorstelt en je slecht tussen het vaste groepje komt. |
Tegenwoordig creërt iedereen zijn eigen kleinere clubjes wel.
Onze vriendengroep is uit gegroeid als zogenaamd 'een club' dus me ergens anders bij aansluiten zou sowieso geen optie zijn. Wel in het bezit van een GTI trouwens. |
even op deze topic inbreken.
Heeft iemand nog zeer vroege GTI bulletin's liggen te koop liggen? ik doel van nr 1 t/m 29 |
wel gti , geen lid .... ben 12 jaar lid geweest .... toen kwam er iemand in het bestuur
waar niemand op zat/zit te wachten, dus lid af |
Quote:
Zo ist maar net Fred! VF stickers zijn (hopelijk) onderweg! :D |
Geen Lid, heb ook geen zin in verhalen dat vroeger alles beter was en nu alles kut is..:)
|
Ik heb ook een golf 1 gti echter heb ik niet zo de behoefte om lid te moeten zijn van een club.
|
Quote:
Was in de goeie oude tijd Pieter . Na Drachten is het Team Fryslân compleet uit een gevallen Door reden die maar niet op het WWW moeten .....$$$ ;) Opmerkingen die compleet kansloos zijn en van een heel hoog Brûnwurker gehalte Was er ,en ben er wel wat klaar met dat getrap, helemaal als ze het real live niet aan kunnen Moet nog vaak aan jou verhaal over het Down Syndroom denken, kansloos gewoon , maar je hebt wel gelijk Was in '99 zo , en lijkt niks veranderd te zijn in de watergekoelde VW wereld Quote:
Was ruk , is ruk , blijft ruk .... en zal ook altijd zo blijven Twan |
Quote:
sa ist en net oars :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 16:53. |