![]() |
uitlaat
joepie nieuwe uitlaat als het goed is blijven de kachelpotten gewoon werken.
klopt dat? :rolleyes: |
deze verdient een prijs... :D
ff niet zo lui, en typ even een verhaal zodat we weten war het om gaat. Ik begin anders wel vast: Heb vandaag een nieuwe uitlaat onder mijn type 3 gezet. Joepie! En als het goed is blijven de kachelpotten ook gewoon werken toch? Klopt dat? Dan vul je het zelf even aan met wat voor uitlaat e.d... eventueel met foto's(:D) |
hier een foto sorry
|
tis al laat hoor
|
Quote:
Nou, nieuw.... :p Helaas weet ik bijna niks (meer) van originele uitlaten dan wel type 3 kachelpotten (ik heb het verdrongen denk ik)... |
een beetje vlieg roest en ff 1 pot recht buigen ,maar als je er niks voor betaald he wat zeur je dan,niet toch
|
:D mooie sokken :D :D
|
Ik heb nog originiele uitlaten voor type 3 liggen hoor marcel...
NOS met die potjes er aan vast (1964) , keuze met extra stangetje en zonder dus de S-versie of niet) en de na 1964 ook weer met extra stangetje of niet kortom welke had je nodig? 1964 S, 1964, na 1964 en na 1964S, name it. jeroen |
@Marcel:
volgens mij gaat die uitlaat niet passen, das een typI uitlaat. Bij typIII heb je de hotspots er op zitten, dus als je die weglaat moeten de uitlaatbuizen die op de cilinders zitten langer zijn voor montage op typIII, zoals op deze foto.... |
Quote:
Das een erg mooie en waarschijnlijk ook erg goede performance uitlaat voor een type 3! Had ik nog niet eerder gezien; Like it! |
Quote:
Uitlaat van Mycha, voor onder de Notch :D Foto komt uit het fotoalbum :eek: |
dus die op die op de kachel pot gaan komen moeten langer zijn
ik ga donderdag ff kijken gaat ie toch voor een beurt bij kieft en klok kan ik er mooi ff onder kruipen(zonder te bukken) |
Quote:
Ze moeten beide langer zijn volgens mij...... Omdat de bovenste langer zijn, zijn de onderste ook langer Komt doordat het koelhuis VOOR de motor zit, ipv er op |
we gaan eens kijken
|
type1 = GEEN type3
Quote:
DAAR HEEFT Leon HELEMAAL GELIJK IN. Type1 uitlaat GAAT NIET passen mits flink verbouwd. Groet mycha |
Quote:
thnx :D (heb jou uitlaat maar even "geleend" als voorbeeld, daar zie je duidelijk hoe lang de buizen zijn !) |
type3 nice stuff!!!!!!!!
Quote:
@Beetspeed, uitlaat is van Turbo Thomas http://www.turbothomas.com/index.html Greetz mycha |
Quote:
al een foto van de demper Mych ?! Ben ik ook wel benieuwd naar ! Of is tie te vinden op de site ?? |
Quote:
Cool! Ik heb Richard (eig. TT) een offerte gevraagd voor een dergelijke uitlaat, maar dan voor type 4 met de originele koeling in type 3 :D |
|
Kwam nog wat leuke uitlaten tegen op de samba[/QUOTE]
Uitlaat is al een keer voorbij gekomen!! http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=7362 Mycha |
Quote:
Nee helaas geen piq. van de demper, maar het is een compleet hide-out demper rvs, ovale demper (zo'n beetje als BAS gebruikt bij type4 en waterboxer systemen). Zoiets staat afgebeeld voor een kever! maar hij schreef mij dat hij nu nieuwe "betere" ovale rvs dempers gebruikt.............ben erg benieuwd. 2 april ga ik met de notch naar de Volksworldshow en dan haal ik hem op!!!! (niet goedkoop hoor.........compleet systeem kost 580 eurie :eek maar ja dan hedde ook wa? 1 5/8 diameter) |
Quote:
Leuk! Mag je binnen staan? |
....................?
Quote:
Heb niet gemaild met Ivan van de Volksworld, IK vindt de auto nog niet goed genoeg!!! is nog niet klaar......nog spuitwerk, binnenkant bekleden en motor bouwen. Kom nog wel over een jaartje...............!!!! (hoop ik???) Greetz mycha |
Mycha hou de eer hoog maat!
|
in het kader van de leuke uitlaat nog ff deze
http://www2.cip1.com/ProductDetails...CC%2DC10%2D6060 ook wel goe toch |
Quote:
NICE BLING !!! Echt wat voor jou ;) |
Jullie zijn net eksters zeg! :p )
Ik koop een getunde uitlaat meestal alleen om meer motorvermogen te krijgen, maar ik merk nu dat er ook andere redenen zijn :eek: Wel oppassen met dat goedkope amerikaanse chroom hoor; Het roest op uitlaten nog harder dan op bumpers ;) |
All times are GMT +1. The time now is 20:17. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.