![]() |
Collonne 9 July Friesland --> Well --> Volksdub 2011
meer mensen die vanuit Friesland mee gaan naar Volksdub op 9 July?
kijken of we er een leuke collonne :drive: van kunnen maken :cool: :thumbup: |
gaan er wel heen hoelaat is nog onbekend.
|
wij gaan rond een uur of 10 die kant op volgens mij.
|
Surhûsterfean is waarschijnlijk ook aanwezig :thumbup:
|
ik wol ek wer hinne :D :D
|
denk dat we ook wel mee rijden is wel het mooiste in collonne er heen.
|
Quote:
Gjin don mei ;) Meitsje we ut wer gezellig!! :thumbup: Ik ha mie ol even opjoen.. |
ja waarom ben jij er niet??
|
wat is handig om te verzamelen?
Het laatste Pompstation bij Heerenveen of Mc Donalds Heerenveen. om zo via de A 32 -> A28 naar het zuiden te crousen :cool: Of Mc Donalds Joure, om zo via A6 -> N50 -> A50 naar het zuiden te crousen :cool: ideale tijdstip om te verzamelen zal denk ik zo rond 10:30 11:00 uur zijn of niet? graag even de voorkeuren en of andere ideën :thumbup: |
maakt mij beide niet uit als we onderweg maar goed uit eten gaan zodat we een goede modem hebben :)
|
Quote:
maakt mij in principe ook niet uit..... :rolleyes: Maar een goeie bodem is idd erg belangrijk Edwin,goed dat je dat ff aanhaalt...... want we zullen wel ''dorstig'' aankomen na zo'n lange rit :D :thumbup: |
wij staan ook weer op de lijst
fjot mar wer:D |
Gezellig allemaal!
Wat betreft de route maakt het mij niet zoveel uit, maar is het niet zo dat in de polder meer vliegen zijn? Route van vorig jaar vond ik ook wel okee.. Wat betreft de tijd lijkt tussen mij 10.30-11.00 wel prima. Kunnen we vantevoren nog even een bakje koffie doen :eek: :D Heb btw m'n moeder nog even gevraagd, maar die had er niet zoveel belang bij :shake: :thumbup: |
dan sluit ik me hier ook maar weer bij aan om mee te rijden :D :thumbup:
|
Quote:
:thumbup: maar sta jij onder een schuilnaam op de lijst ofzo Pieter :D |
Quote:
ik kan niet overal te boekstaan he :D :D :thumbup: |
Quote:
Is ook zo Pieter.hast geliek :D zal een leuke collonne worden de 9e July.. :cool: :thumbup: |
ut wurd wer gezellig!
|
Quote:
en de collonne is het begjin nog mar,dan binne we nog net iejs ien Well....:D :thumbup: |
:thumbup:
Quote:
of net jong we matte der eerst mar es weze dan is et hek van de dam hahaha :thumbup: |
heb er ook zin in lekker een paar :cheers: :beer2: drinken. :thumbup:
en mooie auto,s zien ;) |
Volksdub here we come!!!:D
|
Quote:
Gezellig! :thumbup: als de men even wil ''reply'en'' met hun naam,dan weten we even hoeveel mensen er met deze collonne meerijden :) -Guido (hannoveredition) -Dikkie (Golfsburg) -Abe (Ap16v) -Joost (joost89) -Pieter (monark) -Edwin (audivwfreak) -Tammoh (met de surhûsterfean crew :D) -sdi-tje -Rene (geen forumlid) -Arend (geen forumlid) -Johan (johan8vplus) |
Quote:
:D |
Quote:
dan is Eddy er nog en Ronny :thumbup: |
Quote:
Wij ook van de parij :thumbup: |
Quote:
De lijst weer ff aangepast :thumbup: -Guido (hannoveredition) -Dikkie (Golfsburg) -Abe (Ap16v) -Joost (joost89) -Pieter (monark) -Edwin (audivwfreak) -Tammoh (met de surhûsterfean crew :D) -Piet de harrekiet :D (sdi-tje) -Rene (geen forumlid) -Arend (geen forumlid) -Johan (johan8vplus) -Ronny -Eddy begint al een aardige collonne te worden. René werkt bij de Landmacht,die mag bijna wel collonnestickers,en blauwe en groene koplampkappen regelen...... :giggle: Ik mis alleen de mannen ût Hallum nog ;) |
Quote:
de eerste is er straks dan kan de laatste vertrekken :D |
Guido, haal mijn tent even aan, om op te zetten, dan kunnen we bij aankomst gelijk aanvalluhh. :D
Zal het effe bij de mannen in Hallum overleggen hoe laat we gaan, op zich wel gezellig in collone. :thumbup: |
Niet alleen uit Hallum Dreetje :D
|
Quote:
Bedoel je deze....André :cool: weet niet of deze in mijn Golf past André.....dan mut de A6 station von dei mai tink :D :lmao: ![]() collonne word al gezellig zo :thumbup: heb er zin in! :drive: :beer: |
Quote:
Haak jij ook aan in de collonne Gerard? guzelluug :thumbup: |
Zin ien :thumbup: :D
|
volgende week om deze tijd zitten we er al..... :cool: :thumbup:
|
En vast niet meer volledig nuchter :D
|
Quote:
rond dit tijdstip bij sommigen niet meer denk ik.....:lmao: |
Hoe, wie, wat, waar en hoe laat?
Is er al een besluit genomen? Hoop dat ik alles klaar krijg voor die tijd, maar mee gaan we sowieso :thumbup: Heb de weken erna vrij gevraagd, maar had beter een week vooraf vrij kunne hebben :screwy: Komt goed :thumbup: |
Idee om +- 11:00 HIER te verzamelen? dan kunnen de mensen uit de omgeving van Drachten/de Westereen nog ff een sanitaire stop doen ;)
en de rest evt nog ff een bakkie koffie. Andere voorstellen/ideeën zijn uiteraard welkom :thumbup: |
dat is volgens mij de eerste pomp na Heerenveen?
|
Quote:
Klopt Edwin :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 22:45. |