![]() |
Daar is ie weer.......
Ola, ben er even tussenuit geweest(lees ander merk) maar heb nu weer een Vw gekocht. Een mk3 van 96, atlanta sport met een 1.6 74kw motor. Best pittig :D . Vanmorgen een schroefset opgehaald want hij staat nu op country hoogte :tongue: .
![]() ![]() Verdere plannen? ja :D |
:thumbup:
|
Goed bezig! Andere plannen als in gewoon andere plannen of als in anders? ;)
|
Quote:
zo origineel mogelijk houden met een paar dingetjes maar. |
daar hebben we hem weer! :D
je had toch ook een Beemer, of ben ik nu in de war met iemand anders! ;) |
Quote:
ja dat was ik, is vrijdag opgehaald, gaat een driftleven tegemoet :D |
nu voorzien van usa bekerhouder :D
en nog steeds niet verlaagd :( |
Jij blijft ook bezig hè :) Ik ga zaterdag een Golf 2 ophalen :screwy:
|
Daar issie weer! Leuke basis heb je daar, ben benieuwd hoe deze er uit komt te zien!
|
Kijk aan leuk wagentje.
Maar hoe is het nou met die dakdrager spoilert afgelopen? |
Quote:
ga jij eens gauw in een hoekje staan, schaam je eigen dat hij er nog niet onder zit! :D |
Quote:
stond voor vorige week op het programma maar er zitten 2 moeren dusdanig vast dat het met een luchttol losgehaald moeten en die hadden we niet tot beschikking |
![]() ![]() |
Netjes! Geen last meer van vallende mcShakes? ;)
|
Quote:
nog niet getest :D |
Hij staat nog een beetje op
![]() modus :D |
Quote:
schroefset ligt al 3 weken achterin, had al een poging gedaan maar er zitten 2 moeren zodanig vast dat er lucht aan te pas moet komen, deze week nieuwe poging :D |
Quote:
Ik had gedacht dat je op weg naar huis gelijk zo'n ding in die houder had geplant :D |
zwarte velgen zien er wel goed uit.
|
schroefset vanavond eronder geknald! morgen even goed afstellen dan maak ik foto's :D
|
plat op de grond jonguh!!!! :nuts:
|
ben benieuwd :eek: :tongue:
|
na 5 weken met een schroefset in de kofferbak rondgereden te hebben is ie er gisteravond eindelijk onder gegaan :D
resultaat valt me niet tegen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ziet er al heel anders uit! lijkt me een strakke auto.
|
ziet er goed uit sanderz :thumbup:
|
staat mooi zo, black-on-black.
lekker laag ook:thumbup:smoke knippers en koplampen geen idee?voor de ultieme ghetto look;) |
Thanx allen, ben idd nog op zoek naar donkere lampen. Enig idee of die gemaakt worden?
|
nee gerben dat heet "murdered out" :P
Staat goed Sander :D |
Ziet er weer goed uit :thumbup:
|
lekker zo, en gewoon zelf smoken die dingen. gewoon een setje lampen halen op de sloop en het glas los halen! :thumbup:
|
staat er mooi bij zo, mss nog spacers achter?
(en met smoke koplampen en knippers zou hij "af" zijn) :thumbup: |
Met de originele velgjes ziet dat er prima uit zo. Weinig meer aan doen.
|
Netjes! Setje donkere koplampen en knippers zouden het zeker afmaken.
|
donkere koplampen ga ik zelf maken, knippers en reflectoren heb ik wel gevonden in smoked :D . dan nog een keer nieuwe platen erop en een mattensetje en 2 nieuwe bandjes.
|
Ziet er prima uit zo!
|
Bedankt erdem
|
Ik had ooit een schroefset een halfjaar lang achter in mn auto liggen en nadat ik die inelkaar gereden had hebben de poten misschien 2weken in mn jetta gelegen en in de regen der onder geschroefd voor de deur :D
|
![]() |
Ziet er goed uit sander! Heb je de glazen nu aan de binnenkant gespoten met transparante verf?
|
Quote:
yup, wist niet hoe het uit ging pakken maar geloof dat het wel aardig staat |
All times are GMT +1. The time now is 01:58. |