![]() |
Golf 1 in de kreukels...
Sterkte voor de eigenaar van deze, iemand bekend met de auto/eigenaar? Erg zonde.
![]() ![]() Quote:
|
Aiai dat ziet er uit als een zeer naar ongeluk zeg!
|
:eek: jammer hoor.. waar is de bestuurders stoel eigelijk?
|
Zo, dat is heftig! Het is hier in de buurt, maar zou niet weten wie het moet zijn. Misschien dat Stijn (Jetta 16v) het weet. Ik meen wel de auto ooit gezien te hebben in Oisterwijk..
|
Och, als je dit zo ziet is het ook helemaal niks, zo'n golfje! Vouwt helemaal op.
|
is een auto van team de kempen toch???
hoop dat alles goed is met de bestuurder. |
dit is hem niet toch? (andere bumpers en wielen, maar die pic is uit 2008) |
|
|
:eek: Zo dan !
Ik hoop dat de bestuurder er goed vanaf zal komen ,want dit is een beste klap geweest. Ligt een geblazen blok in aan de intercooler te zien. |
Dat is hem JS91YN, en dan heeft ie dit nog in de advertentie staan :eek:
Quote:
|
Quote:
Quote:
ik zal die 2na laatste zin in de verkoop ad maar niet quoten :( |
nieuwe eigenaar heeft er niet lang plezier van gehad.
|
als de berijder(s) maar goed ervanaf komen
zonde, was imo wel een mooie auto. |
Marktplaats ad staat verkocht bij, maar sinds 27-8-2010 niet overgeschreven??
|
Als ie verkocht was en nog niet overgeschreven omdat deze man dat nog moest doen en juist nu onderweg was bijvoorbeeld, dan is het wel heel zuur. Kan natuurlijk speculeren over wat er gebeurt is, maar 200+ pk in een auto van 800kg dan moet je gewoon voorzichtig zijn.
|
Auto zal vandaag opgehaald worden wat ik had begrepen op een ander forum.
Jongens waren gister wezen kijken en zouden em vandaag ophalen. |
En ik weet niet zeker of de verzekering dit ook zo leuk vind, dit omdat er op het kenteken iets 81kw staat, en een G60 toch minimaal 118KW heeft. En er zal een technisch onderzoek komen waaruit blijkt dat dit geen standaard GTI blok was maar een G60 blok. Dus dat is dan nog eens dubbel zo gaar.
|
|
Het belangrijkste is dat de gene wie erin zat weer helemaal opknapt.
De rest is in dit geval iets minder belangrijk en voor latere zorg. |
Quote:
:goodpost: |
oei oei, zag het berichtje ook net op nu.nl
Als de persoon hier goed is uit gekomen mag hij van geluk spreken, ook erg zonde van de mk1 |
Juist, sterkte naar de ongelukkigen!
Maar, ik ben wel heel benieuwd of het verhaal na een technische controle nog een staartje krijgt, of dat men dat niet eens ziet! |
Dit is hem niet.
Want die woont bij mij in de buurt. En is een andere auto. grtz eddy Quote:
|
dat had ik nadat het kenteken zichtbaar was bij die andere ook door ja..
|
Wow zonde! Die heb ik wel s gepost in t advertentie topic.
Is gebouwd door Chris (vd Swallowtail 20v t) Hoop dat die kerel er weinig aan overhoudt maar ziet er lelyk uit... |
Dat wou ik net zeggen...lijkt sprekend op de ex van Chris...en is hem dus ook.
Damn... |
Zo kan ik hem nog wel herinneren...@ mk1 meeting 2007:
http://www.watercooled.nl/wccsm/com...2329_934_lg.jpg |
Quote:
Die knip je weg, zelf ook al een aantal keren moeten doen en in dit soort gevallen knip je langzamerhand de stoel achter de bestuurder weg. 1 of 2 collega's houden de bestuurder vast en als het kan wordt er een redplank achter de rug geplaatst. |
Holy fuck wat een klapper zeg!
Hoop dat ie het er goed af heeft gebracht. Nu moet ik wel zeggen welke auto brengt het er dan wel goed vanaf met een aanrijding tegen een boom. Jullie hebben vast wel eens die RS6 gezien die finaal midden door was toen ie een boom had geraakt. |
ja zo'n golfke is helemaal niks kwa stevigheid. heb zelf ook zo iets gehad 2 jaar geleden. maar ben er zelf nog eruitgekropen al had ik 2 gebroken enkels.
iig sterkte voor de chauffeur. maar was het nou de oude of nieuwe eigenaar die er in zat? |
Wat ik heb gelezen op VW forum is dat de oude eigenaar vanochtend nog ff n laatste rondje ging knallen... Werd dus idd t laatste rondje voor deze 1!
|
Quote:
dit moet hem zijn zo aan de stoelen te zien sterkte voor de eigenaar en hopen dat die er het al met al goed af heeft gebracht |
Quote:
stukje advertentie tekst Crash Test Dummies kunnen beter thuis blijven Beperkte inruil mogelijk(V.A.G) Als je serieus geinteresseerd bent bel je gewoon :screwy: |
is die boom nu ook te koop,ben hout voor de kachel nodig.......en chauffeur sterkte gewenst met je letsel. Wat de auto betreft,het is maar een auto.
|
Quote:
Toch lekker dat er tussen verkoop en ophalen nog even goed mee geragd word. :shake: |
Quote:
Ik denk dat je met deze post net over de grens gaat,vooral in combinatie met de smilie.( :screwy: ) Een beetje meer respekt is wel op zijn plaats denk ik. |
Quote:
Nou hij staat hier al meer gepoost zie ik net dus en het is ze eigen advertentie |
Quote:
Ok ,dat maakt alles goed. :shake: |
Iemand al info over hoe het met de bestuurder gaat?
|
All times are GMT +1. The time now is 22:05. |