![]() |
verlagings veren
hey polo rijders...
zoals jullie op de "Veenen" hebben kunnen zien heb ik ook een polo gekocht... ![]() nu wil ik hem gaan verlagen maar was mijn vraag kunnen hier veren op van een golf 1 of past dit zeker niet... als dat past dan verlaag ik hem vast en koop ik van de zomer een schroefset... groetjes johan |
Nope gaat nie passen, appels en peren en zo....helaas.
|
oh ok...
ja denk misschien dat het hetzelfde is... nou ja dan spaar ik effe door voor de schroefset das toch beter... |
juist mol geen half werk doen he
|
.
|
ik gaat gewoon is effe informeren wat het spulletje kost...
hij moet gewoon ongeveer net zo laag als de derby die naast me stond op barneveld :p |
Zou wel ff flink sparen dan.
Schroefset voor Polo 1-3 kost nieuw minimaal 1000 euro. Op ebay.de komen nog al eens gebruikte setjes voorbij. |
.
|
hey das een aardig prijsje van FK...
heb je daar een link van of zo Dj Sjonk... |
Ik heb nog een 60/60mm verlagingsset van Weitec liggen. Tis geen schroefset maar hij is wel helemaal compleet.
Klik |
Quote:
nl power in zwolle heeft die setje, en inderdaad, asl je je oude veerpoten inleverd, krijg je 299 euro (statiegeld) retour, tenminste dat was bij mijn kameraad zo |
ok dan...
|
.
|
Quote:
mijn originele uitlaat raakt al bijna alle drempels en dergelijke met 40 mm verlaging.. gaat dat echt goed met 60 mm verlaging??? |
.
|
wat voor wielen heb je dan?
ik heb 13 inch staal 7inch breed met 175/50 bandjes, dan ligt ie ook al heel wat lager.. |
Heb op mijn coupe ook 40 mm verlaging (binnenkort hopelijk 60/40) en 13" staal met 195/45 bandjes. Had ook altijd ellende met uitlaat die over het asfalt schoof.
Inmiddels hangt de uitlaat wat hoger en nauwelijks problemen meer |
.
|
precies, dat scheelt nogal wat... het is mijn dagelijkse auto, durft niet echt lager te gaan... (wil wel graag!!!)
|
.
|
ja das helemaal lastig, bij mij loopt de downpipe er nog onderdoor.. hier om de hoek ligt een drempel, das gewoon een soort platgelegde halfbegraven paal --> ) maar dan op z'n kant :wink: die raak ik altijd, of met de downpipe als ik er recht overheen ga, of met de bodemplaat als ik hem met 1 wiel eroverheen pak..
|
All times are GMT +1. The time now is 02:01. |