![]() |
Graag jullie mening...
Voila de eerste foto's van mijn busje, nog wat werk aan, maar wat denken jullie ervan???
|
helemaal goed. top combi. matte body en een geblokt dak, Super :tongue:
ziet er erg goed uit. |
Quote:
nu juist nog de bumpers in wit en de velgjes he en nog wat lager met spindels |
de velgen gaan de finishing touch worden, ben benieuwd wat er onder komt...
|
Quote:
velgen wit of rood? bij mij komen er alleen nog wat klein vlammetjes. hoe heb je het dak gemaakt? |
Quote:
voor te beginnen chroom 356 wielen in 4,5 en 5,5 en daarna chroom empi sprintstars |
wat een brute bus! echt mooi!
Ben benieuwd hoe hij verder wordt! komt er nog een groot VW logo op of hou je hem exclusief? |
Quote:
blijft zoals hij op de foto is clean maar toch brutaal |
Vooral erg laag :D:D
Dak is erg mooi, eens niet met 'strakke' blokken!! Wielen zullen idd het plaatje afmaken. Suc6 :) |
Goe bezig moat!!! :wink:
|
Quote:
mercikes he collega... |
Echt helemaal super!! en die vlag is inderdaad ook mooi, beter dan die strakke blokken :biggrin: ben echt heel benieuwd naar het eindresultaat met de velgen!! :cool:
|
Hij is Master Pimping........paar dikke wielen en hij is af.
|
Hey MR T !!
Ga m eens verlagen ;) Had niks anders van je verwacht eigenlijk .. gaat goed in het zuiden :D |
1 woord top.
|
idd SUPER!!!
niet te geloven zeg!! begonnen met een t2a of t2b?? |
na al die lofbetuigingen een kritische noot:
Ik ben voor restauratie en voor origineel. Wat dat betreft scoort deze bus maar op 1 punt bij mij. Ik ben niet zo te spreken over zo'n strakke voorkant van een bus. het originele is er helemaal af, sterker nog, je krijgt iets totaal anders, iets wat ik niet meer met een mooie oude vw bus kan vergelijken. Succes met je bus, maar ik vind hem niet zo mooi! |
Ben begonnen van een T2b van 1978... :tongue:
|
Quote:
Hey Gertje Had je gezegd dat ik weer eens iets speciaals wou maken he, denk dat het goed aan het lukken is, niet??!! :biggrin: :biggrin: |
Quote:
Ik ben het met je eens wat het originele betreft, maar daarvoor heb ik mijn pick upje van 1958 he...die ga ik tot origineel restaureren(next project) De bedoeling van de t2 was met iets speciaals, eens iets anders buiten te komen. :tongue: :tongue: Alvast bedankt voor de commentaar :wink: |
nu zie je geen verschil meer tussen een t2a/b ofwel? de kenners misschien nog wel?
want zo'n bus is eigenlijk ook wel een droom voor mij :P |
So vette look! Primer en zw-w geblokt zijn altijd goed!
|
Quote:
jaja er zijn nog verschillen: de tankdop, wielkasten voor bvb Maar in dit project kunnen die verschillen mij eigenlijk weinig schelen, het geheel oogt goed, das al wat telt!!! |
Quote:
hehehe hetzelfde als mij, alleen ik begin met 356 wielen en wil eindigen met randars, liefste 17inch.... :D |
Quote:
Dat is wat ze noemen..."EEN VROUW MET SMAAKT"...Amaaai :wink: :biggrin: |
Hoe zeggen ze dat ook al weer bij top gear??
He's sub zero??? Echt super cool :cool: |
Quote:
kijk maar naar de luchthappers aan de achterkant van de bus, die zijn ronder dan die van een T2b |
Quote:
Bumpers, logo, knipperlichten, steek velgen (bij oude T2a),!!! |
Hoever is je bus nu naar beneden gegaan???
|
Quote:
In cm weet ik niet juist...achteraan 3 tanden na veel knutselwerk... :eek: :eek: en voorraan heb ik nog 4 tanden over en ga ik nog dropped spindels steken van bij slammedpanel...Dus hoeveeel weet ik niet, maar het zal genoeg zijn denk ik :biggrin: :biggrin: :biggrin: |
Quote:
Respect!!!! :biggrin: Ik dacht wel eens gehoort te hebben dat als je achterkant 1 tand laat zakken dat hij dan ongeveer 10 cm zakt, maar dat zal dan wel niet helemaal waar zijn, anders zou jou bus 30 cmmlager hangen vanachteren :biggrin: Ben benieuwd hoe het eruit ziet met die spindles!!! |
Quote:
Zal vanavond een foto voor en na online zetten, dan kan je vergelijken :tongue: |
één buitentand is (afhankelijk van het soort torsiestaaf) tussen de 7 en 9cm verlaging.
bij 2 buitentanden hangt je bus achter al tegen de eindstoppen aan,en zit je springplate op de bovenste nokjes klem. bij 3 tanden zul je serieus de flex moeten pakken,en ook je handremkabels en aandrijfassen zullen het zwaar krijgen. (om over het negatief gaan staan van het achterwiel maar te zwijgen) ff ter informatie,ik rij dagelijks met mijn 77'er pano (achter 1 buitentand verlaagd), en 1x in de 2 á 3 jaar gaat er weer een setje homokineten naar god :frown: |
Quote:
Weet ik, ben met iemand bezig om de aandrijfassen in te korten... :eek: :eek: Wat de 3 tanden betreft, eindstoppen heb ik niet meer en om de aandrijfassen vrij spel te kunnen geven heb ik een halve cirkel uit het chasis moeten slijpen en daar een halve buis ingelast... Hieruit is dus duidelijk op te maken dat ik hiermee nt dagelijks ga rijden.. :D :D :D |
Ik blijf erbij,
![]() Niets dan Lof over deze bus! :tongue: |
Quote:
oef oef oef, mijn vraag is bijna: kan je er ooit nog mee rijden? hoe zit het met apk? gaat dat ooit nog lukken? |
Quote:
Zeker en vast dat hij gaat rijden...zo maar dom zijn anders hé :confused: APK?!! In België kan je een éénmalige oldtimerkeuring laten uitvoeren en dan is alles ok... ;) |
Quote:
Das waar ook ... één Europa of niet,ieder land kent nog steeds z'n eigenaardigheden wat betreft voertuigkeuringen :frown: Wel "leuk" om te zien dat je je bus -á la KCW- zo laag kunt krijgen,en dat "driveability" niet op de 1e plaats komt ;) |
Quote:
Tis de bedoeling om is op te vallen en een promobus te maken voor Retro en VWMania... :cool: :cool: Dus ja, mooi uithangbord, niet??! :p |
Quote:
Zoals daarstraks gezegd: de foto VOOR: |
All times are GMT +1. The time now is 06:51. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.