![]() |
Nieuw hier
Ik ben Lorenz, 24 jaar en kom uit Kampen
Na eerst een Golf 4, Seat Ibiza, Golf 3 gti, en een tijdelijk uitstap naar Peugeot, nu sinds afgelopen zaterdag terug bij Volkswagen. En wel met een 83er Golf 1. Er ligt een 1500 JB motortje in met een 5-bak. Ze is verlaagd met een schroefsetje en er zitten ats velgen onder Auto is in redelijke staat, moeten wel wat dingen gebeuren natuurlijk Plannen zijn: - Ander net interieurtje - Originele hoedenplank - Origineel stuurtje (Spucknapf) - Grill met embleem - Ander uitlaatje - Auto polijsten - Een beurt - In de toekomst andere velgen (14 of 15") of deze opknappen - En nog wat kleine dingetjes Dan nu de foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gr Lorenz :thumbup: |
Mooi karretje, zeker wat moois van te maken.
De kleur staat hem ook goed. 1 klein puntje van kritiek, die kenteken platen :shake: Zou bijna zeggen dat de foto in Oostenrijk is gemaakt :D Hier in Almelo nog geen sneeuw gezien! |
mooi bakkie , alleen de grill vooraan vind ik minder alsook de richtingaanwijzers in de gardebou.
voor de rest toppie!!!! |
Quote:
Dankje :) Je bedoelt dat ik de gele platen moet hangen? :thumbup: |
Quote:
Grill wordt nog vervangen voor één met embleem :thumbup: Wat bedoel je met gardebou? :screwy: ;) |
Quote:
Spatschermen gok ik :D |
Welkom!
|
Quote:
Helemaal goed gegokt :thumbup: |
Quote:
inderdaad , ben nu eenmaal een buitenlander hé. spatscherm is dus een gardebou in belgenland. |
Mooi karretje.
|
Welkom,
Plannen klinken iig goed. |
welkom, mooie auto :thumbup:
|
Bedankt allen :thumbup:
Wel gelijk al een vraagje: Nu heeft de vorige eigenaar een 5-bak gemonteerd, alleen nog met een pook van een 4-bak. Nu is het dus zo dat hij moeilijk in z'n 1e en 2e versnelling gaat... Hoe kan ik dit oplossen? (wat heb ik hier voor nodig?) :) |
niets nodig,met een beetje afstellen gaat dat wel.
welkom trouwens,leuke golf. |
Welkom! Leuk golfje heb je daar:)
|
welkom mooi ding
|
Buiten dat ik een embleem in het rooster zou steken vind ik deze best gaaf ;)
|
Mooie basis :)
Wordt vast wel wat als ik je plannen zo lees ;) |
mooie kar hoor ,veel succes met het opknappen :)
|
Bedankt voor de reacties! :thumbup:
Past een interieur van een golf 1 cabrio 1 op 1 in mijn golf? Of moet hier wat voor aangepast worden? |
Je was mij net bij het kopen van deze auto, belde de vorige eigenaar op de dag dat jij kwam kijken. Maar ag vind vast wel wat anders.
En de achterbank van een carbrio past volgens mij niet, de voor stoelen weet ik niet. |
Achterbank van een cabrio is inderdaad net even iets anders , de voorstoelen kunnen er zonder aanpassingen wel in.
|
als je je huidige interieur eruit doet dan heb ik daar wel interesse in.
pm/pb maar als je t weg wil doen :) het afstellen van de 5 bak vind ik lastig, ik heb m na veel spelen wel iets beter gekregen, maar helemaal zoals het zou moeten is t mij nog niet gelukt. succes, en als je een trukje weet hou ik me ook aanbevolen :P |
mooie basis !
maar is destijds wel ergens misgelopen met die voorgril :screwy: :D kan je zeker iets mooi van maken ! grtz jelle |
voor een 5 bak hoor je (eigenlijk) de stang van de pook naar voren toe te vervangen, en de stangen die op je bak zitten ;)
staat toch wel ergens een sticky van ofzo? |
Quote:
Aha, oke, de vorige eigenaar had het daar al over ja.. Maar inderdaad, er zijn er genoeg te koop, als je goed rondzoekt. Succes ermee! :thumbup: |
@ de rest
Bedankt voor de reacties! Zal dit weekend eens kijken naar de versnellingsbak.. Zonet een originele handleiding binnen gekregen (zaten verder geen boekjes bij de auto) :thumbup: |
Quote:
Ja er staat genoeg op, maar ben elke keer net te laat... Maar ooit zal ik wel een keer op tijd zijn :D |
All times are GMT +1. The time now is 22:14. |