![]() |
Passat 32 1979
Vandaag eindelijk mijn nieuwe aanwinst opgehaald. Hij stond al een tijdje te wachten in 'Stijns Volkswagen Museum' maar vandaag was het dus eindelijk zover.
Het betreft hier een Volkswagen Passat 32 uit 1979 met een 1.6 (YN) automaat in Manillagrün met 108502 op de tellert. Van binnen is de auto echt als nieuw. Net als de volledige onderzijde. Voorkant in de motorruimte is wat werk, maar dat komt allemaal in orde. Chroomwerk is compleet en in topstaat :) Lak kan een goede poetsbeurt gebruiken, maar wat mij betreft is het zo wel ff ok :D Alvast begonnen met het schoonmaken van de deurpanelen, ze zijn weer als nieuw. Zelfs het plastic folie achter de panelen zit nog zoals het er in de fabriek gemonteerd werd. Hou jullie op de hoogte |
man man man
Oude tijden herleven. ik heb spijt van het verkopen voor een habbekrats van mijn Passat. Hier ga je nog tegekke momenten mee beleven. De mijne was ook een automaat. RIJDT magnefique Veel plezier dermee |
Dit is hem / was hem
70.000 km origineel NIEUW |
Welkom in de club Marremans !!
|
Quote:
Maar die heeft wel een behoorlijk tijdje op MP gestaan toch?? Ik vind die kleurencombinatie echt helemaal geweldig :biggrin: |
@ Marco (naamgenoot :biggrin:): Wat een stoer apparaat zeg, gewoon helemaal origineel, die radio ook geweldig, supercruiser ;)
|
Die heeft voor mijn gevoel 38 jaar op MP gestaan, ondanks dat ik hem maar 1,5 jr heb gehad. Nee maar heeft een maand of 3 op MP gestaan.
uiteindelijk voor een schijntje verkocht. MAAR gelukkig wel aan een echte liefhebber!!!!!!!!!!!!! En dat is voor mij meer waard dan de hoofdprijs |
Super zo'n passat
|
Weet iemand nog ergens een paar van die dingen te staan? Is toch echt wel de geilste Passat die er is!
|
he gaaf ding Marco!!
|
Quote:
hest doar wel ruumte veur mien jong? :p |
he don...daar heb ik geloof ik ook nog een hele email conversatie over gehad... vondt hem echt te bruut toen.
Maar die groene is wel een dikke coupe! kermit racemonster.... passat coupe blijft het toppunt van VW! |
met de trailer gehaald Marco? Hij rijd namelijk heeeeeerlijk
|
Ja met aanhanger gehaald, ik wou niet dat risico lopen, na al die wilde verhalen ;)
@ Big Mac Mark, HEEL veel suc6 met zoeken :) Misschien in DLD. Ow wacht bij Reinders staat er volgens mij ook 1, een rooie 5 deurs. Morgen gaan we weer klussen, uitlaat lekt ergens bij spruitstuk, ff kieke wat dat is. |
Ow ja vergeten te vertellen, vandaag bij de dealer nog ff wat besteld. Interieur lampje (glaasje) was stuk en 2 nieuwe dempers voor de achterklep. Samen nog geen 40 euro.
Toch handig als je zelf min of meer kunt niet dat het nog niet vervallen is :) |
Stoere schuit zo'n belvrije passat!!! mooie kleur ook.
Quote:
En die kleurcombo? Lijkt mij niet ori.. tenminste 2kleurige pisrat nog niet gezien ook niet in de flodder... |
@split 52
Ik heb hem zo laten spuiten. beige was origineel. Da bruine is wel van VW maarnie op deze auto. Maarre met da origineel bedoel ik 70.000km origineel DUS met boekjes Hij was wel nieuw |
vette bakken die oude passats.
hij kan wel een poets beurtje gebruiken ja :D:D |
Go Elemans! En die dingen rijden idd super. Ben benieuwd of Allart mijn ex nog heeft.
|
Heheheh.... zelfs het pak chocomel van Tjaap ligt nog in de kofferbak :D
goed bezig elemans, kom binnenkort wel ff poetsen :D |
Hee man SUPER ding, gelukkig is het een 3 deurs, veeel mooier vind ik.
Die van jou heeft wel chroom en hoofdsteunen, LS luxe versie. Ook een klokje in het dashboard. Dikke wielen eronder en klaar! Ik heb hem en hij gaat zeker niet zomaar weg. Iedereen vindt het ook een super model, ze zeuren allemaal aan mijn hoofd dat het 300+ pk blok in de Passat moet, maar daar begin ik niet aan, moet wel remmen en knappe wielophanging hebben. Wel leuk dat onze smaak overeen komt, alleen de Passats gaan niet matzwart he Marco. |
Quote:
Passat Coupe? Passat Limousine!! Kijk maar in de *TKA. |
Hier de mijne nog een keertje Passat S 1980.
![]() Voor het mooie moeten deze eronder 7X15 met 165/50 bandjes. ![]() Maar dan lijkt het weer een skyrider vrees ik. Marco post eens een foto van de velgen die er bij jou onder komen. |
ik vindt het een coupe....2 deuren en een schuin aflopende daklijn....
ik heb een limousine :p mis alleen nog zoon vleugeltje op de kofferbak |
Heerlijke auto's die Passat einzers....:cool:
Maare die wielen van Albert...LOZEN! Die BBS'jes lijken echt wel beter!!! |
|
2950 euro.... wauw!!!!
|
Quote:
34.000 km en slechts 2950...WAUW :eek: :p . |
|
Dat klopt Allart, officieel is het een Limousine maar hij wordt ook wel coupe genoemd. Verder blijft ie gewoon deze kleur. Hoe kom jij trouwens aan die blauwe plaat?? Tell me more :D
Afgelopen zaterdag, uitlaat los gehaald van spruitstuk, pakking was weg. Nieuwe ligt inmiddels al klaar. Zaterdag ook linkervoorscherm eraf gehaald en de verstevigingsdriehoek eruit geslepen. Voor de rest hoefde ik niet echt veel te slijpen...:S Vandaag nog ff wat info ingewonnen mbt plaatwerk, weer wat wijzer geworden. Zelf in de buurt te verkrijgen :) Verder ff een uurtje geklust, A Stijl onderaan zo goed als kaal gehaald. Deze week moeten er als het goed is 2 reparatieplaten binnen komen dus kan kunnen we weer verder. Voorscherm is nog bijna helemaal goed, in de bevestigingsrand zit 1 gaatje, komt ff nieuw stukje in. |
woooohooo, je laat er geen gras over groeien.. mooi werk.
|
Precies, maar er zit nog wel ff wat werk aan. Maar dat was bekend van te voren. Kan nu ook van buiten naar binnen kijken en niet eens door de raam :D:D
En dat gras heeft al lang genoeg de kans gehad.....!!! |
heb je de foto's nog ontvangen die ik er van had?
|
net op tijd met de behandeling/redding tis nog te repareren ofnie...beetje vliegroest
|
elemans.... niet te hard werken he :p Kom binnenkort ff bij je kijken / helpen, maar dan moet je wel een beetje alu voor me hebben :wink:
|
Quote:
Zie ik dat goed: Heeft dit type passat ook een veerpoot met een vast fuseehuis? Btw. coole bak en kleine kans dat de bestuurderszijde er net zo aan toe is, dus dat is wel weer een puik vooruitzicht. |
@Jaap, heb ik idd gehad.
@ Alfred, is idd veerpoot met fuseehuis eraan vast. 32B (model erna) heeft dat ook En de andere kant is er ook slecht aan toe, maar dat zien we wel als deze kant zover klaar is. Vandaag stuk plaatwerk binnen gekregen, en nog wat stukken kaal gehaald. Zondag kan ik pas weer verder, dan maak ik ook wat nieuwe foto's |
NICE, ik ga dit goed in de gaten houden! Veel plezier met stukje Stijn's VW Museum :D
|
heej stijn is weer terug op de grond!!! :D
|
Yep, en heeft z'n computer maar weer eens aangezet... :rolleyes:
|
All times are GMT +1. The time now is 20:27. |