Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Uppen van advertentie (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=131805)

skywalker38 03-02-2015 21:44

Uppen van advertentie
 
Ik was benieuwd of jullie het uppen van een advertentie toch weer in overweging willen nemen
Mijn advertentie staat inmiddels op pagina 6 meen ik,en krijg het idee dat mensen niet de moeite zullen nemen om zover terug te gaan
Hetgeen wat ik aanbied zal waarschijnlijk niet veel bekeken worden in de ,,search thread,, waardoor hij niet echt meer opvalt

Rick 04-02-2015 01:07

+1

Jelle-Mk1G60 04-02-2015 06:12

+1

Van Limburg 04-02-2015 08:17

+1, reacties zijn onoverzichtelijk, maar niet onhandig.

VeeDubber 04-02-2015 10:03

Het advertentiesysteem wordt iedere bestuursvergadering (elke 2-3 maanden) geevalueerd. Hierbij worden diverse mogelijkheden, zo ook uppen toestaan, afgewogen. Op dit moment zijn er geen concrete plannen om het uppen weer toe te staan. We proberen een oplossing toe te passen die door de meeste leden gedragen wordt. Maar zoals je zult begrijpen zijn er voor elke gekozen oplossing voor en tegenstanders en zullen wij daar een middenweg in moeten vinden. We hopen hiervoor op jullie begrip.

PvdP 04-02-2015 14:16

Hou hier een enquete onder de leden over zou ik zeggen, dat dat 75% uppen weer graag terugziet.

En weet niet of het mogelijk is om in te stellen dat er alleen door de topicstarter beantwoord kan worden, dan komen er dus ook geen ongewenste reacties op.

Interesse, dan een PB naar de verkoper...

Erik Baas 04-02-2015 14:28

Quote:
Originally Posted by skywalker38
Mijn advertentie staat inmiddels op pagina 6
Ik denk niet dat het veel nut heeft: als al die anderen ook hun advertentie gaan "uppen", staat de jouwe uiteindelijk toch weer op pagina 6...

Robbbert 04-02-2015 14:47

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Ik denk niet dat het veel nut heeft: als al die anderen ook hun advertentie gaan "uppen", staat de jouwe uiteindelijk toch weer op pagina 6...


Dan eisen we langere pagina's! :tongue: :screwy:
Ik ben zelf geen voorstander trouwens. Ik had op een gegeven moment het gevoel dat meer dan de helft van de new posts geupte advertenties waren.

PvdP 04-02-2015 15:45

Je hebt ook uppen en uppen, 1 x per dag vind ik wat veel, maar 1x in de week moet kunnen.
Dat scheelt al gauw 5 of 6 pagina's omhoog...

Meeste mensen die wat willen verkopen, hoeven het niet a la minute weg te hebben, maar na een week is het toch fijn als je weer redelijk bovenaan staat..

Polo1w 04-02-2015 19:18

Quote:
Originally Posted by PvdP
Je hebt ook uppen en uppen, 1 x per dag vind ik wat veel, maar 1x in de week moet kunnen.
Dat scheelt al gauw 5 of 6 pagina's omhoog...

Meeste mensen die wat willen verkopen, hoeven het niet a la minute weg te hebben, maar na een week is het toch fijn als je weer redelijk bovenaan staat..


Lijkt mij een redelijk plan ja.

Style 05-02-2015 19:33

Ik vind het op zich geen probleem ik kijk gerust 10 pagina's terug 1x in de week ;)

skywalker38 05-02-2015 22:23

Quote:
Originally Posted by PvdP
Je hebt ook uppen en uppen, 1 x per dag vind ik wat veel, maar 1x in de week moet kunnen.
Dat scheelt al gauw 5 of 6 pagina's omhoog...

Meeste mensen die wat willen verkopen, hoeven het niet a la minute weg te hebben, maar na een week is het toch fijn als je weer redelijk bovenaan staat..

Helemaal mee eens :thumbup:

gti-er 10-02-2015 22:06

net zoals op Cleaned... 1x in de week omhoog uppen.
en als ze het eerder doen gewoon weer terug zetten.
nu snap ik wel dat dat meer werk op zich neemt dan het gewoon zo laten.

Tjaap 10-02-2015 23:37

Quote:
Originally Posted by gti-er
net zoals op Cleaned... 1x in de week omhoog uppen.
en als ze het eerder doen gewoon weer terug zetten.
nu snap ik wel dat dat meer werk op zich neemt dan het gewoon zo laten.

Bij eerdere up direct deleten en ik ben voor!

vdWal. 11-02-2015 19:37

ik ook! net zoals de 1x in de week up

EnVeeZee 11-02-2015 20:28

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Bij eerdere up direct deleten en ik ben voor!

+1, kom jij nou met HET compromis :D
Direct een "geen correspondentie mogelijk" regel toevoegen. Anders wordt gezeik over deleted topics de nieuwe forumsergernis en paginavuller :thumbup:

jetta mk1 '82 11-02-2015 21:14

Denk dat de meeste hier hun spulletjes allang elders te koop aanbieden, tis al lang niet meer zo druk als vroegáh...

Dokter D 11-02-2015 21:15

Quote:
Originally Posted by gti-er
net zoals op Cleaned... 1x in de week omhoog uppen.
en als ze het eerder doen gewoon weer terug zetten.
nu snap ik wel dat dat meer werk op zich neemt dan het gewoon zo laten.



Quote:
Originally Posted by Tjaap
Bij eerdere up direct deleten en ik ben voor!



Mooie combi heren :thumbup:

GinoVW 19-02-2015 14:37

Sinds er geeen reacties meer zijn is het forum zo dood als een pier. En totaaaaal niet interessant meer.

Better take your business somewhere else now!

Van Limburg 19-02-2015 14:40

Naar waar dan? Naar het vag-hoekje op facebook misschien? Dat is interessant.

sixpack 19-02-2015 15:36

Up!

Jel Golf 2 GTI 19-02-2015 15:40

Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
Denk dat de meeste hier hun spulletjes allang elders te koop aanbieden, tis al lang niet meer zo druk als vroegáh...


Idd, ik zet hier eig nx meer te koop , gewoon omdat het al veel werk is om foto's op het forum te krijgen (per 3 uploaden) en ik heb op de laatste advertentie's gewoon geen reactie meer gekregen.

Vroeger werd er wel eens gereageerd dat het te duur was of iemand extra onderdelen kon leveren. Ma nu is het nx, ook al heb ik enkele keren gehad dat er een adv stond en dat ik een bericht stuurde dat het blijkbaar al 3 weken weg was.

Voorderest is het forum nog goed maar het is hier wel een pak rustiger geworden.

Van Limburg 19-02-2015 15:57

Quote:
Originally Posted by Jel Golf 2 GTI
ook al heb ik enkele keren gehad dat er een adv stond en dat ik een bericht stuurde dat het blijkbaar al 3 weken weg was.


Maar dit maak wel eens mee op alle sites..

Herm Schreurs 19-02-2015 22:26

Up +1 :D

knarfmk1 20-02-2015 08:30

En +1

is het niet een idee om de advertenties weer zo te doen als vroegah, dus dat je kan reageren en uppen e.d. Maar, dat je net zoals bij de snelkoppelingen rechts bovenin met "New posts 24H" een snelkoppeling hebt die de advertenties eruit filtert?
Dus dat je dan alle new posts te zien krijgt behalve de advertenties. Zo kan iedereen lekker adverteren wat hij wil en de mensen die klagen over de vele advertenties kunnen dan lekker via dat Filter forummen?

Nou weet ik niet heel veel van programmeren maar volgens mij moet dat goed te doen zijn omdat de advertenties een eigen subgroep hebben, en je dus de hele subgroup kan "hiden"?

Style 20-02-2015 14:22

Quote:
Originally Posted by Jel Golf 2 GTI
Idd, ik zet hier eig nx meer te koop , gewoon omdat het al veel werk is om foto's op het forum te krijgen (per 3 uploaden) en ik heb op de laatste advertenties gewoon geen reactie meer gekregen.

Vroeger werd er wel eens gereageerd dat het te duur was of iemand extra onderdelen kon leveren. Ma nu is het nx, ook al heb ik enkele keren gehad dat er een adv stond en dat ik een bericht stuurde dat het blijkbaar al 3 weken weg was.

Voorderest is het forum nog goed maar het is hier wel een pak rustiger geworden.


Kan tegenwoordig 5 foto's te gelijk uploaden hoor Jel :thumbup:

John 23-02-2015 19:26

Ik bied er ook niks meer te koop aan.
Als ik soms in het advertentie gedeelte kijk, dan bekijk ik alleen de 1ste pagina en als ik mij verveel (en dat is maar weinig) dan wil ik de 2de pagina openen maar die lees ik maar voor de helft.
Als dit zo blijft kun je dat gedeelte net zo goed helemaal verwijderen.
Ik hoor/lees van genoeg mensen dat sinds het hier zo is ingesteld zij ook niks meer verkocht krijgen (misschien een enkeling daar gelaten).
Het word steeds moeilijker om van je spullen af te komen.
Op vwforum lukt het nog wel maar bijvoorbeeld marktplaats doe ik ook niks meer mee. Zitten volgens mij alleen maar oplichters. Hoor steeds gekkere verhalen daar vandaan komen.

Ik hoop net als velen anderen dat het ooit weer eens terug naar het oude gezet word met hooguit een aanpassing wat hier boven al is aangegeven ;)

gti-er 12-03-2015 12:32

Ik weet het niet hoor, ik wil niet zeikerig overkomen.
Maar heb 2 dagen geleden een ad geplaatst.
En hij staat er nog niet op.
Wat is er aan de hand jongens????

Christiaan 12-03-2015 12:38

Quote:
Originally Posted by gti-er
Ik weet het niet hoor, ik wil niet zeikerig overkomen.
Maar heb 2 dagen geleden een ad geplaatst.
En hij staat er nog niet op.
Wat is er aan de hand jongens????


Over welke advertentie heb je het? Ik zie hem nl niet staan.

gti-er 12-03-2015 13:27

Van de MAE's als het goed is.. :thumbup:

Area51 12-03-2015 14:15

Quote:
Originally Posted by gti-er
Van de MAE's als het goed is.. :thumbup:


Die staat er toch gewoon; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=132178

gti-er 12-03-2015 15:12

Vreemd!! :confused:
Die had ik verwijderd!
Maar goed ook weer opgelost.

huinkroese 23-03-2015 17:38

Zit er geen soort 'collapse' functie in het forum? Dat je bij advertenties bijvoorbeeld wél kan reageren (is soms gewoon handig en het maakt de advertenties aanzienlijk levendiger) maar dat je óf de plaatser van de advertentie, óf de community aansprakelijk maakt voor de toon en inhoud.
Zo blijven zinnige vragen staan en kunnen mensen die zinloos/vervelend/misplaats commentaar plaatsen door de rest worden 'weggestemd' waarna de advertentie wordt 'ingeklapt' en alleen na uitklappen leesbaar is.
Maar ook bijvoorbeeld een advertentie die onvolledig is zou dan meteen kunnen worden geplaatst maar als meer dan 20 mensen de advertentie als onvolledig betitelen verdwijnt hij weer of wordt hij onzichtbaar. Plaatser kan dan automatisch een PB krijgen dat de advertentie niet aan de doelstelling van het forum voldoet.

Het is maar een ideetje hoor, maar het was altijd een fijne plek om naar tweedehands VAG te snuffelen, nu is het echt een doodse, verlate vlakte en ga ik eerder naar MP terwijl het contact met de verkoper hier juist zo goed was.

HB24 13-04-2015 10:40

Quote:
Originally Posted by Van Limburg
Naar waar dan? Naar het vag-hoekje op facebook misschien? Dat is interessant.

Om dan van goudzoekers te horen dat alles te duur is :D

nielsvwteam 01-05-2015 22:10

Ik ben ook voor het uppen, en het kunnen reageren.
Uppen 1x per week is prima. elke dag is ook zo overdreven.

Ik zet hier sinds alles is veranderd een heeeeel stuk minder te koop.
Je krijgt haast geen reactie meer, verkoop nu veel meer op Vag hoekje en ja daar heb je soms dom commentaar maar verkoop er genoeg.

Ik koop de meest auto's voor de motoren en verkoop dan de rest wat overblijft.

Het uploaden van de foto's blijft onhandig maar daar kan ik mee leven.

Ook lijkt het me een stuk handiger als je op een topic kan reageren van iemand die iets zoekt.

Erik Baas 01-05-2015 22:14

Jij hebt kennelijk dit bericht gemist!

nielsvwteam 03-05-2015 20:41

haha. Nee klopt. zag het net.


All times are GMT +1. The time now is 14:13.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.