Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Breadfan's mk2 project (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60018)

De Pul 30-10-2009 00:30

gebeurt hier nog wat?
of heb je iets in je oog gehad?;):D

breadfan83 30-10-2009 19:36

Vandaag ovenreiniger in m'n oog gehad, da's pas klote!!!
Maar jij doelde zeker meer op die ijzerspaanders...

Hopelijk kan ik komende week verder met de auto. Binnenkort heb ik meer vrij, zeker doordeweeks, dus dan kan ik aan 't klussen tijdens de wintermaandjes. ;)

Ben nog aan 't wachten op bericht van Jeroen over de einddemper. Besteld is ie al wel, maar 't duurt effe eer die binnen is. De kabelboom van de motor moet nog vast, en de bouten en moeren van de ophanging, die nu allemaal handvast zijn, gaan komende week vervangen worden waar nodig, en vastgedraaid.

Interieur is verder helemaal af en aangesloten. De lekkage is ook gevonden. Na elke grote en minder grote regenbui stond de passagierskant voren helemaal blank. Paar centimeter water... de oorzaak was, het schakelaartje voor de binnenverlichting van de rechter voordeur. Die zat er nog niet in, en door het 0,5x0,5cm grote gaatje hiervoor, liep behoorlijk water naar binnen. Schakelaar gemonteerd, en de Golf is weer waterdicht. :D

The Skinnmeister 13-11-2009 08:28

Gaat goed zo of nie ;)
Blijf posten die pics, vind het wel gaaf :D

breadfan83 18-11-2009 17:39

Morgen komen waarschijnlijk weer wat nieuwe plaatjes. De Golf gaat van de straat en op naar binnen. Droog en verlicht sleutelen dus vanaf dan. :D

Nadeel is dat ik de auto dan niet meer voor de deur heb staan, dus eerst effe onderweg ben voor ik kan gaan sleutelen, maar dat heb ik er wel voor over.

De nieuwe werkplaats is ongeveer 50m hier om de hoek. :D

De Pul 18-11-2009 20:09

dan ben je wel lang onderweg ofnie??:D
beter dat je iig droog kunt werken:thumbup:

Gino89 18-11-2009 21:45

Het geeft toch niks beter dan een sleutel ruimte. Moet jammer genoeg ook alles op straat doen. Vond dat motor wisselen van jou wel leuk uitzien. ziet hier ook altijd precies hetzelfde uit. Alleen hebben wij dan een carport. Met een H balk er onder voor de motoren er uit de halen :rolleyes:

Gertjan 18-11-2009 23:03

Motorwissel op straat is mannelijk :rock:



Vains 18-11-2009 23:11

Dus aan jouw golf gaat ook nog wat gebeuren... Dacht dat jij je alleen bezig hield met de topics van Ronnie en mij :D

Ben benieuwd naar de pics...

breadfan83 20-11-2009 17:42

@Nigel: Hah! :tongue:

De Golf staat ondertussen in de loods, dus van nu af aan alleen nog maar droog sleutelen, meteen om de hoek. Foto's maak ik komende week wel effe, was vergeten de foon mee te nemen en was te lui weer terug te lopen. :D

Dan het probleem met de verschillende sloten...

Heb net toch even geprobeerd met wat gaatjes boren de cilinders van het contactslot om te zetten, en het ging makkelijker dan ik dacht.




Een gaatje boren hier:



13mm vanaf de kopse kant, en precies halverwege het nokje en de persnaad.

En daarna door het gaatje drukken op het palletje, dat hier zwart is, en op de vorige foto goudkleurig:




Nu maken we weer van twee delen één bruikbare. Ik kan de kabelboom van de motor gebruiken op dit contactslothuis, en ik heb twee dezelfde originele sleutels voor de hele auto. :D

knedel16vweber 20-11-2009 17:46

als het goed is komt volgende week vrijdag het spul jou kant op chris.
kun je dat ook weer in orde maken.
groet frank

breadfan83 20-11-2009 17:49

Heej Frank! Super!

Enige dat ik daar voorlopig echter mee kan is de pookknop er op draaien, heb nog effe geen lasapparaat. Maar ben al lang blij dat die niet-originele rommel er uit is, en ik de juiste delen dan hier heb liggen! :hug:

De Pul 22-11-2009 03:32

er komt schot in de zaak;)
lekker bezig,chris:thumbup:

brabomk1g60 22-11-2009 10:47

Quote:
Originally Posted by breadfan83

Nadeel is dat ik de auto dan niet meer voor de deur heb staan, dus eerst effe onderweg ben voor ik kan gaan sleutelen, maar dat heb ik er wel voor over.

De nieuwe werkplaats is ongeveer 50m hier om de hoek. :D


:( nou nou jij heb het slecht hoor :D hahha ik moet bjna 90 km rijden om te kunnen sleutelen :screwy: dus ik zou heel blij zijn met 50 voetstappen zetten tot mijn garage maar dat gaat hier echt niet lukken

succes verder met je mk2 :thumbup:

De Limburger 22-11-2009 11:58

Chris maak nog eens wat foto`s ik wil ook van jou project kunnen genieten hahaha...
Gr Ronnie

breadfan83 22-11-2009 19:38

Morgen plaatjes van de nieuwe parkeerplaats. :D

breadfan83 24-11-2009 16:14

Zoals beloofd de foto's van de nieuwe stalling. Heb vandaag even wat extra verlichting erheen gebracht omdat het toch wat donker is, maar de foto's zijn van ervoor.







Heerlijk, droog en redelijk warm sleutelen, muziekje er bij en gewoon alles laten liggen zoals het is als ik klaar ben! :D

Pedaalemmer 24-11-2009 16:27

ZIe nu pas je topic, eindelijk gaat er met het witte geval wat gebeuren. maare wat is nu de verder planning wat ga je allemaal nog met deze witte wannebee gti doen?

breadfan83 24-11-2009 16:36

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
ZIe nu pas je topic, eindelijk gaat er met het witte geval wat gebeuren. maare wat is nu de verder planning wat ga je allemaal nog met deze witte wannebee gti doen?


De groene GTI is verkocht, en de motor en ophanging e.d. daarvan zitten nu in de witte. Ben nu met de laatste dingetjes bezig. Brandstofpomp moet nog worden aangesloten en de motorkabelboom moet nog gedaan, maar ik ben zo verstandig geweest niks te labelen, dus dat wordt effe puzzelen.

Daarnaast ben ik bezig met een reserve KR blok. Dat heb ik afgelopen week helemaal uit elkaar gehaald om dat, zodra er geld voor is, aan te pakken. Wat daar precies de plannen mee zijn laat ik tegen die tijd wel weten. Hoop daarnaast volgend jaar de auto over te spuiten. Probleem is alleen dat ik altijd meer plannen heb dan tijd en geld, dus wie weet wanneer dat gebeurt. :tongue:

Vooralsnog ben ik echter al blij als ik de auto omgekeurd en weer terug de weg op krijg. :D

Pedaalemmer 24-11-2009 16:44

Ik zou hem laten omkeuren zodat je geen vermogen meer op je kentekenbewij hebt staan. Dan maakt het niet uit wat erin gaat als het maar een 4 cilinder.

Vains 24-11-2009 17:04

Sleutelplek ziet er in elk geval goed uit, plaats genoeg zou ik zeggen :thumbup:


All times are GMT +1. The time now is 21:48.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.