Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf MK2 GTI: Klein project (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10626)

Wahnsinn 16-01-2006 10:15

Grille met chromen bies is gekocht. Nu nog wachten op de postbode :D

Wahnsinn 23-01-2006 15:36

Ik heb een nieuwe aankoop gedaan. Wat dat is zie je hier binnekort.. :D :woowoo:

Moroder 23-01-2006 16:32

Uhm beun je naar de top zal ik zeggen! Ziet er best uit voor een gerolde auto!

Maarre, synthetische verf(wat jij gebruikt) is niet benzine en olie bestendig. Dus kijk uit wat je over je auto heen gooid. Ook zul je de auto nooit kunnen over laten spuiten, of alle rollerlak moet eraf wezen!

Wahnsinn 28-01-2006 17:36

Zo, en nu vertellen wat ik me dan nu weer gekocht heb en al helemaal ingebouwd heb :D

Een SUPER VET RALLYE INTERIEUR!!! :D :D :D :rock: :rock:




:rock: :rock:





Er zijn twee minpuntjes, de bestuurderstoel heeft de rugleuningwang een scheur in het leer en de achterbank heeft in het midden wat krassen op de rugleuning. Maar voor de rest ziet het er goed uit :D

Ben echt in mijn nopjes :D :rock:

Met mooier weer en een gepoetste auto met doorzichtige ramen maak ik wel een foto van buitenaf om een algehele indruk te krijgen.

Pedaalemmer 28-01-2006 17:39

Sweeet!!!

Wahnsinn 29-01-2006 14:33

(Die nieuwe stoelen zitten echt super! Moest ik nog even kwijt :tongue: )

René 29-01-2006 14:43

wow wat een mooi interieur!!

robertjan007 29-01-2006 14:44

tja... leuk

RubenD 21-02-2006 20:02

Mooie bakkie hoor! En zoals iedereen al gezegd heeft, verlagingsset monteren en hij wordt nog mooier!

Arnaud 21-02-2006 20:51

Tsja... persoonlijk denk ik niet dat je doorhebt hoe zeldzaam een origineel Hollandse MK2 GTI uit 1984 is, dan had je je wel 10x bedacht voordat je je plannen uitvoerde.
Op zich kan ik me altijd wel vinden hoor in Ratlookers dus begrijp me niet verkeerd, maar jammer dat je daar zo'n basis voor gebruikt.... :rolleyes:

GolfII 21-02-2006 21:42

Ik zeg, jij bent lekker bezig. Ik heb zojuist alles gelezen in je topic en bij het begin dacht ik :eek: whóh shit hé, waar is die gozer mee bezig met z'n haaientanden....

.....verder gelezen ging het steeds beter met je (volgens mijn ideeen dan) en gelukkig vond je dat zelf ook. Stoer hoor, een matzwarte gerolde MK II.

Tsja, en dat daar dan een org. NL GTI voor wordt gebruikt....ach, LB*.

*Lekker Boeien (voor deze ene keer dan ;) )

Veel succes en ben benieuwd naar de foto's met smalle bumpers, die hoef je overigens toch niet te rollen!?

Én verlagen, vergeet dat niet :thumbup:

Wahnsinn 28-02-2006 14:16

Bedankt voor de reactie's! :)

@Arnaud: Ik heb de Golf voor de rest niet veranderd, dus de basis is en blijft origineel. Alleen de laklaag dan.

@GolfII: In het begin was het even proberen, maar nu gewoon alles netjes doen. De bumper moet ik wel rollen, omdat ze wat krassen hebben helaas.. En omdat me dat mooi lijkt. Zien hoe het uitpakt.

@Verlaginsset Freaks: Voor de Volksforum Meeting moet hij nog omlaag. Even kijken of me dat gaat lukken.

Ondertussen trouwens ook al het interieur laten maken. Twee nieuwe stukken leer er in en een wang van de zitting laten opvullen met nieuw schuim. Ook nieuwe APK (zonder enige opmerking er door, woohaaa!).

En de velgen, waarvan ik de rand stuk had gereden, heb ik recht laten maken, gratis :) Zo zagen de velgen er uit.. dit is de ergste. Dit gebeurd er dus als je met 50km/h een stoeprand raakt.. Erg lomp van me.. :redface:




Het was mistig en de ramen waren beslagen :tongue: ;) Heb geluk gehad dat niets anders beschadigd werd.

Zweiter 28-02-2006 14:30

Net als anderen dacht ik in het begin bij die haaientanden (nieuwe spelling): :eek: :eek: waar gaat dit heen?! gelukkig heb je nu de (goeie) smaak te pakken en ben je inmiddels zelf ook al helemaal aan het klussen geslagen. Beetje praktisch nadenken, dan kom je heel ver! Voor de 26ste maart nog ff op zn buik en dan staat hij er erg puik voor! dat interieur is echt heel mooi! succes!

Wahnsinn 15-04-2006 18:59

Dit project is beeindigd, ik heb nu een andere auto, een scirocco GTX 16v. En gelukkig is die al helemaal goed zoals die is! :)

De golf is te koop, voor info moet je me even een PM sturen.

Wahnsinn 21-12-2006 13:05

De golf is weer on the road. Blijft binnen de familie als werkpaardje :)

dekilo 21-12-2006 13:18

Foto's van de scirocco??
Kom je uit Heerlen??

Wahnsinn 21-12-2006 16:50

Quote:
Originally Posted by dekilo
Foto's van de scirocco??
Kom je uit Heerlen??


Wel uit omgeving heerlen ja :)

Fotokes:






Ferry24 21-12-2006 19:49

laat deze aub wel orgineel

Pedaalemmer 21-12-2006 20:20

en hoe bevalt het een 16 klepper tegenover een 8 klepper?

Wahnsinn 22-12-2006 12:34

Quote:
Originally Posted by Ferry24
laat deze aub wel orgineel


De golf was om te beginnen helemaal niet meer origineel, en de scirocco zal zoals te lezen is in een ander topic geheel origineel blijven. ;)

Quote:
Originally Posted by pedaalemmer
en hoe bevalt het een 16 klepper tegenover een 8 klepper?


Het rijdt veel fijner. Het mooie is dat je ook met 50 km/h makkelijk in de 5e versnelling kunt rijden en dat cruised heel relax. Daarnaast is het bij het invoegen op de snelweg heerlijk om even helemaal door te gaan tot aan de 6800 toeren. Dat moet je natuurlijk wel niet te vaak doen maar af en toe, heerlijk. :D

Het verbruik is trouwens vergelijkbaar, ligt natuurlijk aan je rijstijl.


All times are GMT +1. The time now is 21:36.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.