Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Arne's Alpinweiss Golf GTI 16v (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=29653)

Tjaap 03-07-2007 22:00

Quote:
Originally Posted by Arne
Dunne bumpers monteren is helaas geen optie meer, er is gezaagd in het front om de mistlampen te monteren...

die onderplaat? die hadden dikke bumper auto's zowieso niet, dus wees blij dat hij er uberhaupt nog zit. en vervangen is een klusje van 10 minuten.. 4 boutjes

Arne 04-07-2007 12:09

Volgens mij bedoel jij die plastic plaat, die zit er idd niet in, ze hebben in het metaal lopen zagen...

Arne 27-08-2007 21:43

Update!
 
Ik zal maar weer eens wat fotootjes posten:

Verbreed staal

Caddy naafkapje



Toch best breed, 8J



Lekker getrokken!



Recaro stoelen

Via marktplaats en Volksforum (thanks Tommy) 2 dezelfde Recaro stoelen gescoord. Een zit er al in, de ander moet nog even gereinigd worden.

Bestuurdersstoel, is echt als nieuw 



Lendensteun verstelbaar, onderrugsteun opblaasbaar, zitvlak uitschuifbaar



Blaasbalgje



Andere stoel staat nog in de huiskamer, onze kitten vindt het meer dan prima!






Franse look
Dacht ‘m eens een beetje te verfransen :D

Bolletjes luchtverfrisser



Apprentice sticker (thanks Boeie)



Originele franse H4’s



Nieuwe logo’s
Onder het motto, het zijn de kleine dingen die het doen…

Via Andy’s Vwshop deze 2 nieuw gevonden:



Via Theowob nieuwe logo’s op de zijschermen:



Random pics
Had de auto de dag hiervoor helemaal in de Meguiars NXT was en Trim Detailer gezet, en de auto is 2 maanden terug gepolijst bij een prof. poetsbedrijf.




[img]http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/7/0/IMG_0829_original.jpg[/



Tjaap 27-08-2007 21:51

Quote:
Originally Posted by Arne
Volgens mij bedoel jij die plastic plaat, die zit er idd niet in, ze hebben in het metaal lopen zagen...

nee die metalen onderplaat hoort er bij dikke bumpers niet te zitten.. dus als hij er bij jou wel zit zijn de bumpers er later opgezet..
en die metalen plaat is dus 4 of 5 boutjes..

edit: zie nu pas dat je oude deuren hebt, dus die bumpers zijn zowieso later :redface:

Arne 27-08-2007 21:59

bedankt, ben er inmiddels ook achtergekomen,de bumpers zijn er idd later opgezet. Ik heb een golf gekocht die ik ga gebruiken voor onderdelen, inclusief de metalen plaat.

Jazzblue 29-08-2007 18:53

Hele mooie golf! Gele H4's staan heel goed op een witte auto.

RubenD 29-08-2007 19:04

Mooie stoel, die had ik bijna gekocht. Maar ik zag toen een set zwarte stoelen. Daarbij werd ik net overboden (zelfde stoelen als deze Recaro's maar dan in de zwarte uitvoering). Nu heb ik een stoel die er op lijkt. Staan alle luxe uitvoeringen ervan de hele tijd in blauw en bruin te koop ipv zwart :S

Heb je die Caddy naafkapjes nieuw gekocht?

Lieuwe 29-08-2007 20:23

Ziet er goed uit Arne ! :cool: Gele lampen staan ook erg vet icm witte auto. Nu nog wat originele dunne bumpers erop en dan is ie wel zo goed als klaar.

SlimMasterShady 29-08-2007 20:29

Mooie Golf hoor! en de details doen het hem;)

Lieuwe 29-08-2007 20:30

Quote:
Originally Posted by RubenD
Heb je die Caddy naafkapjes nieuw gekocht?


Kun je nieuw bestellen bij de vw dealer. Zijn iets van 5€, of een beetje meer, p/stuk :)

Arne 31-08-2007 11:29

Quote:
Originally Posted by RubenD
Mooie stoel, die had ik bijna gekocht. Maar ik zag toen een set zwarte stoelen. Daarbij werd ik net overboden (zelfde stoelen als deze Recaro's maar dan in de zwarte uitvoering). Nu heb ik een stoel die er op lijkt. Staan alle luxe uitvoeringen ervan de hele tijd in blauw en bruin te koop ipv zwart :S

Heb je die Caddy naafkapjes nieuw gekocht?


Ja, die zijn nieuw. Gewoon te bestellen bij de dealer, 5,50 per stuk.. Moet je het nummer weten?

Arne 31-08-2007 11:35

Quote:
Originally Posted by Lieuwe
Ziet er goed uit Arne ! :cool: Gele lampen staan ook erg vet icm witte auto. Nu nog wat originele dunne bumpers erop en dan is ie wel zo goed als klaar.


Ja bedankt! Heb dus van de week nog een auto gehaald, van lwin hier op het forum:










Ook L90E, Alpinweiss en van 1985...Wilde hem eigenlijk slopen, het gaat me om de GTI achterklep,inclusief intacte raamsticker en spoiler, de catec schroefset, en de motorkap zonder rare deuken en putten..

Maar degene met wie ik de auto ben gaan halen vond hem zo vet dat hij hem op zn naam heeft gezet, gaat 'm nog meer 'verratten' :D. Dus we ruilen mijn gare achterklep, motorkap, en de schroefset is ook voor mij, en we zijn allebei blij. En dat rijmt ;)

RubenD 31-08-2007 11:47

Dus lekker schroeven binnenkort!

Van die Caddy naafkapjes vroeg ik omdat in ETKA 7 die heel vreemd afgebeeld staan. Ik ETKA 6 zagen ze er op de tekening anders uit. Maar gelukkig zijn deze nog steeds te krijgen. Ik heb er nog 3 nodig. Dat schaf ik met de tijd wel aan.

Boeie 02-09-2007 18:16

Zooo vandaag wezen hobbyen en de schroefset overgezet...










Wat een getob zeg :P
Maar staat wel een stuk beter, echter komt het nu niet helemaal mooi meer uit met de verbrede steelies...

Ps. ik ben de nieuwe eigenaar van lwin's hok!

SlimMasterShady 02-09-2007 19:15

Ziet er super uit!
en ben benieuwd naar de 'nieuwe' rat:D

Arne 02-09-2007 20:24

Idd, kan achter niet laag genoeg met 8J. Setje 6 of 7J wieltjes regelen dan maar :D

chobee 02-09-2007 21:24

heel vet zo!!
grts

Arne 03-09-2007 14:25

Jullie mening gevraagd, Ronal Turbo's 7J 15" ja of nee?




Er komen dan ook smalle bumpers op de auto..

vwgolf1 03-09-2007 14:43

Turbo's : Ja
Bumpers : Ja

Erik 03-09-2007 15:07

Heb je nog meer foto's met de shroefset?
Vind het wel stoer staan. Ronals ziet ook lekker uit!!


All times are GMT +1. The time now is 20:09.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.