Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   "Je hebt een PM"-berichten (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=17696)

Marcski 08-02-2006 22:48

"Je hebt een PM"-berichten
 
Wij als Volksforum Team hadden geruime tijd geleden besloten dat berichten zoals "Je hebt een PM" overbodig/ off-topic zijn.

Je krijgt vanzelf een melding én een email als je een PM hebt gekregen, andere users hebben hier geen boodschap aan.
Het heeft niks met de thread te maken, dus hebben we besloten dat het als off-topic beschouwd wordt.
Een enkel "je hebt een pm" hebben wel door de vingers gezien, maar het loopt wel eens uit de hand ;)

Nou willen we jullie vragen dit soort posts niet meer te plaatsen. Het is niet zo dat we overal gelijk met de gum doorheen gaan, maar let er zelf gewoon even op. Dit soort posts zijn gewoon onnodig, want de ontvanger wordt er al op minimaal 2 manieren aan herinnerd.

Dank je wel!

Gert 09-02-2006 00:17

Dat besluit is dan tijdens mijn zelf gekozen verbanning geweest : ik ga ff gummen :D

Pedaalemmer 09-02-2006 00:37

naja...meestal zorgden die pmtjes voor een lekker upje in je verkooptopic etc.
en je zag dan wie er allemaal in gesprek waren met de verkoper vond dat toch altijd wel handig.

evilnyntje 09-02-2006 08:06

Mooi initiatief, postcount does not increase dick size!

René 09-02-2006 08:28

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Mooi initiatief, postcount does not increase dick size!


word :D

ben er ook mee eens.....als je kijkt hoe vaak het soms in een verkooptopic staat.....word soms allemaal `n beetje te druk en je hebt er niets aan

Christiaan 09-02-2006 08:42

Top!

(misschien een idee om dit topic een paar weken sticky te maken?)

Gert 09-02-2006 08:45

Ook al vind ik het uppen dmv dat berichtje wel makkelijk : tis sticky !!

Lennart 09-02-2006 11:57

In sommige gevallen is het wel handig dat mensen in bijvoorbeeld een verkoop-topic melden dat de topicstarter een pb heeft.. niet alle leden hebben de 'e-mail notificatie' en 'pop-up schermpje' vakjes aangevinkt ;)

Gert 09-02-2006 12:04

Quote:
Originally Posted by Lennart
In sommige gevallen is het wel handig dat mensen in bijvoorbeeld een verkoop-topic melden dat de topicstarter een pb heeft.. niet alle leden hebben de 'e-mail notificatie' en 'pop-up schermpje' vakjes aangevinkt ;)


En sommigen kijken er gewoon nooit .. pop up of niet .

Marcski 09-02-2006 12:14

Quote:
Originally Posted by Lennart
In sommige gevallen is het wel handig dat mensen in bijvoorbeeld een verkoop-topic melden dat de topicstarter een pb heeft.. niet alle leden hebben de 'e-mail notificatie' en 'pop-up schermpje' vakjes aangevinkt ;)


dan hebben ze daar zelf voor gekozen, standaard staat het aan.
zet dan private messaging helemaal uit.
Als ze geen notificatie wensen, dan ook niet via posts ;)

Gert 09-02-2006 12:17

Waar ik me persoonlijk meer aan " erger" zijn advertenties zonder vraagprijs en dan 30 beriggies over wat kost die hoedenplank, lexus achterlicht , kleppendeksel etc. etc.

Simpel om ff de gebruiksaanwijzing te lezen als je ergens aan begint .
" je hebt een PM " heeft tenminste nog nut ;)

Marcski 09-02-2006 12:19

dat ben ik helemaal met je eens, maar daar zijn we zelf toch voor? ;)

Gert 09-02-2006 12:21

Ok dan moeten we de afgesproken regel weer gaan invoeren :

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=14202

Ik ben voor :D
Je blijft achter de mensen aanhuppelen of ze er aub een prijs bij willen zetten :(

Marcski 09-02-2006 12:22

ga maar gummen ;)

Pedaalemmer 09-02-2006 12:30

om eerlijk te zijn snap ik best dat er veel van die threads zijn zonder vraagprijs etc.

de regels zijn gewoon niet duidelijk..en duidelijk in de zin van ze staan weggedrukt in de threads. Ze vallen niet op. mensen lezen ze niet.

René 09-02-2006 12:54

je kan de spelregels lezen als je in het gedeelte van de verkooptopics zit.. dus ze zijn niet weggedrukt in de threads...

misschien is dit een idee?




of dat je nadat je hebt aangeklikt dat je een nieuwe verkoopthread wilt openen je eerst een venster krijgt dat verkoopprijs verplicht is en dat ie anders word verwijderd?

edit: die tekst in de lijst "prijs verplicht" was ik vergeten te verwijderen :redface:

Pedaalemmer 09-02-2006 15:24

ja zoiets...dat zodra je een thread aan wilt maken je gewezen word op de thread met de spelregels..

Marcski 09-02-2006 21:56

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
ja zoiets...dat zodra je een thread aan wilt maken je gewezen word op de thread met de spelregels..


Hier kwam Christiaan ook al mee. Ik ga eens goed nadenken hoe ik dat kan inplementeren!

Marcski 26-02-2006 12:48

up

paultje 07-03-2006 16:02

sorry.. maar ook ik zie toch ook wel het nut van het berichtje "je hebt pm"

net als bovenstaande redenen.. en daarbij komt als er iets tekoop staat en je ziet zo'n bericht van iemand staan, dan weet je dat er al kopers voor jouw zijn en dat je dus niet de eerste bent.. meer als duidelijkheid erg handig


All times are GMT +1. The time now is 01:07.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.