Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   schroefset golf 3 etc nieuw (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25055)

limo-cruiser 04-10-2006 21:14

verkocht
 
verkocht..

Alberto 25-10-2006 18:20

zat hier ook onder


limo-cruiser 25-10-2006 21:27

Quote:
Originally Posted by voklswien
zat hier ook onder



en beviel het jou ook goed. ik ben er zelf zeer tevreden over..

Alberto 27-10-2006 21:00

was prima zo lang ik de auto gehad heb ..wel hard geveerd

limo-cruiser 28-10-2006 07:26

Quote:
Originally Posted by voklswien
was prima zo lang ik de auto gehad heb ..wel hard geveerd


hard geveerd?? de set is juist comfortabel vergeleken met andere merken. is mijn ervaring. maar zo te zien stond hij bijna op de laagste stand bij jou golf . dan word hij idd iets stugger. maar goed om te horen dat jou de set ook goed beviel.. :rock:

limo-cruiser 09-01-2007 20:33

ook voor vr6 etc up voor mooi laag

BasLacrosse 10-01-2007 06:58

heb hem ook, niet extreem laag en kneiterhard. of had jij die extra veren eronder uit?

limo-cruiser 11-01-2007 19:29

Quote:
Originally Posted by BasLacrosse
heb hem ook, niet extreem laag en kneiterhard. of had jij die extra veren eronder uit?


niet laag?.moet zeggen jou golf op de foto. vind ik toch wel laag lager laagst liggen hoor :eek: . idd als je hem helemaal naar beneden draait tot het einde. zoals bij jou golf zo te zien. is hij idd hard.[hij veert en ligt dan ook op de stootrubbers] zet je hem heel iets hoger dan is hij veel minder stug. hoor eigenlijk alleen maar goede reactie,s op deze sets?

BasLacrosse 11-01-2007 21:30

Quote:
Originally Posted by limo-cruiser
niet laag?.moet zeggen jou golf op de foto. vind ik toch wel laag lager laagst liggen hoor :eek: . idd als je hem helemaal naar beneden draait tot het einde. zoals bij jou golf zo te zien. is hij idd hard.[hij veert en ligt dan ook op de stootrubbers] zet je hem heel iets hoger dan is hij veel minder stug. hoor eigenlijk alleen maar goede reactie,s op deze sets?


de blauwe golf heb je gezien? Of de rode?

de blauwe heeft deze set inderdaad. Soms op de snelweg is het wat naar , dan hobbel je eroverheen, maar het heeft ook erg wat bekijks, moet je van houden, ik vind het grappig. Parkeergarages moet je mijden, dat is logisch... maar ik was het 1 keer vergeten bij Panama amsterdam. De uitlaat klaagde nogal... :iamwithst

maar goed, laag is gewoon mooi

limo-cruiser 11-01-2007 22:44

Quote:
Originally Posted by BasLacrosse
de blauwe golf heb je gezien? Of de rode?

de blauwe heeft deze set inderdaad. Soms op de snelweg is het wat naar , dan hobbel je eroverheen, maar het heeft ook erg wat bekijks, moet je van houden, ik vind het grappig. Parkeergarages moet je mijden, dat is logisch... maar ik was het 1 keer vergeten bij Panama amsterdam. De uitlaat klaagde nogal... :iamwithst

maar goed, laag is gewoon mooi


ja de blauwe golf idd. als de set helemaal ingedraaid staat is hij stug. ook omdat hij dan op de stoot rubbers ligt . paar mm hoger doet wonderen.
maar extreem!! laag daar hoort dan idd ook stugheid bij. :)

BasLacrosse 12-01-2007 19:02

Quote:
Originally Posted by limo-cruiser
ja de blauwe golf idd. als de set helemaal ingedraaid staat is hij stug. ook omdat hij dan op de stoot rubbers ligt . paar mm hoger doet wonderen.
maar extreem!! laag daar hoort dan idd ook stugheid bij. :)


oke, misschien in de winter doe ik hem wat hoger, ook makkelijker met draaien van de auto. Kan ik meteen die ervaringen weer melden. Maar goed, eind febr komt de wintermeeting van vw speed, dat wordt de eerste echte meeting, dus ben benieuwd. Maar dan gooi ik achter ook tot aan het einde van schroefdraad, kunnen ze meteen zien hoe laag het maximaal kan. Ik heb nog een 16v lip liggen nu, die krijg ik er niet meer onder,... spatlappen doe ik wel weer onder, even kijken of ze de grond raken.

maar ontopic: het bevalt me zeker wel, en schroefdraad blijft ook mooi (wel goed invetten), makkelijk te verstellen, ook na een jaar.

limo-cruiser 12-01-2007 19:35

ben er zelf ook zeer tevreden mee idd :thumbup:

limo-cruiser 16-01-2007 19:25

up voor mooi laag

Dolfie 17-01-2007 11:55

Dacht niet dat deze paste op golf 1?

limo-cruiser 20-01-2007 21:59

Quote:
Originally Posted by Dolfie
Dacht niet dat deze paste op golf 1?


dat klopt idd maar is ook te leveren. :thumbup:

limo-cruiser 03-03-2007 20:56

up voor mooi laag


All times are GMT +1. The time now is 22:37.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.