Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf MK2 GTI: Klein project (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10626)

Wahnsinn 18-05-2005 10:04

Hammerite Golf GTI
 
Mijn auto heb ik gister weggebracht. Ik ben zelf geen automonteur dus dat doet iemand anders voor me.

Kort lijstje van wat gebeurd:

Electrische Vensters
Electrische Spiegels
Gereviseerde Versnellingsbak (huidige is een kommetje soep)
Smalle Achterbumper
Nieuwe Koppelingsplaten

Een fototje (nadat hij terug is maak ik een betere ;) )




Ik heb ook al vanalles laten maken sinds ik hem gekocht heb vorig jaar:

Dakraam
Nieuwe Velgen
en nog wat kleine dingetjes.

Golfzilla 18-05-2005 10:39

is ie nu " two-tone" van zwart naar grijs, wat ik op de deur zie met haaietanden ??

Wahnsinn 18-05-2005 10:55

Jaaaah... ik heb me eens uitgeleefd met een spuitbus metaallak. De voorkant (motrokap en spatborden) hadden een donkerede kleur groen als de rest van de auto. Ik heb het zo opgelost. Op de zijkanten van die haaientand achtige stukken gemaakt. Over de bovenkant lopen viper strepen. Zo zie je niet mer het verschil tussen de kleuren groen en maakt het de auto heel herkenbaar :cool:




Nieuwe lak heeft niet mijn prioriteit.. zoals je wel ziet :p

Maar ik vind het zelf wel mooi en het valt erg op. Misschien een nieuwe trend? :D

LRR 18-05-2005 22:54

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

jan_gti_16v 18-05-2005 23:00

en wat gaat er met die achterbumper gebeuren????

Edward 19-05-2005 06:11

die gaat ie aan mij verkopen als hij in goede staat is.....toch?

Wahnsinn 19-05-2005 09:26

Als je hem wilt komen afhalen in Zuid Limburg...

Wahnsinn 19-05-2005 09:29

Quote:
Originally Posted by Little Red Rooster
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: