Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf V, VI en VII (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Raar probleem (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=95128)

steven16v 24-01-2012 09:35

Raar probleem
 
Ik heb een golf 5 FSI uit 2004 en vanmorgen kwam ik bij mijn auto en stonden beide voorramen tot de helft open.

Verder stond mijn auto op de handrem en ik zelf zet hem altijd in de versnelling. Vooral met dit weer. Vries ed. (dit van die handrem zou ik zelf natuurlijk onbewust hebben gedaan, maar het lijkt me heel onwaarschijnlijk.

Iemand wel eens eerder zoiets meegemaakt?

Heb een beetje het vermoeden dat er geprobeerd is om in te breken of de auto te stelen. Of zal het toch een fout in de electronica zijn?

steven16v 24-01-2012 14:10

Iemand een idee? Durf de auto er na mijn werk eigenlijk niet eens meer neer te zetten..

smotz 24-01-2012 19:17

lijkt me sterk dat dit uit zn eigen gaat

steven16v 24-01-2012 19:20

Ik heb al gelezen in andere topics dat meerderen er last van hebben. Dit komt omdat misschien de sleutel ingedrukt wordt in je zak. Je kunt namelijk met je sleutel de ramen open en dicht doen ben ik sinds vanmiddag achter gekomen.

Sjeesbeest 24-01-2012 20:03

Ja met je afstandsbediening kun je bij een Golf V je ramen openen, mits je dicht genoeg bij je wagen bent.

En het klopt ook dat bepaalde Golfjes V een programmeerfout in de ccm hebben zitten (volgens mij alleen variant). Bij de dealer kun je eens navraag doen naar een software update.

VeeDubber 24-01-2012 20:16

Ik denk dat je gewoon per ongeluk je sleutel ingedrukt hebt in je zak. Zou me er niet te veel zorgen over maken.

Spierings 24-01-2012 23:45

Eventueel die comfort functie uit laten zetten als je het niet vertrouwt.

steven16v 25-01-2012 10:37

Quote:
Originally Posted by Spierings
Eventueel die comfort functie uit laten zetten als je het niet vertrouwt.


Kan alleen met VAG-com zeker?

Martyn 25-01-2012 19:11

Ja kan met vag-com en bij de dealer :)

vision 08-03-2012 11:00

Mijn vader heeft een Golf 5 + en heeft aan aantal weken hetzelfde meegemaakt. Het was bij ons ook even verschieten toen we zagen dat ineens alle ramen op half stonden. Ik denk dat dit aan een fout in de elektronica ligt, aangezien het nogal raar zou zijn om in te breken op klaarlichte dag en de ramen allemaal op half te zetten. Er was overigens ook niks gestolen dus. Bij ons stonden ook de achterramen open ( hebben wel een 5-deurs).

Indien je weet waar het aan ligt mag je het altijd meedelen, kan ik mijn vader ook even geruster stellen indien het nog is gebeurd :)

Spierings 08-03-2012 14:49

Quote:
Originally Posted by vision
Indien je weet waar het aan ligt mag je het altijd meedelen, kan ik mijn vader ook even geruster stellen indien het nog is gebeurd :)

comfort functie uit laten zetten, vaak komt dit voor doordat je in je broekzak de ontgrendelingsknop langdurig indrukt waardoor de ramen open gaan

Bij oudere modellen moet dit met de testkast en bij nieuwere modellen kan dit in de boordcomputer.


All times are GMT +1. The time now is 06:38.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.