Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Ervaring van der Bij auto's Veenwouden (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=125527)

Bernhard 06-04-2014 20:04

Ervaring van der Bij auto's Veenwouden
 
Heeft er iemand ervaringen met dit bedrijf?
http://www.vanderbijautos.nl/index.php?p=home

Heb interesse in 1 van de auto's die ze aanbieden. Ze kunnen dan wel netjes gepoetst zijn, maar hoe weet je of het geen afgetrapte hokken zijn? Ze zijn geen bovag lid.

Dokter D 06-04-2014 20:13

Zelf geen ervaring maar wel veel goede ervaringen gehoord.

golfje_295.000 06-04-2014 20:41

site ziet er niet verkeerd uit.

kerel koopt ze ook gewoon in, ook hij weet niet of het afgetrapte hokken zijn. maar je kan toch genoeg aan de staat van de auto aflezen

demonx_- 06-04-2014 21:50

Doet alleen maar in exclusief, snel spul. Bekende van mij is zeer te spreken over hun service etc. Zeker een bezoekje waard!

Ralph 07-04-2014 09:18

Afgelopen jaar hier een 911-996 cabrio gekocht, zeer tevreden !!

VWmotion 07-04-2014 09:32

En geen Bovag zegt echt helemaal niets... ;)

tiefflieger 07-04-2014 09:39

Idd Bovag zou ik me ook niet op blind staren, ken genoeg bovag garages die overal schijt aan hebben en zich onder alles uit lullen...

g-loudertje 07-04-2014 10:28

Heb ook een bekende die zijn R32 daar gekocht heeft. Pracht auto met volledige onderhouds historie. Was ook erg te spreken over de service.

cartman 07-04-2014 10:29

Dit is wel een goed adres.
De jongens hebben leuk en goed spul heb er ook wel eens een auto gekocht.

Lieuwe 07-04-2014 10:31

Hier ook alleen maar goede verhalen. Hij laat de afgetrapte auto's wel staan, koopt alleen mooi spul. Vaak origineel NL auto's met complete historie etc. Aardige gast die zelf ook autogek is.

Durk 14-06-2014 19:46

Heb hier mijn golf 5 r32 gekocht. Goede service en hij heeft zeker verstand van zaken!! Hij verkoopt geen rommel, koopt alleen goed spul in!!

Bernhard 20-06-2014 21:11

Ok, morgen 1e bezoekje aan dit bedrijf. Ben benieuwd. Heb auto op het oog, alleen geen VAG.

Bernhard 28-06-2014 10:58

Nou... slechte ervaring hier.

Maandag gekeken naar een auto. Heb gezegd dat ik woensdag zou opbellen of het wat zou worden ja of nee. Hij kwam met het voorstel dat hij hem in principe vast zou houden en als er iemand voor kwam zou hij mij bellen.

Ik woensdag gemaild dat ik zaterdag(vandaag) weer zou willen komen kijken. Geen reactie. Bel ik gisteravond op: "ja er komen morgen mensen voor"...

Hier was ik dus niet van op de hoogte. Hij hoeft hem niet vast te houden, maar bel dan even op! Dan kan ik alsnog een keuze maken. Zolang ik niks hoor ga ik er vanuit dat ik alsnog 1e keus heb. Ik zou vanochtend om 10 uur opbellen hoe de stand van zaken is... Hij wist nog niks. Bel ik net op... Ja hoor verkocht! Lekker dan :mad: Geen stijl dit..

kwaroks 28-06-2014 11:28

Geen ervaring met het bedrijf, maar om in te haken op de recensie van Bernhard.

Jij zou hem bellen, maar je mailde hem woensdag. Misschien zit hij niet hele dagen achter zijn e-mail.

En als hij afsproken had met je dat hij zou bellen als er andere kwamen, dan had hij dat wel moeten doen.

Maar als hij een auto misschien aan jou kan verkopen en 100% zeker aan een ander persoon. Dan is de keuze snel gemaakt.

Bernhard 28-06-2014 11:33

Quote:
Originally Posted by kwaroks

Maar als hij een auto misschien aan jou kan verkopen en 100% zeker aan een ander persoon. Dan is de keuze snel gemaakt.


Klopt, maar alsnog zou hij mij bellen mocht er iemand voor komen. Dan had ik het ook niet erg gevonden als die andere mensen de auto hadden gekocht. Maar hij heeft niks meer van zich laten horen. (dan ga ik er vanuit dat ik tot nu toe de enige potentiƫle koper zou zijn)

Ik zou hem bellen woensdag klopt helemaal! Daarna kwam hij zelf met het voorstel dat hij mij zou bellen en dat de auto in principe wordt vast gehouden. Dat betekent toch dat ik woensdag niet meer hoef te bellen?

fabbi 28-06-2014 12:37

Auto's vast houden is voor particulier en handelaar/garage gewoon bullshit!!!!!

Je koopt em of niet... als je twijfelt ben je geen 100% koper en heb je niks om op te staan!!!!!
Hoe vaak komen er geen mensen en zeggen hou em maar vast ik kom er dan .....om.
en vervolgens hoor je nooit iets.. of het nu een hele auto is of onderdelen...

Als je em echt wil, maar je moet nog centjes van je spaarrekening halen enz...
maak dan een contract op, betaal 500 aan en je bent zeker..

Al die topics hier over niet vast gehouden en soortgelijke allemaal GEZEIK..

zonder overeenkomst op papier en aanbetaling heb je als verkoper met NIEMAND iets te maken...

punt.....

Dokter D 28-06-2014 12:44

:goodpost:

Bernhard 28-06-2014 12:49

Zeker een punt, maar waarom verkopen ze dan die bullshit met ik hou hem vast voor je????
Zeg dan gewoon eerlijk als er iemand voor je is heb je pech.

@fabbi, daar gaat het punt helemaal niet om! Hij hoeft hem niet vast te houden voor mij. (hoewel die het zelf aanbood) Hij zou wel bellen mocht er iemand anders voor komen en dan kan ik alsnog de keus maken. Hij is dus zijn afspraken niet nagekomen.

Spijky 28-06-2014 13:17

Misschien was hij het wel vergeten om te bellen, ik vergeet ook wel eens wat.

VolkswagenRacing 28-06-2014 16:26

Quote:
Originally Posted by fabbi
Auto's vast houden is voor particulier en handelaar/garage gewoon bullshit!!!!!

Je koopt em of niet... als je twijfelt ben je geen 100% koper en heb je niks om op te staan!!!!!
Hoe vaak komen er geen mensen en zeggen hou em maar vast ik kom er dan .....om.
en vervolgens hoor je nooit iets.. of het nu een hele auto is of onderdelen...

Als je em echt wil, maar je moet nog centjes van je spaarrekening halen enz...
maak dan een contract op, betaal 500 aan en je bent zeker..

Al die topics hier over niet vast gehouden en soortgelijke allemaal GEZEIK..

zonder overeenkomst op papier en aanbetaling heb je als verkoper met NIEMAND iets te maken...

punt.....


Sorry hoor, maar ik vind afspraak is afspraak!


All times are GMT +1. The time now is 23:29.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.